Rămâi conectat

Actualitate

Ministrul Transporturilor: ”Contractul de proiectare şi execuţie a autostrăzii Piteşti-Sibiu va fi semnat anul acesta”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Potrivit ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, Autostrada Piteşti – Sibiu este un proiect foarte important, iar contractul de proiectare şi execuţie al acestui obiectiv va fi semnat anul acesta.

„Piteşti – Sibiu este un proiect la fel de important ca Ploieşti – Braşov. Avem lansate sectoarele I şi IV pentru proiectare şi execuţie. În momentul de faţă, din informaţiile pe care le am, se lucrează la documentaţia pentru secţiunile II, III şi IV, împreună cu mai multe institute de prestigiu. Stiţi bine că am avut o firmă care trebuia să facă studiul de fezabilitate. Termenul de predare era undeva în luna august, dar nu ni s-a livrat această documentaţie. Nu s-a mai prelungit contractul. Eu mi-am asumat ca acest proiect să fie scos anul acesta spre proiectare şi execuţie, şi aşa intenţionez să se şi întâmple” , a spus Cuc.

La jumătatea lunii noiembrie 2016, CNAIR a avizat traseul pentru ultimele două secţiuni ale autostrăzii Sibiu – Piteşti.

Traseul întreg al Autostrăzii Sibiu-Piteşti, în lungime de circa 123 de kilometri, este: Secţiunea 1, Sibiu-Boiţa, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente; Secţiunea 2, Boiţa-Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boiţa cu localitatea Racoviţă; Secţiunea 3, Racoviţă-Văleni, de la km 43+000 la km 72+000, asigură continuitatea autostrăzii prin Valea Baiaşului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului şi Defileul Văii Topologului; Secţiunea 4, Văleni – Curtea de Argeş, de la km 72+000 la km 90+000, traversează Valea Topologului, face legătură cu localitatea Curtea de Argeş; secţiunea 5, Curtea de Argeş-Piteşti, de la km 90+000 la km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeş cu oraşul Piteşti şi autostrada existentă, prin Valea Argeşului, şi secţiunea 6, care constă în reabilitarea a 14 km drum naţional, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni şi Râmnicu Vâlcea, precum şi construcţia a 2,5 km de drum nou.

În martie 2017, CNAIR anunţase prelungirea, până la 15 august, a contractului privind realizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti.

Contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti” a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering România SRL (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).

Sursa: agerpres


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

E și România prima în UE: Cel mai mare decalaj între românii foarte bogați și săracii lipiți pământului

Unirea Ziarul

Publicat

în

E și România prima în UE: Cel mai mare decalaj între românii foarte bogați și săracii lipiți pământului România înregistrează unul dintre cele mai mari decalaje din UE între veniturile mari şi cele mici în rândul populaţiei, potrivit unui Infografic Monitorul Social, un proiect al Fundaţiei Friedrich-Ebert-Stiftung România, care citează date Eurostat din 2022. Conform […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea