// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Raport extrem de critic pentru lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda: Pe unele bretele de acces cu greu încape un Duster

Responsabilii cu întocmirea unui audit de siguranță rutieră pe lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda, care se întinde de la Aiud la Decea și are 12,5 kilometri, au realizat un raport extrem de critic privind lucrarea în cauză.

Unul dintre aspectele sesizate de acești responsabili este faptul că pe unele dintre bretelele de acces pe autostradă au o lățime în jurul a doi metri. ”Cu greu încape un Duster pe unele dintre acestea”, au apreciat oficiali din proiect pentru Digi24.ro,

Lățimea standard a unei benzi de autostradă este de 3,75 metri, iar în cazul unui drum național este de 3,5 metri.

Raportul care conține numeroase nereguli este însă contestat tocmai de CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) care ar trebui să aibă interesul de a oferi românilor o autostradă fără nicio problemă de calitate și cu toate funcționalitățile. Potrivit prevederilor legale este obligatorie realizarea unei evaluări de siguranță rutieră la fiecare recepție de lucrări.

Explicația atitudinii CNAIR poate fi aceea că activitățile de consultanță, adică de verificare a calității lucrărilor și a cantităților de materiale utilizate și facturate de către constructor, au fost derulate tocmai de Direcția Regională Cluj (DRDP) a CNAIR. DRDP Cluj ar fi trebuit în consecință să împiedice constructorul italian Tirrena Scavi să realizeze lucrări proaste și să nu accepta plata acestor lucrări de către CNAIR.

Situația a fost critică puternic miercuri de către Asociația Pro Infrastructura.

”Din punctul nostru de vedere, încă o amânare a deschiderii acestui lot de autostradă din motive discutabile este atât o crimă la adresa șoferilor care se deplasează pe drumul național paralel și pe care au loc accidente frecvente, cât și o bătaie de joc față de banul public, existând un risc ridicat de a plăti daune financiare considerabile constructorului pentru această tergiversare”.

Asociația solicită CNAIR să publice ”imediat” rezultatele testelor realizate atât de CESTRIN care ar fi arătat neconformități, precum și rezultatele testelor echivalente făcute de DRDP Cluj.

Sursa Digi24.ro

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

loading...

4 Răspunsuri la Raport extrem de critic pentru lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda: Pe unele bretele de acces cu greu încape un Duster

  1. Tara lui Papura Voda 11.01.2018 la 18:51

    Cum se face ca abia acum si-au dat seama ca pe unele bretele abia incape un Duster ???
    La urmatorul control li se aprinde becul ca trebuia facuta autostrada cu 3 benzi!

  2. locuitor al judetului Albai 12.01.2018 la 7:29

    Pana la receptie, din noiembrie 2017 nu a mai avut nimeni curiozitatea sa vada cum se achita constructorul de obligatiile asumate? Cei care au fost si sunt platiti sa verifice cum se respecta proiectele si termenele lucrarilor mai sunt pe functii? Asociatia asta neguv. Pro infrastructura este observator sau reprezinta interesele membrilor ei cotizanti la protestele de strada ca alte rezultate nu se vad – sa stiti ca v-am citit statutul,seamana cu cel al sindicatelor de pe vremuri PARTICIPA DAR NU SE BAGA

  3. HH 12.01.2018 la 8:40

    BINE DAR PE CEI DE LA DIRECTIA REGIONALA CLUJ A CNAIR NU II INTREABA NIMENI DE CE NU AU VERIFICAT IN TIMPUL EXECUTIEI LUCRARILOR ACESTE GRAVE NERESPECTARI DE PROIECT ?!!!

  4. apoliticul 12.01.2018 la 19:04

    Da-tii drumu la autostrada ca avem noi grija sa cumparam alte marci de autoturisme !!Oricum nu dau doi bani pe Dacia -Renault.
    P.S. cel mai tare autoturism al lor e MERCEDESUL directorului…