Hipermarketurile câştigă teren
Retailul modern, reprezentat de hipermarketuri, discounteri, supermarket-uri, dar şi de magazinele de proximitate, va ajunge în 2015 la o cotă de piaţă de 54% din consumul total de produse de largă folosinţă, faţă de 45% în prezent. Mărcile private au ajuns la o cotă de piaţă de aproape 7% din totalul bunurilor de consum în timp ce media europeană este de 15%. (A.F.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat de presă – SC APA CTTA SA Alba marchează Ziua Mondială a Apei prin acțiuni de informare și educare a elevilor din județ
Comunicat de presă Apa este o resursă fundamentală care sustine viata pe planeta noastră. De la oceane la râuri, lacuri si pana la ghetari, apa este esentială pentru bunăstarea umană, agricultura, industrie si ecosisteme. Cu toate acestea, în ciuda importantei sale vitale, gestionarea durabilă a apei se confruntă cu numeroase provocar¡, inclusiv lipsa acesteia, poluarea […]