Rămâi conectat

Actualitate

În vremuri de criză, Star Assembly oferă oportunități de angajare

Publicat

în

Star Assembly și Star Transmission, companii Mercedes-Benz AG, sunt piloni cheie în rețeaua globală de producție powertrain Mercedes-Benz Cars și numără în prezent aproximativ 3.000 de angajați. Timp de aproape două decenii, cele două unități de producție românești de la Cugir și Sebeș s-au dovedit un partener de încredere, iar experiența a arătat că standardele universale de calitate Mercedes-Benz sunt respectate în mod constant prin efortul remarcabil al echipei.

Unitatea de producție din Sebeș joacă un rol important în aprovizionarea fabricilor de autoturisme, iar transmisiile produse în România sunt integrate în aproape toate modelele Mercedes-Benz, portofoliul de produse fiind mai divers ca niciodată. În 2019, Sebeș a devenit prima locație care a fabricat cea mai recentă generație de transmisie – cea cu ambreiaj dublu și opt trepte de viteză, sau 8G-DCT, construită atât pentru acționare convențională, cât și pentru propulsie electrică. Sub același acoperiș, Star Assembly a pornit în acest an și producția cutiei 8G-DCT hibrid, fiind o etapă importantă către un viitor fără emisii de carbon.

Datorită cererii mari, începând cu luna august a acestui an, Star Assembly a crescut capacitatea producției transmisiei 8G-DCT, fapt ce a determinat adăugarea a încă unui schimb, creând astfel 145 de noi locuri de muncă. De asemenea, a fost o oportunitate foarte bună pentru a asigura temporar activitate pentru 70 de colegi prin detașarea de la Cugir, iar o parte dintre acești angajați vor continua să își desfășoare activitatea la Sebeș. Pentru a acoperi diferența de personal, Star Assembly caută colegi care să sprijine activitatea de producție a cutiei cu dublu ambreiaj 8G-DCT de la Sebeș. Conducerea companiei a depus eforturi susținute pentru ca niciun angajat să nu își piardă locul de muncă la Cugir.

Electrica Furnizare Discount

În asumarea rolului de unic producător al acestei cutii și pentru a face față cererii, strategia de resurse umane continuă; ne bucurăm că la finalizarea programului de calificare Operator Montaj Linii Automate, celor 140 de absolvenți ai acestui program li se va oferi contract individual de muncă în cadrul Star Assembly.  Acest program s-a adresat tuturor persoanelor înscrise la AJOFM ca fiind în căutarea unui loc de muncă. Pe durata celor 12 luni de calificare, ucenicii au lucrat cu tehnologie de ultimă generație. De asemenea, 20 de absolvenți ai școlii duale se vor alătura echipei, începând cu luna septembrie 2020 și vor avea parte de un viitor strălucit pe calea aleasă.

Transmisii de ultimă generație produse exclusiv la Sebeș.

8G-DCT, transmisia în opt trepte cu dublu ambreiaj, este inaugurată la Sebeș in 2019 și aduce sistemul de propulsie al noii generații a clasei Mercedes-Benz compacte la un nou nivel – cu o creștere a capacității de cuplu și greutate redusă. „Este necesar să ne îmbunătățim constant și să fim parte din transformare. Competiția este acerbă.”, spune Klaus Eichhorn, director general Star Transmission & Star Assembly. Pornind de la clădirea propriu-zisă și până la instalarea liniilor și testele de producție, proiectul a presupus pregătiri intensive pentru a livra transmisiile Mercedes-Benz de calitate superioară.

„Angajamentul pe termen lung al Daimler în ceea ce privește dezvoltarea unităților de producție românești de la Sebeș și Cugir reprezintă o declarație puternică a credinței în echipa noastră, înalt calificată, precum și în implicarea și activitatea sa remarcabile. Suntem mândri să facem parte din familia powertrain și să putem contribui la modelarea viitorului comunității noastre.”, spune Klaus Eichhorn.

Publicitate

Actualitate

Povestea sau legenda lui Moș Crăciun

Publicat

în

Povestea lui Moș Crăciun sau legenda lui Mos Crăciun

La marginea unui oraș, cu mult timp în urmă, trăia un meșter bătrân care făcea jucării. Tot anul meșterea la ele cu dragoste si răbdare. Erau minunate si nu semănau una cu alta.

Povestea lui Mos Crăciun începe în Ajunul Crăciunului, când bătrânul meșter pleca din oraș sa-si vândă jucăriile. Oameni din acel oraș nu erau prea bogați. Meșterul le vindea jucăriile pe mai nimic.

Citește și: cele mai frumoase mesaje de Crăciun

Dar asta nu-i scădea cu nimic bucuria de a face jucării de care copiii sa se bucure, după datina, in dimineața de Crăciun. Pana intra-un an in care…

Electrica Furnizare Discount

Meșterul vânduse toate jucările si se întorcea spre casa. La marginea orașului s-a oprit sa privească o fereastra. Știa ca acolo locuiește o familie săraca si se întreba ce jucării or fi primit copii din aceasta casa.

Trei copii visau cu voce tare:

-Daca am Mos Craciunavea un soldățel de plumb, numai unul, ne-ar fi de ajuns…

-Ne-am juca împreuna si nu ne-am certa nici o data pentru el. Bătrânul știa ca nu mai avea nici o jucărie si tare ar vrea sa le dăruiască măcar una. Dar ce minune! Tocmai un soldățel de plumb răsărise, nu se știe de unde, in fundul sacului. Si, astfel, dorința celor trei frați sârmani s-a îndeplinit.

In drum spre casa, bătrânul gândea: „As vrea sa fac atât de multe jucării, încât sa dăruiesc cate una fiecărui copil din lume dar mai ales celor sârmani, cărora n-are cine sa le cumpere”. Si acum mergând așa, pe gânduri, văzu in zăpadă un pui de căprioara care-l privea cu ochi triști.

-Sârmana făptura, ce te doare?

Se pare ca puiul de căprioara se rânise la un picior. Cum a știut si cu ce a avut la îndemâna, bătrânul i-a legat rana si la ajutat sa se ridice.

Citește și: MESAJE de CRACIUN. Texte frumoase cu URARI şi FELICITARI de Sărbători

Atunci făptura aceea gingașa i-a vorbit cu glas limpede ca si de copil:

-Acum vad ca ai o inima buna. Dorința ti se va îndeplini.

Ca din pământ a apărut o sanie fermecata purtata in zbor de niște reni minunați.

Si bătrânul s-a înălțat cu ei si slava cerului înstelat, spre o lume de basme. Chiar si hainele lui sărăcăcioase se preschimbaseră in niște haine neobișnuite de culoare roșie.

Citește și: Bradul de Crăciun. Cum și când se împodobește. Istoria împodobirii bradului

N-ar fi putut spune cat si pe unde l-a purtat sania fermecata. Intra-un târziu, a smintit cum coboară lin intra-un ținut înzăpezit, unde li aștepta o căsuța cu ferește luminate. O mulțime de pitici ca si cei din povesti l-au întâmpinat bucuroși.

Piticii erau haini si îndemânatici, gata sa se apuce de treaba. Materialele se găseau din belșug, caci, nu se știe cum, se înmulțeau mereu si nu se terminau niciodată. Iar bătrânul meșter priceput ii îndruma pe pitici si împreuna făceau jucării, mereu mai multe si mai frumoase. Pentru fiecare copil din lume, jucăria pe care si-o dorește.

Citește și: Mesaje de Anul Nou 2022. Urari de Anul Nou 2022. Felicitari de Anul nou 2022. Mesaje de Revelion 2021-2022

In seara de Ajun sosesc colindătorii. La fiecare casa, ei aduc vestea minunata a nașterii Domnului si urează un an bun si îmbelșugat.

Târziu, când noaptea se lasă, copii se culcaseși in pătucurile lor. In urechi le mai suna încă zvonul de colinde: „O ce veste minunata”…Apoi dorm si visează…

Dar oare vis sa fie???

Este noaptea in care visele copiilor se împlinesc. Doua zi, in dimineața de Crăciun in jurul bradului împodobit, bucuria nu mai are margini. Nici unul dintre ei n-a fost uitat. Iar după numele sărbătorii, copiii i-au pus numele Moș Crăciun si așa a rămas pana astăzi.

De aceea, in zilele acestei sfinte sărbători, când stăm cu toți in jurul mesei încărcate cu bunătăți, nu trebuie sa-i uitam pe cei sârmani. Moșul are grija de ei o data pe an. Noi trebuie sa ne gândim la ei mereu!

Citește mai mult

Actualitate

Mersul trenurilor 2022: Ce noutăți vor apărea în RUTELE acestora în noul an

Publicat

în

Mersul trenurilor 2022: Ce noutăți vor apărea în RUTELE acestora în noul an

CFR Călători informează că, începând cu data de 12 decembrie 2021, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2021-2022, ce va fi valabil până la data de 10 decembrie 2022.

În noul Mers al Trenurilor 2021-2022 vor circula zilnic în medie 1200 trenuri operate de CFR Călători, în funcție de perioada din an.

Noutăți în noul mers de tren

CFR Călători și MAV Start au convenit asupra îmbunătățirii ofertei de transport România – Ungaria prin frontiera Curtici asigurându-se pe timpul zilei trenuri în cadență la interval de 2 ore. Au fost introduse în plus 4 perechi de trenuri, 1 pereche („BEGA” – IR 378 și IR 377) în relația Timișoara – Budapesta și retur, 2 perechi („MUREȘ” și „CRIȘ” – IR 374, IR 375, IR 376 și IR 379) în relația Arad – Budapesta și retur, 1 pereche („ZARAND” – IR 370 și IR 371) în relația Arad – Szolnok și retur.

Electrica Furnizare Discount
  • Craiova – Timișoara – Aradși retur (IR 349 și IR 348) cu atașare/detașare în Arad și ramură de la/pentru Cluj Napoca („CORVIN” – IR 404 și IR 405), cu atașare/detașare în Szolnok prin frontiera Episcopia Bihor.
  • Trenul „PRIETENIA”(IR 401 și IR 402) va circula de două ori pe săptămână în luna decembrie 2021 (IR 401 Chișinău – București în zilele de joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți și vineri/sâmbătă) și de trei ori pe /săptămână în anul 2022 (IR 401 Chișinău – București în zilele de marți/miercuri, joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți, miercuri/joi și vineri/sâmbătă).
  • Pe relația București – Constanța și retur au fost planificate trenuri IR și Regio Expres în cadență la interval de o oră. În planul de mers tren 2021/2022 vor circula 24 de trenuri în rang IR și Regio Expres pe relația București – Constanța și retur, față de 13 trenuri IR în planul de mers tren 2020/2021.
  • În relațiaConstanța – București Nord – Brașov și retur vor circula 3 perechi de trenuri, fața de 2 perechi în prezent.
  • A fost introdus un tren nou de la Craiova la București Nord (RE 9018), cu plecare din Craiova la ora 15:52.
  • În relația Pitești – Craiova și retur va circula o pereche de trenuri (RE 9013 și RE 9014) la legătură cu trenurile IR 72 și IR 73 (Bucureşti Nord – Budapesta şi retur).
  • RelațiaBucurești Nord – Tulcea și retur va fi asigurată în sezon cu grupă de vagoane directe la/de la trenurile 1981/8653 și 8656/1684, iar în extrasezon sunt asigurate legături în stația Medgidia.
  • În relația Galați – Constanțași retur legătura directă în extrasezon va fi realizată cu trenurile 1732/8201 și 8204/1730.
  • Pe ruta București – Constanța, trenurile IR au fost trasate cu viteza maximă de 160 km/h, trenurile Regio Expres au fost trasate cu viteza maximă de 150 km/h, iar trenurile Regio au fost trasate cu viteza maximă de 120 km/h.
  • Trenurile IR 1741 și IR 1742 (Bucureşti Nord – Satu Mare) vor avea în compunere grupă de vagoane pentru/de la Târgu Mureș cu atașare/detașare în Războieni.
  • Trenurile IR 1653 și IR 1654 vor circula pe trase modificate astfel încât să preia traficul de călători în relația București Nord – Suceavași retur asigurând, în Buzău, legătură la/ de la trenurile de Constanţa.
  • Trenurile IR 1861 și IR 1862 Iași – Constanța și retur vor circula pe distanțaIași – Buzău și retur ca ramuri la/de la trenurile IR 1668 şi IR 1667 (Iaşi – Bucureşti Nord şi retur).
  • Ca urmare a deciziei CFR SA de specializare a traficului pe magistrala feroviară 700, trenurile spre Aeroportul Henri Coandă vor circula pe ruta București Nord – Pajura – Mogoșoaia fără modificarea duratei de parcurs, iar celelalte trenuri vor circula pe ruta București Nord – Chitila – Mogoșoaia cu o durată de parcurs mai mare cu aproximativ 10 minute.
  • Pentru preluarea traficului de călători pe relația Galați – Buzău – București Nord s-a introdus un tren nou (IR 1570), cu plecare din stația Galați la ora 05:21.
  • Reduceri tarifare și modalități de cumpărare bilete

Trenurile de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur au la dispoziție terminale BCR contactless (Mastercard sau Visa), pentru plata biletului de călătorie prin orice tip de dispozitiv de plată: card, telefon sau ceas inteligent. Întregul proces de cumpărare este simplu, intuitiv și rapid: se selectează tipul de călător adult / copil, iar plata se face prin poziționarea dispozitivului de plată contactless în fața terminalului BCR.

Sursa: mediafax.ro

Citește mai mult

Actualitate

OPINIE| Pensii speciale pentru primari: Bani cu dedicație pentru „cruntul sacrificiu”, bani din oficiu orice ar fi

Publicat

în

OPINIE| Pensii speciale pentru primari: Bani cu dedicație pentru „cruntul sacrificiu”, bani din oficiu orice ar fi

În spațiul public și oarecum democratic se discută haotic, în acest prezent încercat, prin vectori politici presupuși,  aleși din grămada controlată a poporului, dar puțin conștientă vis-a-vis de soartă, un merit suplimentar al meritocrației primarilor, vezi Doamne lideri, ce știu cam tot și absolut nimic.

Se alege chiar și a doua zi după alegeri, când de altfel începe campania și începe să „umble” fără de picioare subiectul „premiului” pe care e musai să îl acordăm celui pe care deja l-am numit dregător, cel care uneori ne-a onorat și alteori ne-a sfidat.

Electrica Furnizare Discount

Nu ar fi și nu este cazul să acordăm o „diplomă” de privilegii peste tortul privilegiilor atât timp cât însăși inițiativa de premiere pleacă de la un concept absurd: Acela de a premia fără ca cel ce „încasează” să merite, ori să îi putem cuantifica meritele.

Deopotrivă, putem, să avem, în funcție de zona din care ne tragem și de dregători oameni care fac, oameni care mimează și oameni care au să facă și au făcut, dar au și furat, cum am putea să avem în cel mai rău caz oameni care nu au făcut, iar atunci de ce să îi punem pe toți în aceași găleată și să naștem o generație de primari leneși pe care, cu vrute cu nevrute, să îi „premiem” oricum!

Drept pentru care această premiere a primarilor tinde, dacă nu cumva este, să fie absurdă, atât timp cât noi, oamenii de rând, nu putem să cuantificăm dacă ei au mimat și au încasat, ori chiar au transpirat pentru urbea lor, cea din care teoretic fac parte.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare