// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

FOTO / Autostrada Sebeș-Turda: Lotul 2, departe de finalizare, după mai bine de 2 ani de la obținerea autorizației de construire

Asociația Pro Infrastructura a realizat un fotoreportaj complet pe lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, constructor Aktor. Deși au trecut mai bine de 2 ani de la prima autorizație de construire și aproape 18 luni de la cea de-a doua, acest contract cu o durată de execuție de 18 luni este departe de finalizare.

Pe cea mai mare parte a tronsonului terasamentele sunt într-un stadiu incipient. Structurile majore, precum podurile peste Mureș sau supratraversarea drumurilor naționale și a magistralei de cale ferată Cluj-Teiuș, stagnează sau în cel mai bun caz avansează într-un ritm dezamăgitor. Pasajele peste autostradă ale diferitelor drumuri sunt în același stadiu de luni de zile și, în general, progresul este insuficient, mai ales considerând că în ultimele luni vremea a permis un ritm de execuție ridicat.

„Facem un nou apel către constructor să se apuce de treabă într-un mod mult mai serios decât o face acum. Această secțiune de autostradă este cea mai lungă dintre toate cele 4 de pe A10 (are 24,25 km) și prezintă multe lucrări cu un grad de dificultate ridicată. În opinia noastră, în ritmul actual, finalizarea lotului până la finalul anului 2019 este tot mai greu de atins.

În plus, solicităm CNAIR și MT, atât de prezenți și de vocali pe alte segmente de autostradă, să își aplece atenția și asupra proiectului în cauză, aplicând, dacă este cazul, prevederi contractuale care să motiveze constructorul să se achite de responsabilitățile asumate”, spun reprezentanții Asociației.

Sursa foto: facebook Asociația Pro Infrastructura

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

4 Răspunsuri la FOTO / Autostrada Sebeș-Turda: Lotul 2, departe de finalizare, după mai bine de 2 ani de la obținerea autorizației de construire

  1. Ander 19.09.2017 la 17:03

    La constructori care au de construit autostrazi nu mai trebuie rugati sa lucreze trebuie obligati contractual cu penalizari financiare, daca contractul are asemenea clauze. Daca nu ar trebui sa fie penalizati cei care au contractat lucrarea. Ori cum pana nu vor fi diriginti de santier zilnic cordontori tehnici din minister si cnair zilnic impreuna cu contructorul nu cu subcontractorul.pana atunci nu vom avea realizari.costructorul cu cei enumerati cu grafice ferme avand comandamente saptamanale cu toti factori responsabili NU SE VOR Contrui autostrazi decat praf in ochi roumanilor

  2. iulian 21.09.2017 la 7:08

    ma uit cu groaza … nici macar o lopata nu se vede in atatea poze. un dorel care sa se plimbe macar. e clar ca nu se vrea sa se faca nimik.

    macar cnair sa-si faca divizie de lucru, sa cumpere utilaje sa se apuce ei de munca si sa nu mai arunce ca constructorii nu fac sau alte chestii.

    sunt altii din alte tari care au spus ca ne fac autostrazi ei de ce nu-i lasa sa faca banii intra in tara iar daca pune taxa mare autostrada ramane goala. doar e pe terenul nostru. daca si ala mai e.

  3. Geo 21.09.2017 la 8:33

    As fi tare curios sa stiu ce resurse aloca Antreprenorul Aktor, ei au ceva utilaje proprii sau lucreaza numai cu inchirieri su subcontractanti?

  4. Cristian A 23.09.2017 la 0:29

    Nu criticati asa aiurea. S-a lucrat chiar foarte mult. E un exemplu bun de dat. Cunosc mai bine decat voi situatia pentru ca lucrez si eu pe acest lot