Daimler vrea să investească în continuare în România, însă are nevoie de o infrastructură mai bună, de rute feroviare. Un tren de marfă merge cu 15 km/h, în țara noastră
Daimler ia în considerare noi investiții în extinderea producţiei de subansamble și analizează în continuare piaţa locală. Însă, pentru ca România să poată atrage noi divizii, are nevoie de o accelerare a investiţiilor în infrastructură.
„Întotdeauna luăm în calcul România pentru noi investiţii, dar momentan nu sunt luate decizii. De asemenea, nu excludem ca pe viitor să producem şi altceva aici. În România avem suport din partea autorităţilor şi vedem asta de 15 ani. Desigur, avem nevoie de o infrastructură mai bună, de mai bune conexiuni şi de o mai bună infrastructură feroviară“, a spus Frank Deiss, director de producţie în cadrul Powertrain Mercedes-Benz Cars.
Spre exemplu, Sebeş deja are conexiune pe autostradă cu Sibiu, iar cel mai probabil din 2020 de la fabrica Daimler va exista drum rapid până în Germania, în condiţiile în care cel mai probabil până anul viitor va fi gata şi lotul Lugoj-Deva din A1.
Pe de altă parte, producătorii au tot mai mare nevoie şi de rute feroviare, iar în România un tren de marfă merge cu o viteză medie de 15 km/h, mult sub viteza medie din Ungaria.
Subsidiara Daimler în România, Star Assembly, a început oficial joi, 7 februarie, producţia cutiei de viteze automate cu dublu ambreiaj cu opt trepte în urma unei investiţii de 250 mil. euro potrivit datelor din piaţa auto, investiţie care se adaugă celei de 300 mil. euro demarată în 2013 la Sebeş când a fost lansată în producţie cutia automată cu nouă trepte.
Sursa: zf.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Ministrul Apărării, despre noile măsuri fiscale: Sunt „o gură de oxigen”. Ce spune despre armata obligatorie
Ministrul Apărării, despre noile măsuri fiscale: Sunt „o gură de oxigen”. Ce spune despre armata obligatorie Ionuț Moșteanu, Ministrul Apărării, a declarat vineri, 11 iulie 2025, că măsurile fiscale anunțate recent de premierul Ilie Bolojan reprezintă un pas necesar în reducerea deficitului bugetar. De asemenea, acesta a reiterat că USR susține demersurile luate de premierul […]
Impozitul pe casă va reflecta valoarea de piață. Se introduce taxa pentru mașinile poluante și reformele privind salarizarea în sectorul public. Pachetul fiscal major urmează să fie aplicat de la 1 ianuarie 2026
Impozitul pe casă va reflecta valoarea de piață. Se introduce taxa pentru mașinile poluante și reformele privind salarizarea în sectorul public. Pachetul fiscal major urmează să fie aplicat de la 1 ianuarie 2026 Ilie Bolojan a oferit vineri, 11 iulie 2025, noi detalii privind modificările fiscale pregătite de Guvern, incluzând schimbarea modului de calcul al […]
Deci, se poate: Directorul unei companii de stat renunță, benevol, la aproape 75% din salariul lunar încasat. Un al doilea renunță la 20% din salariu
Deci, se poate: Directorul unei companii de stat renunță, benevol, la aproape 75% din salariul lunar încasat. Un al doilea renunță la 20% din salariu Directorul unei companii de stat, aflată în subordinea Ministerului Economiei, a decis să renunțe, din proprie inițiativă, la o parte consistentă din salariul încasat lunar. Suma la care renunță este […]