Rămâi conectat

Curier Județean

Primăria Municipiului Alba Iulia ANGAJEAZĂ consilier (agent turism) II

Publicat

în

Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției de execuție contractuale, vacante de consilier (agent turism), gradul II la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Electrica Furnizare Discount

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

–    studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare dc lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI); istorie sau ştiinţele pământului şi atmosferei;
–    vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 1 an;
constituie un avantaj absolvirea cursului de agent de turism/ghid, absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P.V. şi M.E.N.
–    cunoştinţe de Word, Excel, Power Point, Internet;
–    cunoştinţe de minimum o limbă de circulaţie internaţională nivel avansat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

–    31 martie 2017, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
–    11 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia doamnelor” din Alba Iulia, str. Gladiolelor nr. 3A;
–    data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

–   cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
–    copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
–    copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
–    carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
–    cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
–    adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
–    curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon:0372/586.473.

Publicitate

Curier Județean

Șeful DSU, Raed Arafat, ADMITE magnitudinea actuală a pandemiei: „inclusiv DSP-ului”, să înțeleagă că „în situaţiile de dezastru acceptăm anumite devieri”

Publicat

în

Șeful DSU, Raed Arafat, ADMITE magnitudinea actuală a pandemiei: „Inclusiv DSP-ul”, să înțeleagă că „în situaţiile de dezastru acceptăm anumite devieri”

Şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Raed Arafat, a afirmat că trebuie să înţeleagă toată lumea, inclusiv Direcţia de Sănătate Publică faptul că în situaţii de dezastru ne adaptăm şi sunt acceptate anumite devieri, precizând că dacă vrem ca totul să meargă ca în vremuri normale înseamnă că nu ştim în ce situaţie ne aflăm.

Arafat a declarat, sâmbătă, într-o conferinţă de presă, că bolnavul este mai sigur într-o secţie ATI decât să stea ventilat la UPU.

Electrica Furnizare Discount

“Trebuie să înţeleagă foarte clar toată lumea, inclusiv DSP-ul, în situaţiile de dezastru ne adaptăm şi acceptăm anumite devieri, altfel, dacă vrem totul să funcţioneze ca în situaţia de normalitate înseamnă că noi nu ştim în ce situaţie ne aflăm. Dacă sunt motive care pot fi adaptate, care pot fi acceptate în situaţia în care ne aflăm acum, credeţi-mă că bolnavul este mult mai sigur într-o secţie de ATI decât să stea la UPU ventilat când vin şi alţi bolnavi din afară şi avem şi alţii de preluat. Aşa că orice soluţie care creşte capacitatea pentru a elibera pacienţii din unităţile de primiri urgenţă, pentru a putea să le preluăm către secţii ATI sau secţii cu oxigen, acest lucru trebuie făcut”, a precizat el.

sursa: ziare.com

Citește mai mult

Curier Județean

Încă TREI paturi ATI, suplimentate, pentru pacienții Covid, grav bolnavi, din județul Alba. Situația la nivel național

Publicat

în

Încă TREI paturi ATI, suplimentate, pentru pacienții Covid, grav bolnavi, din județul Alba. Situația la nivel național

La Spitalul Municipal Aiud, au fost suplimentate încă TREI paturi ATI, din rezerva operațională de 158 de paturi destinate pacienților de COVID-19.

În data de 16 octombrie 2021, conform datelor existente în aplicația alerte.ms, la nivel național există 1613 de paturi de ATI destinate pacienților COVID-19. În București sunt avizate de DSP 336 paturi de ATI pentru pacienții de COVID-19.

De asemenea, la nivel național există o rezervă operațională de 168 paturi ATI destinate pacienților de COVID-19. Aceste paturi sunt activate, în dinamică, acolo unde numărul pacienților ATI depășește capacitatea secțiilor principale. 1.739 paturi ATI sunt ocupate la nivelul întregii țări.

Electrica Furnizare Discount

La  nivel național, la acest moment, nu sunt paturi ATI libere, altele decât cele rezervate special pentru persoane cu anumite condiții medicale care sunt și confirmate cu SARS-COV-2.

Se lucrează în continuare pentru operaționalizarea și asigurarea personalului medical necesar pentru alte paturi ATI care vor fi disponibile în zilele următoare. Menționăm faptul că în procesul de operaționalizare a unor noi paturi ATI se pune accent pe cele destinate persoanelor care prezintă anumite condiții medicale și care sunt și confirmate cu SARS-COV-2 pentru că în aceste cazuri respectivii pacienți prezintă afecțiuni grave ce pot constitui comorbidități și sunt expuși unui risc mult mai mare.

Citește mai mult

Curier Județean

Cugir, oraș verde: Studiu de fezabilitate pentru implementarea transportului verde. Primăria a lansat licitația în valoare de peste 100.000 de lei

Publicat

în

Cugir, oraș verde: Studiu de fezabilitate pentru implementarea transportului verde. Primăria a lansat licitația în valoare de peste 100.000 de lei

Primăria orașului Cugir a lansat în SEAP o licitație pentru achiziția unor servicii, în cadrul proiectului „Servicii de întocmire SF pentru Dezvoltarea sistemului de mobilitate alternativ, public prin implementarea transportului verde în Cugir pe coridorul „Localitatea componentă Vinerea – zona rezidenţială Cindeni – localităţi componente zona de munte””. Valoarea totală estimată a investiției este de 131.932,78, fără TVA.

Realizarea investiţiilor propuse în oraşul Cugir este impusă de necesitatea de a realiza o infrastructură de transport public la standarde europene, astfel încât traficul în localitate să se desfăşoare în condiţii maxime de siguranţă şi confort.

Electrica Furnizare Discount

Realizarea obiectivului de investiţii „Dezvoltarea sistemului de mobilitate alternativ, public prin implementarea transportului verde in Cugir pe coridorul „Localitate Componenta Vinerea -zona rezidenţiala Cindeni – localitati componente zona de munte” în legătură cu care se solicită realizarea serviciilor de elaborare a documentaţiei tehnico-economice a fost selectat pentru finanţare în cadrul proiectului: Sprijin la nivelul Regiunii Centru pentru pregătirea de proiecte finanţate din perioada de programare 2021-2027 pe domeniile mobilitate urbană, regenerare urbană, centre de agrement/ baze turistice (tabere şcolare, infrastructură şi servicii publice de turism, inclusiv obiectivele de patrimoniu cu potenţial turistic şi infrastructură rutieră de interes judeţean, inclusiv variante ocolitoare şi /sau drumuri de legătură.

Prin acest proiect, se urmăreşte încurajarea achiziţionări si utilizării mjloacelor alternative si electrice de către populaţie, prin asigurarea infrastructurii necesare pentru alimentare cu carburanţi alternativi, urmărind dedieselizarea treptata si înlocuirea in trepte a motoarelor termice cu cele care utilizează energie verde conform directivei UE. In acest fel va fi posibila diminuarea poluări si a decarbonari in vederea creşterii calitatii aerului si implicit a calitatii vieţii, precum si descurajarea abandonului şcolar prin facilitarea accesului la şcoala al copiilor din mediul rural defavorizat de lipsa transportului.

Descrierea situaţiei actuale la nivelul Autorităţii Contractante

Activităţile care au fost derulate şi rezultatele care au fost obţinute la nivelul Autorităţii Contractante pentru realizarea obiectivului de investiţii pentru care se solicită realizarea documentaţiei tehnico-ecomomice în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură sunt prezentate în prezentul caiet de sarcini.

Obiectivul general la care contribuie realizarea serviciilor

Dezvoltarea sistemului de transport public verde si susţinerea celui particular prin dezvoltarea parcului de autobuzele electrice si a zonei de deservire precum si a reţelei de puncte de alimentare cu carburanţi alternativi (curent electric) atat in perimetrul urban, cat si periurban.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare