IMM-uri pentru femei-manager şi tineri
Instituţia Prefectului a anunţat că a fost aprobată procedura de implementare a programului naţional multianual pe perioada 2005 – 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii. Programul urmăreşte, în principal, stimularea autoangajării şi creşterea numărului de femei-întreprinzător în cadrul comunităţilor de afaceri, îmbunătăţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente conduse de femei şi schimburi de experienţă între femei de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale.
Programul include acţiuni specifice „Săptămânii Europene a IMM-urilor”, care va avea loc în cursul lunii octombrie. Înregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www. aippimm.ro. Beneficiază de prevederile programului femeile care au cetăţenie română şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere următoarele criterii de eligibilitate: au vârsta peste 18 ani, au cel puţin studii medii definitivate şi s-au înscris la activităţile prevăzute în program, pe baza formularelor de înscriere corespunzătoare. Pentru participarea la cursuri, în fiecare locaţie se alocă prioritar minimum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minorităţi etnice.
De asemenea, Guvernul României a aprobat normele metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 6/2011 pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii tineri. Finanţarea în perioada 2010 – 2012 pentru acordarea de alocaţii financiare nerambursabile pentru cel puţin 1.100 de microîntreprinderi se asigură din bugetul aprobat anual de Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Anunț începere implementare proiect: “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”
Comunicat de presă Beneficiar: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud anunţă începerea activităţilor proiectului “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta C7 – Transformare digitală I3. Realizarea sistemului […]
Românii care au făcut un credit ipotecar, rate mai mari la bancă de la 1 iulie 2025 În contextul situației economice actuale, românii cu credite ipotecare primesc o nouă lovitură: creșterea dobânzilor! Acest lucru este preconizat pentru a doua jumătate a acestui an și va duce la o majorare a ratei lunare cu aproximativ 90 […]
Comunicat finalizare proiect – Construire clădire Liceu Tehnologic Sebeș (02.07.2025) Scopul proiectului: Îmbunătățirea infrastructurii de educație la nivelul Municipiului Sebeș Beneficiar: municipiul Sebeș Perioada de implementare: 30.05.2019 – 12.07.2025 Valoarea totală a proiectului: 53.333.560,13 lei Valoarea cofinanțării UE : 2014 – 2020: 20.975.260,80 lei […]