Rămâi conectat

Politică Administrație

”În ultimii ani, traficul din Alba Iulia a devenit insuportabil”

Dragoş Suciu

Publicat

în

În ultimii ani, traficul din Alba Iulia a devenit insuportabil, a declarat, marți, Rareș Buglea (PNL), în ultima ședință a Consiliului local Alba Iulia din 2015.

Bulevardul Revolutiei198923Declarația consilierului local a venit la dezbaterea proiectului de hotărâre privind  aprobarea Studiul de trafic și circulație aferent Planului Urbanistic General al municipiului Alba Iulia, reactualizat.

”Eu ca și consilier al majorității, categoric, ar trebui să votez acest proiect, dar ca și albaiulian, participant la trafic, pieton sau șofer, nu pot fi de acord cu nimic din ce au făcut domnii aceștia de la Cluj”, a afirmat Buglea care a înțeles ulterior că proiectul de hotărâre face referire doar la aprobarea studiului, iar ”domnii de la Cluj” nu au cauzat traficul insuportabil din Alba Iulia.

Contribuția acestora poate fi apreciată sau criticată doar în viitor.

”Rareș, este o hârtie care nu a produs nimic încă. Este un studiu care ne arată ce trebuie să facem. Să nu creadă cineva că aprobând acest studiu de mâine veți circula prin municipiu așa cum vreți”, a explicat, apoi, primarul Mircea Hava.

Nemulțumirea lui Rareș Buglea privind traficul a rămas în picioare, el precizând de la bun început că nu-i acuză pe ”domnii de la Cluj”, însă nu poate să n-o relateze.

Consilierul local a adus în discuție și amplasarea radarelor, exemplificând Calea Moților, spre Micești, unde, viteza legală este de maxim 50 km/h.

Hava a spus: ”Ne-am gândit să mărim viteza către 70 km/h la ieșirea din oraș. E o problemă și a dvs. pentru că dacă se întâmplă un accident și în urma expertizei se dovedește că dacă avea 40 km/h nu se îndoiau atâtea… Chestiunea este cu dus-întors. Și eu aș vrea de la Refractara să o tai până la giratoriu de să-i zbârnăie roțile”.

Municipiul Alba Iulia a achiziționat serviciul ”Studiul de trafic și circulație aferente planului urbanistic general al Municipiului Alba Iulia” cu Universitatea Tehnică Cluj-Napoca, Facultatea de Mecanică, Departamentul Autovehicule Rutiere și Transporturi, Laboratorul Trafic și Securitate Rutieră.

În raportul de specialitate al proiectului se precizează: ”Dată fiind structura radială și cu inele incomplete a rețelei stradale majore, presiunea traficului se concentrează asupra zonelor centrale ale orașului și pe Bd. Revoluției din Carter Cetate.

Din analiza valorilor de trafic pe arterele municipiului și a direcțiilor principale de deplasare a fluxurilor de vehicule se poate constata că există două componente majore de trafic:

  • Traficul de penetrație, derulat după direcția axelor intrare – ieșire din municipiu
  • Traficul interior în mare parte de tip pendular caracteristic deplasării la și de la domiciliu (sediu firmă)”.

Proiectul privind aprobarea Studiul de trafic și circulație aferent Planului Urbanistic General al municipiului Alba Iulia, reactualizat, a primit votul majorității în Consiliul local.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea