Program „Google Partners Connect” de sprijinire a IMM-urilor, lansat de Google România
Google România a anunţat, miercuri, demararea programului „Google Partners Connect”. Este vorba despre un program prin care se doreşte facilitarea legăturii dintre IMM-urile din România şi specialiştii din mediul online, de la agenţii la web designeri şi consultanţi. Programul va fi lansat în cadrul unui eveniment care va avea loc pe 4 noiembrie, de la ora 09.00, la centrul Willbrook din Bucureşti, invitaţi fiind antreprenori şi manageri din companii de talie medie, interesaţi de oportunităţile pe care le prezintă mediul online.
„Avem peste 10 milioane de utilizatori de internet în România, iar cifra aceasta creşte cu 1 milion în fiecare an. Majoritatea utilizatorilor caută online pentru a se informa despre produse şi servicii seo, iar o treime dintre aceştia cumpără produse online în mod curent. Dacă ne uităm la modul în care românii folosesc internetul – de la numărul de device-uri conectate la internet la numărul de ore petrecute pe YouTube sau la faptul că deja o treime folosesc mobilul pentru a căuta informaţii locale (adrese, review-uri de restaurante) -, constatăm că profilul utilizatorului din România este unul avansat. Mai rămâne ca IMM-urile să îmbrăţişeze această oportunitate (doar 25% dintre IMM-uri au un website faţă de o medie de aproximativ 50% în vestul Europei) şi să descopere metodele cele mai eficiente de a se face cunoscute în fata utilizatorului online. Avem 400 de specialişti în programul Partners gata să ajute aceste IMM-uri să aibă succes online”, a declarat Rareş Rusu, Marketing Manager la Google România.
Programul „Google Partners Connect” va consta din două iniţiative. În primul rând, o serie de evenimente locale (începând cu evenimentul de lansare din Bucureşti), prin care IMM-urile (întreprinderile mici şi mijlocii) sunt puse în legătură cu specialiştii din zona lor. În al doilea rând, folosirea comunităţii Partners ca forum în care IMM-urile pot intra în contact cu specialişti pentru a-şi spori vizibilitatea în mediul online şi a atrage mai mulţi clienţi. Comunitatea Parteners construită de Google reuneşte 350 de agenţii de marketing online şi 400 de specialişti online certificaţi.
În cadrul evenimentului din 4 noiembrie, IMM-urile vor avea ocazia să participe patru workshopuri susţinute de echipa Google România şi consultanţi de business pe teme precum branding, eCommerce, export şi online strategy, dar şi să întâlnească afaceri de succes şi să afle direct de la acestea despre instrumentele şi strategiile de marketing folosite pentru atragerea clienţilor în mediul online. Participarea este gratuită, cei interesaţi se pot înscrie la eveniment accesând http://goo.gl/bH28lO. Fondată în 1998, de Larry Page şi Sergey Brin, Google este astăzi o companie prezentă pe toate marile pieţe globale. Google are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia. Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.
Sursa: mediafax
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Economie
Anunț lansare Proiect: „Noi capacităţi de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum la nivelul MĂNĂSTIRII ORTODOXE ROMÂNE DUMBRAVA”
MĂNĂSTIREA ORTODOXĂ ROMÂNĂĂ DUMBRAVA anunță lansarea proiectului cu titlul: „Noi capacităţi de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum la nivelul MĂNĂSTIRII ORTODOXE ROMÂNE DUMBRAVA” ca urmare a semnării contractului de finanțare în data de 30 octombrie 2025. Proiectul este cofinanțat din Fondul pentru Modernizare, în cadrul Programului-cheie 1 – Surse regenerabile de […]
Comunicat de presă 28 noiembrie 2025: ANUNȚ FINALIZARE PROIECT „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”, cod SMIS 153857
Data: 28.11.2025 ANUNȚ FINALIZARE PROIECT Proiectul „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”, cod SMIS 153857, a contribuit la realizarea obiectivului priorității de investiție 9.1 (Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin măsuri integrate) întrucât îmbunătățirea infrastructurii și spațiilor publice urbane în teritoriul SDL, cu accent pe […]
Comunicat de presă PNRR: „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale „Ioan de Hunedoara” din Comuna Sântimbru, județul Alba”
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” – anunț finalizare proiect – Comuna Sântimbru, din județul Alba anunță finalizarea proiectului cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale „Ioan de Hunedoara” din Comuna Sântimbru, județul Alba”, cod proiect F-PNRR-Dotări-2023-1485, finanțat în cadrul Planului Național pentru Redresare și […]
