O asociație condamnă modul defectuos în care CNAIR a recepționat lucrările de pe Autostrada A1. Un nou “muzeu” de șosea de mare viteză s-a inaugurat în România

Asociația Pro Infrastructura a ieșit cu un nou comunicat în care condamnă modul absurd în care se iau deciziile de către cei din CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere). Mai exact, problemele care sunt între constructor și cei din Ministerul Transporturilor țin blocate traficului rutier 21 de kilometri de autostradă care sunt total finalizați și în perfectă stare de funcționare.

Conform declarațiilor asociației, “Ieri, rațiunea și buna credință au fost învinse, din nou! <Responsabilii> din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au REFUZAT recepția lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, invocând probleme tehnice de execuție.

Prostia, nemernicia, orgoliul stupid și incompetența criminală au creat un uriaș muzeu de autostradă de 43 de km în România, țara cu șoselele cele mai periculoase din UE (96 morți la 1 milion locuitori în fiecare an).

Pe toți cei 21 km ai sectorului Holdea-Ilia SE POATE CIRCULA ÎN DEPLINĂ SIGURANȚĂ, așa cum puteți vedea și din imaginile atașate surprinse astăzi din teren.

Eventualele lucrări nefinalizate și neînțelegeri între constructor și CNAIR pot fi soluționate în perioada următoare, sub trafic. În mod evident, autostrada este mult mai sigură decât DN68A: un drum cu gropi cârpite, foarte îngust și plin de viraje strânse.

Da, aveți dreptate, am mai trăit un episod similar din același film prost: lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș Turda a stat închis degeaba 8 luni de zile, tot din cauza disputelor surde dintre CNAIR și antreprenor.

Culmea ironiei, recepția pe lotul 4 a fost acceptată, dar tronsonul de 22 km dintre Ilia și Deva nu poate fi deschis pentru că nodul Ilia se află pe lotul 3!

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

1 comentariu

apoliticul 13 august 2019 at 14:29

Se știe ca asociația respectiva e finanțată de constructori. Asa ca priviți articolul din acest punct de vedere.
P. S. mi se pare normal și de bun simt sa nu accepți toate mizeriile făcute de constructor.

Comentariile sunt oprite

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...