Rămâi conectat

Ştirea zilei

FOTO| Cremele-minune produse la Apidava Blaj sau când apicultura românească întâlnește tradiția japoneză și revoluționează piața cosmeticelor naturale

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Cremele-minune produse la Apidava Blaj sau când apicultura românească întâlnește tradiția japoneză și revoluționează piața cosmeticelor naturale

Alina Mateș Ochiș: ”Am preferat să oferim un produs de calitate, la un preț accesibil, în detrimentul unui ambalaj sofisticat”

Acum patru ani, fortăreața mierii de la Blaj, Apidava, cel mai longeviv și puternic brand producător de „aur lichid“ din România, cu o experiență de peste 20 de ani în selecția produselor apicole 100% naturale, a lansat pe piață propria gamă de produse cosmetice. ”Copilul frumos” al companiei recunoscute la nivel internațional a intrat timid pe piață, pentru ca în scurt timp, calitatea produselor, cu prețuri accesibile, să-l recomande. M-am întâlnit prima dată cu gama dedicată tenului de la Apidava la Sărbătoarea Mierii de la Blaj, de anul trecut, când aglomerația din jurul standului m-a determinat să dau o șansă cremelor micuțe, fără ambalaj pretențios, convenabile din punct de vedere financiar. Odată utilizate, m-am simțit precum Cristofor Columb în ale cosmeticelor, descoperisem pământul făgăduinței îndeplinite de un produs românesc, natural și accesibil.

Născute la nivel de idee în Japonia, cremele Apidava s-au amestecat prima dată într-o bucătărie din Cluj

Ideea demarării unei linii de cosmetice Apidava a apărut în urma unei vizite de lucru pe care familia blăjeanului Victor Mateș (cei care dețin și se îngrijesc de când se știu de fortăreața mierii de la Blaj) a întreprins-o în Japonia, în urmă cu 8 ani. Parteneri de cursă lungă ai niponilor, românii au înțeles repede că produsele apicole pe care le cunosc atât de bine pot fi utilizate și în scopuri estetice, cu rezultate remarcabile și că ar fi bine să le poată oferi și consumatorilor din România.

Alina Mateș Ochiș, fiica apicultorului Victor Mateș, a fost cea care și-a ”adjudecat” sarcina, beneficiind de sprijinul unui inginer chimist cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, doamna Anișoara Dușa. Primele poțiuni magice, primele rețete și amestecuri s-au născut, de altfel, în bucătăria de la Cluj a acesteia din urmă, din entuziasmul Alinei și pasiunea pentru cercetare și dezvoltare a produselor pe bază de ingrediente apicole a doamnei inginer. Testate vreme de 8 luni, au apărut apoi pe piață sub forma a 5-6 creme destinate îngrijirii tenului.

Astăzi, gama numără 18 produse pentru față, corp și igienă orală, în care mierea, ceara, propolisul ori lăptișorul de matcă sunt prezente în combinații inovative, ce le păstrează intacte proprietățile. Calitatea acestora s-a tradus într-un procent de 5% din cifra de afaceri a companiei. Și asta la scurt timp după lansare și fără să beneficieze de o desfacere la scară mare.

”Am preferat să oferim un produs de calitate, la un preț accesibil, în detrimentul unui ambalaj sofisticat”, ne spune Alina, care recunoaște că este aproape imposibil să pătrunzi cu un produs pe raftul de cosmetice din marile magazine, menținând un preț prietenos și fără să faci rabat de la calitate. Acum că stau să mă gândesc, majoritatea cremelor destinate îngrijirii tenului, cele cu nume consacrate, au cutii cu scris 3D, lucioase, cu deschidere alambicată, urcate pe un piedestal interior din carton, iar produsul propriu zis stă și el într-un recipient cu fundul bombat spre interior, astfel că, după splendida experiență vizuală, de necontestat, te alegi cu câteva grame de… ceva. Lungimea listei ingredientelor, nu neapărat naturale, printre care și temutul paraben, justifică mărimea cutiei.

Planuri de viitor și surpriza din ajunul ediției aniversare din acest an a Sărbătorii Mierii

De gama cosmetică Apidava se ocupă astăzi, la propriu, o mână de oameni. ”Pe viitor ne dorim să extindem producția, să o tehnologizăm pentru a face față comenzilor și să îmbogățim gama cu produse pe bază de aceleași ingrediente apicole, 100% naturale, dar în care să încorporăm elemente precum acidul hialuronic, celulele stem. Acestea vor fi produse destinate tenului matur, de 45 de ani și peste, produse profesionale, pe care doamnele sunt obișnuite să le găsească exclusiv în saloanele de înfrumusețare”, ne-a dezvăluit Alina Mateș Ochiș. Vineri, 24 martie, în ajunul ediției aniversare a Sărbătorii Mierii de la Blaj, la sediul Apidava, strada Gheorghe Barițiu, nr. 32, se inaugurează primul magazin propriu al brandului, cu produse apicole și cosmetice, dulciuri cu miere, seturi cadou și produse apicole pentru copii.

O veste minunată, mai ales pentru doamnele din „Mica Romă“, care, începând din 27 martie, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00-16.30 și sâmbăta între 8.00 și 12.00, se vor putea aproviziona cu de-ale mierii, răsfățându-se și cu ceva creat special pentru frumusețea și starea lor de bine.

[nggallery id=3617]


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO Drumul național DN 74A, surpat în urma ploilor, la Cărpiniș: Trafic restricționat pe un singur sens, dirijat prin semafoare

Ziarul Unirea

Publicat

în

FOTO Drumul național DN 74A, surpat în urma ploilor, la Cărpiniș: Trafic restricționat pe un singur sens, dirijat prin semafoare Drumul național DN 74A s-a surpat în urma ploilor pe o porțiune de aproximativ 100 de metri, pe raza localității Cărpiniș din comuna Roșia Monană. Circulația rutieră în zonă se desfășoară pe un singur sens, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea