După ce Spitalul Municipal Aiud a fost aspru criticat, pe Facebook, de către o femeie care a relatat o serie de întâmplări neplăcute in cadrul unității medicale, susținând că nu dotările fac un spital să fie „la standard înalt” ci angajații acestuia, primăria municipiului Aiud a luat atitudinde și a trimis conducerii Spitalului Municipal Aiud o adresă scrisă prin care a solicitat să discute criticile exprimate împreună cu medicii din
„Un cetățean aiudean a relatat recent experiența pe care a trăit-o atunci când a avut nevoie de servicii medicale de urgență în cadrul Compartimentului Primiri-Urgențe și în cadrul Ambulatoriului din Spitalul Municipal Aiud. Acesta a denunțat „frigul îngrozitor din saloane”, timpul mare de așteptare, atitudinea inadecvată a personalului medical sau nepurtarea măștii de protecție de către asistente și pacienți.
CITEȘTE ȘI: Critici dure la adresa Spitalului Municipal Aiud: „Dotările fără angajați de calitate nu fac doi bani!”
Având în vedere cele de mai sus, am transmis conducerii Spitalului Municipal Aiud o adresă scrisă prin care am solicitat să discute criticile exprimate împreună cu medicii din spital, să lămurească public aspectele sesizate și să identifice cu exactitate persoanele angajate în cadrul Spitalului Municipal Aiud la care face referire cetățeanul respectiv”, au scris reprezentanții primăriei Aiud pe facebook.