Rămâi conectat

Economie

Program „Google Partners Connect” de sprijinire a IMM-urilor, lansat de Google România

Ioana Oprean

Publicat

în

googleGoogle România a anunţat, miercuri, demararea programului „Google Partners Connect”. Este vorba despre un program prin care se doreşte facilitarea legăturii dintre IMM-urile din România şi specialiştii din mediul online, de la agenţii la web designeri şi consultanţi. Programul va fi lansat în cadrul unui eveniment care va avea loc pe 4 noiembrie, de la ora 09.00, la centrul Willbrook din Bucureşti, invitaţi fiind antreprenori şi manageri din companii de talie medie, interesaţi de oportunităţile pe care le prezintă mediul online.

„Avem peste 10 milioane de utilizatori de internet în România, iar cifra aceasta creşte cu 1 milion în fiecare an. Majoritatea utilizatorilor caută online pentru a se informa despre produse şi servicii seo, iar o treime dintre aceştia cumpără produse online în mod curent. Dacă ne uităm la modul în care românii folosesc internetul – de la numărul de device-uri conectate la internet la numărul de ore petrecute pe YouTube sau la faptul că deja o treime folosesc mobilul pentru a căuta informaţii locale (adrese, review-uri de restaurante) -, constatăm că profilul utilizatorului din România este unul avansat. Mai rămâne ca IMM-urile să îmbrăţişeze această oportunitate (doar 25% dintre IMM-uri au un website faţă de o medie de aproximativ 50% în vestul Europei) şi să descopere metodele cele mai eficiente de a se face cunoscute în fata utilizatorului online. Avem 400 de specialişti în programul Partners gata să ajute aceste IMM-uri să aibă succes online”, a declarat Rareş Rusu, Marketing Manager la Google România.

Apulum Agraria 2025

Programul „Google Partners Connect” va consta din două iniţiative. În primul rând, o serie de evenimente locale (începând cu evenimentul de lansare din Bucureşti), prin care IMM-urile (întreprinderile mici şi mijlocii) sunt puse în legătură cu specialiştii din zona lor. În al doilea rând, folosirea comunităţii Partners ca forum în care IMM-urile pot intra în contact cu specialişti pentru a-şi spori vizibilitatea în mediul online şi a atrage mai mulţi clienţi. Comunitatea Parteners construită de Google reuneşte 350 de agenţii de marketing online şi 400 de specialişti online certificaţi.

În cadrul evenimentului din 4 noiembrie, IMM-urile vor avea ocazia să participe patru workshopuri susţinute de echipa Google România şi consultanţi de business pe teme precum branding, eCommerce, export şi online strategy, dar şi să întâlnească afaceri de succes şi să afle direct de la acestea despre instrumentele şi strategiile de marketing folosite pentru atragerea clienţilor în mediul online. Participarea este gratuită, cei interesaţi se pot înscrie la eveniment accesând http://goo.gl/bH28lO. Fondată în 1998, de Larry Page şi Sergey Brin, Google este astăzi o companie prezentă pe toate marile pieţe globale. Google are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia. Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.

Sursa: mediafax


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Economie

Economie

Drept la replică | Cristian Bichi (BNR): „Celebrul” economist Radu Georgescu, din necunoaștere sau cu rea intenție, nu face distincție între o instituție publică și una bugetară

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Drept la replică | Cristian Bichi (BNR): „Celebrul” economist Radu Georgescu, din necunoaștere sau cu rea intenție, nu face distincție între o instituție publică și una bugetară În data de 25 august 2025 în Ziarul Unirea (ediția electronică), sub semnătura dnei Ioana Oprean, a fost publicat articolul “Economistul Radu Georgescu: În plină austeritate, BNR-ul face […]

Citește mai mult

Economie

Comunicat lansare proiect DIGITALIZAREA PREBET AIUD SA

Ioana Oprean

Publicat

în

Comunicat lansare proiect DIGITALIZAREA PREBET AIUD SA Scopul proiectului: Valorificarea avantajelor digitalizării, îndeplinirea indicatorilor de proiect Instruirea angajaților în utilizarea soluțiilor digitale şi utilizarea pe scară largă a acestora Beneficiar: PREBET AIUD SA Perioada de implementare: 21.07.2025-20.07.2027 Valoarea totală a proiectului (Lei): 1.114.487,92 Valoarea cofinanţării UE (lei): 710.391,32 Rezumat proiect şi activități: Obiectivul general al […]

Citește mai mult

Economie

Holcim România pregătește tineri absolvenți de liceu pentru industria construcțiilor în cadrul Școlii Tehnice Holcim

Unirea Ziarul

Publicat

în

Holcim România pregătește tineri absolvenți de liceu pentru industria construcțiilor în cadrul Școlii Tehnice Holcim – program educațional gratuit, cu înscrieri deschise până pe 31 august 2025 Holcim România formează viitoarele generații de specialiști în industria construcțiilor prin Școala Tehnică Holcim, un program educațional gratuit care asigură pregătirea tinerilor absolvenți de liceu și îi transformă […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea