Judecătoria Aiud: Măsuri pentru organizarea instanțelor după încetarea stării de urgență

Judecătoria Aiud a luat o serie de măsuri menite să ajute avocații și justițiabilii, în momentul în care starea de urgență va înceta.

”Având în vedere necesitatea de bună organizare a procesului de reluare a activităţii de judecată în cadrul Judecătoriei Aiud ulterior încetării stării de urgenţă și ținând cont de dezideratul desfăşurării în bune condiţii a activităţii de judecată în contextul necesităţii de menţinere a unor măsuri care să prevină răspândirea Covid 19 în rândul participanţilor la judecată şi a personalului instanţei, în contextul în care numărul cauzelor care urmează a fi repuse pe rol, respectiv nou înregistrate, se preconizează a fi foarte mare,  SOLICITĂM TUTUROR PERSOANELE CARE AU CAUZE PE ROLUL JUDECĂTORIEI AIUD,  AVOCAŢI ŞI JUSTIŢIABILI, SĂ ÎNAINTEZE LA DOSARELE DE REFERINŢĂ, DATELE DE CONTACT DIRECT, E- MAIL SAU NUMĂR DE TELEFON care să permită stabilirea de intervale orare pentru care să fie citate la judecarea cauzelor.

ELIT

Datele solicitate pot fi transmise prin următoarele mijloace:

  • prin fax la numerele: 0358.408498, 0258863153 sau 0258860677;
  • prin e – mail la adresa: aiud@just.ro

Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă asigurăm de efortul întregului personal pentru o colaborare cât mai bună în vederea înfăptuirii unui act de justiţie de calitate”, se arată în comunicatul Judecătoriei Aiud.

Mihail David - 2020

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...