FOTO: Casa de Pensii Alba luată cu asalt de pensionari

Sute de pensionari au luat cu asalt Casa Județeană de Pensii Alba în ultimele zile ale luni ianuarie, iar aglomerația la ghișeele instituției a continuat și astăzi, 1 februarie.

În urma unor sesizări venite din partea câtorva nemulțumiți de faptul că sunt nevoiți „să aștepte la coadă prea mult timp” pentru a depune un document, pentru a face o plată, sau pentru a solicita informații, ne-am deplasat la Casa de Pensii Alba pentru a lua atât pulsul celor care vin să-și rezolve problemele, cât și a reprezentanților intituției.

ELIT

De îndată ce am intrat în instituție am surprins o doamnă pensionară care în drum spre ușa de la ieșire blestema angajații casei, pentru că din luna octombrie, susținea femeia, nu i-au fost încă recalculate o serie de drepturi legate în principal de grupa de muncă. Nu era singura persoană cu acest gen de problemă.

Unii dintre pensionarii care așteptau la coadă sau intenționau să se pună la rând doreau să meargă la tratament într-o staţiune balneoclimaterică, alții solicitau ajutorul de înmormântare pentru un membru al familiei care decedase. O precizare utilă pentru cei interesați de biletele de tratament este fapul că data depunerii solicitării nu are nicio importanţă la atribuirea unui loc, acest lucru realizându-se în funcție de criteriile stabilite, respectiv de punctajul obținut.

Erau și alți pensionari care, descurajați de coada mare de la ghișee, se întorceau din drum deciși să revină mâine sau într-una din zilele următoare, în speranța că va fi mai puțină aglomerație.

 

Reprezentantul Casei Județene de Pensii Alba susține că împreună cu toți angajații instituției fac tot ce depinde de ei să fie rezolvate toate solicitările oamenilor.

“Noi ne straduim, cu toti angajatii, să rezolvăm toate problemele în conformitate cu reglementările legale, și subliniez, legale. Facem tot ce depinde de noi ca oamenii să fie multumiți. Că sunt mereu doi, trei nemulțumiți și bat cu pumnul în geam, eu ce pot să fac mai mult”, a declarat Alexandru Retegan, director executiv CJP Alba. (BP)

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

6 Comentarii

pilu 1 februarie 2016 at 15:32

Bai trantorilor (de la Casa), toate calcularile si recalcularile se fac printr-un program prestabilit valabil in toata tara. Introduci datele si afli ce vrei. Probabil aia care introduc datele au probleme cu softul si atunci se explica. Probabil si astia au o norma de cateva recalculari pe zi si apoi stau si asta iar se explica. E o parere de-a mea.

Horea 1 februarie 2016 at 16:23

Ar trebui sa existe mai multe ghisee (puncte de lucru) cu cei care apeleaza, cu diverse probleme, la aceasta institutie.

Si culmea, de multe ori unele din aceste ghisee sunt inchise.

Sa nu mai vorbim de pasivitatea (lenea!) unor „activiste” care deservesc publicul.

anonim 1 februarie 2016 at 18:00

Am depus cerere de trecere de la pensie de invaliditate la pensie pentru limita de varsta pe data de 03.03.2015!!!! Nici in ziua de azi nu am primit raspuns. Sun zilnic si nu raspunde nimeni.

pensionar 2 februarie 2016 at 10:12

Nu ne mai luati apararea.
Noi pensionarii avem si timp si rabdare. Nu rezolvam azi, venim maine.

reghina 2 februarie 2016 at 12:13

Oamenii competenti die la casa de pensii au fost dati afara si au ramas restul care daca esti mai istet ca ei si le arati unde au gresit se infurie si se supara ca prostul pe sat

fane de la sifoane 2 februarie 2016 at 12:17

stimati pensionari… acolo nu e ca la loz-in-plic… Cu cat depuneti aceeasi cerere de MAI MULTE ORI in speranta urgentarii situatilor dvs… nu faceti decat sa incetiniti procesul birocratic. Functionarii sunt obligati de lege sa proceseze FIECARE cerere pe care dvs. o depuneti.

Asa ca dragilor… pe rabdarea si timpul vostru pierdeti… Functionarii isi iau leafa!

Comentariile sunt oprite

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...