Primăria Albac achiziționează aplicații software și echipamente IT pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP
Primăria Albac achiziționează aplicații software și echipamente IT pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP
Primăria Comunei Albac a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de achiziție prin licitație publică a servicilor de furnizare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licențe software și echipamente IT în cadrul proiectului pentru digitalizarea tuturor activităților directe și conexe instituției.
Scopul proiectului este de a implementa un concept de tip „Sistem INTELIGENT DE MANAGEMENT DIGITAL LOCAL” sau echivalent, la nivelul comunei Albac, prin digitalizarea tuturor activităților directe și conexe primăriei.
Investiția permite achiziționarea de sisteme TIC (Tehnologia Informațiilor și Comunicațiilor) ce contribuie la îmbunătățirea managementului local, extinderea digitalizării serviciilor administrației publice locale și implementarea de soluții de tipul Sistem INTELIGENT DE MANAGEMENT DIGITAL LOCAL, sau echivalent.
În prezent, comuna Albac dispune de o structură de digitalizare de bază, fiind nevoie de o extindere a procesului de digitalizare prin achiziționarea de licențe software, echipamente, mobilier urban inteligent, funcționar public virtual, servicii „cloud”, plata online a taxelor și impozitelor.
Un sistem informatic integrat presupune livrare, instalare și configurare software, necesar implementării sistemului informativ integrat, inclusiv punerea în funcțiune și testarea, servicii de realizare și implementare portal de servicii online sau echivalent, pentru cetățeni, servicii de actualizare, dezvoltare și implementare
sistem de gestionare a activităților, prin digitalizare fluxuri interne, aplicație mobilă pentru cetățeni.
Valoarea estimată fără TVA a proiectului este de 159.8745,28 lei, iar data limită de depunerea ofertelor este 25 iulie 2025, ora 15:00.
LOTUL 1 – Servicii de furnizare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licențe software
Aplicații software solicitate:
1. Managementul Circulației Documentelor
2. Managementul documentelor de Urbanism
3. Gestiunea contractelor de chirie și concesiuni
4. Gestiunea achizițiilor
5. Gestiunea investițiilor
6. Portal UAT
7. Monitorul Oficial Local
8. Gestiunea audiențelor online și offline
9. Aplicație mobilă pentru sesizarea incidentelor
10. Portal servicii electronice online
11. Modul declarații online impozite și taxe
12. Modul dosar personal fiscal online
13. Modul eliberare online certificate de atestare fiscală
14. Modul depunere cereri de scutire impozite și taxe
15. Modul certificate de urbanism online
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Sistemul Electronic de Achizitii Publice, 08.07.2025 06:59 Pagina 3
16. Modul autorizații de construire online
17. Modul certificate de nomenclatură stradală online
18. Modul anunțare începere lucrări
19. Modul anunțare finalizare lucrări
20. Modul publicare online a listei autorizații de construire și certificate de urbanism emise
21. Modul verificare stadiu pentru documentele depuse
22. Modul fișă personală
23. Modul bugetare participativă
24. Modul harta investițiilor
25. Modul evaluarea satisfacției cetățenilor și calitatea serviciilor
26. Modul eliberare online a autorizațiilor de trafic greu
27. Modul registru agricol online
28. Aplicație mobilă de plată impozite și taxe
29. Modul GIS
30. Plata online impozite și taxe
31. Plata online impozite și taxe prin ghiseul.ro
32. Infotouch self-service pentru plată cu cardul impozite și taxe primărie
33. Certificat de sigiliu electronic
34. Sistem de gestiune a bazelor de date
Valoarea estimată fără TVA este de 700.205,08 lei.
LOTUL 2 -Furnizare echipamente IT (hardware)
Echipamente TIC solicitate:
Server + rack de podea + Swicth 1
Sursa neinteruptibila de curent UPS 1
Aparat aer conditionat 1
Switch PoE 16 porturi 1
Router 1
Solutie wireless centralizata1
Sistem desktop + Monitor 9
Imprimanta multifunctionala format A4 5
Laptop + geanta + mouse 9
Licente editare documente 9
Imprimanta multifunctionala format A3 1
Imprimanta de format mare 36 inch 1
Drona pentru inspectarea zonelor de risc 1
Software protectie antivirus 18
Solutie sistem audio video conferinta 1
Display interactiv LED 75’’ 1
Sistem video conferinta 1
Solutie audioconferinta 1
Solutie afisaj informatii 1
Solutie Backup centralizat 1
Valoarea estimată fără TVA este 89.8540,2 lei.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Asfalt proaspăt pe două străzi mici din comuna Ciugud: „Vor oferi de acum cele mai bune condiții de trafic”
Asfalt proaspăt pe două străzi mici din Ciugud La Ciugud, s-a simțit, joi, 7 august 2025, „parfumul” de asfalt proaspăt turnat. Citește și: Încă un pas spre realizarea drumului asfaltat din zona industrială Drâmbar: Licitație pentru desemnarea constructorului Două străzi mici și-au primit porția de asfalt și vor oferi de acum cele mai bune condiții […]
Rețele de apă și canalizare pe 15 străzi din cartierul Orizont din Alba Iulia: Lucrările au fost recepționate
Rețele de apă și canalizare pe 15 străzi din cartierul Orizont din Alba Iulia Luni, 4 august 2025, au fost recepționate lucrările din cartierul cartierul Orizont, unde a fost extinsă rețeaua de canalizare și apă pe 15 străzi. Citește și: FOTO | Lucrările de extindere a rețelelor de apă și canalizare de pe două străzi […]
S-au stabilit taxele pentru desfacerea de produse în piețele și târgurile din Cugir: Ce tarife trebuie să plătească comercianții
S-au stabilit taxele pentru desfacerea de produse în piețele și târgurile din Cugir: Ce tarife trebuie să plătească comercianții Consiliul Local al orașului Cugir a adoptat o hotărâre privind stabilirea de taxe pentru desfacerea de produse ce fac obiectul comerţului în pieţe şi târguri, în standuri situate de-a lungul drumurilor publice sau în alte locuri […]