Producătorul de miere Apidava din Blaj, profit și afaceri mai mari. Compania procesează anual aproximativ 2.000 de tone de miere

Producătorul de miere Apidava din Blaj, înființat în urmă cu 26 de ani de profesorul de fizică Victor Mateş, a avut anul trecut afaceri de 47,8 mil. lei (10,5 mil. euro), în creştere cu 16,5% faţă de anul anterior, potrivit Ziarului Financiar.

Compania a avut anul trecut un profit net de 4,3 mil. lei (945.000 de euro), mai mare de 2,7 ori faţă de anul precedent, şi un număr mediu de 47 de angajaţi, potrivit datelor publice.

ELIT

Compania procesează anual aproximativ 2.000 de tone de miere, iar aproximativ 50% din producţie merge la export. Apidava exportă miere în peste 15 ţări ale lumii, produsele companiei fiind comercializate în unele dintre cele mai selecte magazine din Tokio, cu specificaţia „Romanian high quality honey“, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

Acum cinci ani, fortăreața mierii de la Blaj, Apidava, cel mai longeviv și puternic brand producător de „aur lichid“ din România, cu o experiență de peste 20 de ani în selecția produselor apicole 100% naturale, a lansat pe piață propria gamă de produse cosmetice.

Citește și FOTO| Cremele-minune produse la Apidava Blaj sau când apicultura românească întâlnește tradiția japoneză și revoluționează piața cosmeticelor naturale

Sursa Ziarul Fianciar

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...