FOTO: 46 de probleme semnalate de albaiulieni, în cadrul acțiunii ”Alba Iulia, fă o cerere!”. Amenajarea unui parc special pentru câini, locuri de agrement pe malurile Mureșului și Ampoiului sau plantarea de copaci în diverse zone, printre doleanțele cetățenilor
Acțiunea „Alba Iulia, fă o cerere!”, prin care s-a dorit raportarea a cel puțin 30 de probleme cu care albaiulienii se confruntă zilnic în cartierele sau comunitățile din care fac parte, a atins punctul culminant. Așa cum a promis, miercuri, 5 aprilie 2017, Marius Rusu, inițiatorul acțiunii, a depus și înregistrat la Registratura Primăriei cererile adunate de la cetățenii din Alba Iulia. 46 de probleme cu care se confruntă locuitorii municipiului au fost raportate în cadrul acestei acțiuni.
”Subiectele acestor cereri sunt diverse – probleme legate de parcări, asfaltarea și reabilitarea străzilor (gropi sau canale neridicate la nivelul asfaltului), salubritate (coșuri de gunoi amplasate stradal și colectarea selectivă a deșeurilor), transport în comun, iluminat public, ecarisaj, trafic auto (marcaje rutiere, sensuri giratorii și semaforizări) și pietonal, piste pentru biciclete, probleme grave cu care se confruntă zilnic persoanele cu dizabilități, turism și promovare, nereguli la Bazinul Olimpic, siguranța cetățenilor, degradarea unor obiective din interiorul cetății, lucrări publice executate deficitar sau nesemnalizate corespunzător.
Albaiulienii mai cer și amenajarea unui parc special destinat câinilor, plantarea de copaci în diverse zone din oraș, suplimentarea locurilor în creșele de stat, amenajarea unor treceri de pietoni, demararea lucrărilor pentru amenajarea unui spațiu de co-working/accelerator de start-upuri, electrificarea locuințelor de pe străzi noi ale municipiului, parcuri sau locuri de agrement pe malurile Mureșului și ale Ampoiului”, spune Marius.
Problemele raportate vin din diverse zone ale orașului, însă cele mai multe par a fi în zonele adiacente bulevardului Revoluției și a străzii Calea Moților.
Cererile depuse au fost înregistrate în cadrul Registraturii Primăriei Alba Iulia, iar pe baza numerelor de înregistrare primite se va face o monitorizare ulterioară a stadiului de soluționare a problemelor semnalate. Conform legislației în vigoare, urmează o perioadă de 30 de zile lucrătoare în care personalul responsabil din cadrul Primăriei Alba Iulia va analiza cererile depuse și va transmite petenților un răspuns pentru fiecare cerere, indiferent de modul de soluționare a acesteia.
”Următorul pas este monitorizarea stadiului de soluționare a acestor cereri, iar în funcție de rezultate, va fi analizată oportunitatea repetării aceste acțiuni la un interval de 6 luni – 1 an”, a precizat tânărul albaiulian, Marius Rusu.
[nggallery id=3730]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Administrator de firmă din Alba judecat pentru o înșelăciune de 70.000 de lei în dauna AJOFM Alba
Administrator de firmă din Alba judecat pentru o înșelăciune de 70.000 de lei în dauna AJOFM Alba Administratorul unei societăți comerciale a fost trimis în judecată de procurori pentru înșelăciune și fals în înscrisuri sub semnătură privată. Bărbatul (Emil B.) este acuzat că în datele de 30.04.2020 și 31.05.2020 a întocmit în fals și a […]