Rămâi conectat

Actualitate

Hidroelectrica| Vin primele facturi, după 8 luni de întârziere: ”Pot fi greșeli, fiți atenți”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Hidroelectrica a anunțat că săptămâna viitoare vor fi emise facturile pentru luna august 2022, după opt luni de întârziere. Furnizorul avertizează clienții că ar putea apărea greșeli pe facturi.

”Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia”, au transmis reprezentanții companiei.

”Știm foarte bine că, în cursul anului trecut și chiar și anul acesta, noi am avut acțiuni de control și cele mai mari nereguli le-am costat tocmai la această companie.

Nu întâmplător sunt cele mai multe plângeri la adresa acestei companii și departe de mine să fac anti-reclamă cuiva, dar este dovada că nu întotdeauna prețul indică calitatea serviciilor. Sunt nereguli grave la această companie, din păcate, pe care le-am constatat și cu ocazia controalelor. Am aplicat și amenzi.

(…) În mod normal, contractele care expiră pot fi prelungite cu acordul părților și majoritatea contractelor așa sunt încheiate.

Dacă părțile nu notifică la expirarea contractului intenția de a încheia relațiile contractuale sau îndeosebi din partea furnizorului, nu trimite o notificare de modificare a anumitor clauze contractuale, în speță prețul, pentru că asta se modifică cel mai des, atunci contractul se prelungește.

În momentul în care furnizorul vrea să modifice ceva, prețul, de exemplu, trebuie să modifice clientului cu 30 de zile înainte de expirarea contractului, ca acesta să aibă timp să reacționeze la această propunere de modificare. Dacă clientului nu-i convine această modificare și nu acceptă, atunci are timp să caute alt furnizor. Dacă nu răspunde la o asemenea modificare, înseamnă că acceptă modificarea și contractul se prelungește.

Dacă un client are orice nelămurire legată de factură, trebuie să se adreseze furnizorul imediat. Furnizorul este obligat să-i răspundă în 15 zile lucrătoare, perioadă în care se suspendă și obligația de plată a clientului”, a declarat la Antena 3 CNN Nagy Zoltan, vicepreședintele ANRE.

Sursa: antena3.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

VIDEO | Direcția Generală Anticorupție lansează campania națională ” E timpul să NU mai dăm și noi ceva”: Practicile de dare și luare de mită, descurajate

Cezar Lancrajan

Publicat

în

VIDEO | Direcția Generală Anticorupție lansează campania națională ” E timpul să NU mai dăm și noi ceva”: Practicile de dare și luare de mită, descurajate Direcția Generală Anticorupție (DGA), în parteneriat cu platforma Stop Contrabanda inițiată de BAT România, lansează pe 13 decembrie 2024 campania națională de prevenire a corupției „E TIMPUL SĂ NU […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea