Rămâi conectat

Politică Administrație

În 25 mai 2016, licitație deschisă pentru concesionarea unor spații din Șanțurile Cetății Alba Carolina

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Primăria Alba Iulia anunță reluarea licitației în vederea concesionării spaţiilor situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina, în data de 25 mai 2016, la ora 10.00, la sediul instituției.

Spaţiile sunt incluse pe Lista Monumentelor Istorice având codul LMI 2010 AB-II-a-A-00088 iar destinaţia lor este de spaţiu comercial şi/sau de alimentaţie publică, punct de informare turistică, spaţiu cultural polivalent, spaţiu pentru servicii turistice, iar spaţiul nr .13 are destinaţia de bistro ecologic.

Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială.

Spaţiile sunt proprietate publică a Municipiului Alba Iulia:

*spaţiul nr. 2 indicativ (M4C1), situat în Cetatea Alba Carolina Contragarda Bastionul Trinitarienilor

Sp nr.201-Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 521,6EUR/lună

-Suprafața utilă = 521,59 mp

-Scrisoare de bonitate/sau confort in valoare de 264,13 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 4 indicativ (M5R1), situat în Cetatea Alba Carolina Ravelinul SF. Capistrano

spatiul4-Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 59,9EUR/lună

– Suprafața utilă = 85,6 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 54,17 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 5 indicativ (M6C2), situat în Cetatea Alba Carolina Bastionul SF. Elisabetha

spatiul5– Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 524,4EUR/lună

– Suprafața utilă = 476,75mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 233,46 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 6 indicativ (M7C1), situat în Cetatea Alba Carolina Contragarda Bastionul SF Michael

spatiul6-Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 406,8EUR/lună

– Suprafața utilă = 508,52 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 304,68 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 7 indicativ (M7C2), situat în Cetatea Alba Carolina Contragarda Bastionul SF. Carol

spatiul7– Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 479.EUR/lună.

– Suprafața utilă = 532,2 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 288,14 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 9 indicativ (M7R2), situat în Cetatea Alba Carolina Ravelinul SF Carol

spatiul9-Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 56EUR/luna

– Suprafața utilă = 186,8 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 170,48 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 10 indicativ (M7R3), situat în Cetatea Alba Carolina Ravelinul SF Carol

spatiul10– Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 229,3EUR/lună

– Suprafața utilă = 254,8 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 138,3 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

*spaţiul nr. 13 , situat în Cetatea Alba Carolina Contragarda Bastionul Trinitarienilor

spatiul13– Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 40EUR/luna

– Suprafața utilă = 100 mp

– Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 63,2 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

Taxa de inscriere la licitaţie este de 200 lei, preţul Caietului de Sarcini este de 100 lei, garanţia de inscriere la licitaţie reprezintă valoarea minimă a redevenţei pentru o perioadă de 6 luni.

Ofertele se redactează în limba romană şi cuprind două plicuri unul exterior şi unul interior şi se depun la sediul concedentului.

-plicul exterior va cuprinde obiectul concesiunii, o fişă cu informaţii privind ofertantul şi o declaraţie de participare semnată de ofertant, copie certificat de inmatriculare a societaţii şi statut, declaraţie pe propria raspundere că ofertantul nu a fost condamnat în ultimii 5 ani pentru participarea la activitaţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională ,precum şi faptul că nu se află in situaţia de a fi in faliment ori lichidare, că în ultimii 3 ani nu şi-a indeplinit in mod defectuos obligaţiile contractuale , certificat de atestare fiscală , bilanţ contabil, declaraţie privind cifra de afaceri pe o perioadă de 3 ani, scrisoare de bonitate, dovada plaţii garanţiei de participare şi a contravalorii documentaţiei, caiet de sarcini semnat şi ştampilat , dovada existenţei unui cotract-antecontract încheiat cu o persoană fizică sau juridică atestată sau autorizată, înscrisă în registrele Ministerul Culturii şi Cultelor privind urmărirea în timp a spaţiului

-plicul interior conţine oferta propriu-zisă, numele (denumirea ) ofertantului şi adresa acestuia , oferta propriu -zis trebuie să cuprindă detailat toate condiţiile prevăzute în caietul de sarcini , alte obligaţii pe care ofertantul şi le asumă, precum şi date tehnice şi financiare referitoare la investiţie. Valoarea redevenţei nu poate fi mai mică decât valoarea minimă stabilită de concedent

Cumpararea Documentaţiei de Atribuire (cu caietul de sarcini inclus ) se face la spaţiul Primăriei, Serv. Administrarea Domeniului Public şi Privat situat în Alba Iulia str. Calea Motilor, nr.7, bl. S1, sc. E (vis-a-vis de BANCPOST ), plata acesteia se face la Casieria Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat, în perioada 04- 10 mai 2016, achizitionarea acestora fiind condiţie pentru acceptarea la licitaţie a ofertanţilor . Depunerea ofertelor se face în perioada 18 mai 2016 – 24mai 2016 , pâna la ora 12 la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul in Alba Iulia , str. Calea Motilor , nr. 5A, cam 8 (Registratura), într-un exemplar.

Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu.

Data limită pentru solicitarea clarificărilor este cu 4 zile înainte de ultima zi de depunere a ofertelor .

Pentru desfăşurarea licitaţiei este nevoie de cel puţin trei oferte valabile.

In caz de amanare a sedinţei de licitaţie, aceasta se va repeta în data de 26 mai 2016, ora 10.00.

Informaţii suplimentare, la Primaria mun. ALBA IULIA sediul menţionat mai sus, sau la telefon0258/ 815367, persoane de contact – Bala Luminiţa, Pripon Mihai.

Soluţionarea litigiilor se face conform dispoziţiilor Legii Contenciosului Administrativ nr. 554/2004 cu completările si modificările ulterioare.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Grădiniță nouă la Sebeș, în cadrul Școlii Gimnaziale nr. 2: Câte grupe și ce capacitate urmează să aibă creșa

Bogdan Ilea

Publicat

în

Grădiniță nouă la Sebeș, în cadrul Școlii Gimnaziale nr. 2: Câte grupe și ce capacitate urmează să aibă creșa Un proiect de hotărâre din data de 15 aprilie, 2024, al primăriei Sebeș, prevede „Transformare imobil fostă centrală termică -Municipiul Sebeș, în Creşă”, ca nivel antepreșcolar în cadrul Școlii Gimnaziale nr 2. din Sebeș. Având în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea