Rămâi conectat

Actualitate

DACIA LOGAN inclusă de ITALIENI în topul celor mai urâte 10 mașini din ultimii 20 de ani. Ce autoturisme se mai află pe listă

Publicat

în

DACIA LOGAN inclusă de ITALIENI în topul celor mai urâte 10 mașini din ultimii 20 de ani. Ce autoturisme se mai află pe listă

Italienii au inclus Dacia Logan între cele mai urâte maşini din ultimii 20 de ani. Comentariile care au însoţit fotografiile au fost făcute pe un ton amuzant şi n-au cruţat mărci de renume, inclusiv italiene.

Sub titlul „Cele mai urâte 10 maşini din ultimii 20 de ani: de la Logan la Multipla, de la Materia la Pt Cruiser”, pe site-ul corriere.it, care aparţine publicaţiei Corriere della Sera, a apărut o ierarhie a automobilelor socotite cele mai urâte din ultimele două decenii.

Dacia Logan apare în acest top inedit, în care subiectivismul joacă un rol important. În cazul Logan, estetica a vizat partea din spate. „În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea”, scrie publicația, conform Mediafax.

Electrica Furnizare Discount

Fiat, Lancia, Opel, Nissan, Toyota şi Chrysler sunt alţi constructori luaţi peste picior în descrierile făcute diverselor modele. Automobilele n-au primit punctaje, astfel că locurile ocupate (Dacia este pe 4) sunt aleatorii.

Redăm mai jos cele 10 modele indicate, precum şi caracterizările deloc măgulitoare care le-au fost dăruite.

Daihatsu Materia

Conceput pentru familii „slim”, Daihatsu Materia este un model ghemuit şi pătrat. Orice se poate spune, cu excepţia faptului că este frumos. Măcar este uşor de parcat, cu un all-inclusive de 5 locuri, 5 uşi, cu 380 cm lungime şi 169 cm lăţime. Are avantajul că nimeni nu s-ar gândi să-l fure.

Primul Fiat Tipo

Maşina anului în 1989 pentru inovaţiile sale tehnologice, primul Fiat Tipo, lansat în 1988, s-a prezentat ca moştenitor al lui Fiat Ritmo, cu o abordare stilistică simplă şi esenţială. Foarte versatil şi funcţional, a avut totuşi succes pentru marele său spaţiu interior. A fost produs până în 1995, iar următorul model prezentat de Fiat în 2015, menţinând în acelaşi timp numele Tipo, a fost considerat un capitol complet diferit de omonimul său din anii ’90.

Fiat Multipla

Fiat Multipla din 1998 este o pagină din istoria maşinii italiene care a văzut esteţi şi vizionari aliniaţi la poli opuşi. Urât, un model îndrăzneţ şi neaşteptat, dornic să conecteze parbrizul cu capota. S-a născut din creionul genialului designer Roberto Giolito, care în 3,99 metri reuşise să încapă 6 scaune confortabile şi un portbagaj de 430 de litri. Despre ea a vorbit şi câştigătorul Premiului Pulitzer, Dan Neil, critic auto, incluzând-o pe lista celor mai proaste maşini din toate timpurile: „Multipla ne aminteşte că maşinile nu trebuie doar să fie funcţionale, ci şi frumoase, sau, cel puţin, să evite arătând aşa”, a scris el, în 2007, în Time Magazine. Iar Fiat, cu mare autoironie, a lansat modelul cu o campanie publicitară însoţită de sloganul „Vei fi frumoasă”.

Dacia Logan

Este cunoscut faptul că misiunea Dacia de la bun început a fost de a oferi poporului român maşini moderne şi robuste pentru familie. Fondată în 1966, în 1999 a devenit un brand Renault, dar se pare că punctul de cotitură stilistic nu a venit imediat, având în vedere liniile nu tocmai captivante ale Logan, lansate în 2004. În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea.

Opel Ampera

Opel Ampera a fost o maşină revoluţionară în 2011, fiind prima maşină electrică. Cu acest automobil, Opel s-a impus ca un pionier în drumul către mobilitatea electrică, dar nu ca un maestru al stilului. Opel Ampera a fost prima maşină electrică din Europa care a permis mobilitatea pentru „Du-te oriunde în orice moment „, dar nu a fost remarcat pentru armonia formelor. Cu toate acestea, mass-media a fost impresionată favorabil, atât de mult încât a ales Ampera şi modelul său înrudit, Chevrolet Volt, „Maşina europeană a anului 2012”.

Renault Avantime

Ajuns în Italia în 2001, a avut o viaţă foarte scurtă. Numele însăşi şi-a marcat destinul, acest concept exprimându-se în termeni incerti de a ajunge „înainte de timp” („avant-timp”). Şi pornind de la această ipoteză, monovolumul francez a trebuit să deschidă o fereastră cu privire la viitorul maşinii cu designul său inovator şi cu o mulţime de tehnologie, dar nu a fost înţeleasă, iar vânzările s-au oprit la puţin peste 8500 de unităţi, fără a ajunge la cele 15.000 aşteptate de Renault.

Liniile au început bine, dar s-au terminat prost, iar Avantime părea ciudat, în ciuda spaţiului şi a vizibilităţii deosebite. Ca să nu mai vorbim de efectul surpriză al butonului „Grand Air”, care deschidea în acelaşi timp toate geamurile şi acoperişul.

Nissan Almera

Minimalistă şi spartană, prima versiune a Nissan Almera, lansată în 1995, nu rămâne un mare exemplu al stilului pentru producătorul japonez. O cutie cu patru roţi, cu forme care rămân ancorate în trecut.

Lancia Thema

Dimensiuni ciudate pentru Lancia Thema 2011, fiica alianţei Fiat-Chrysler. Numele se referea la modelul de succes din istoria Lancia, Thema, iubit în anii 80 pentru stilul său original şi finisajele elegante. A încercat să fie elegant, dar cu o lipsă totală de agilitate. Sedanul maxi-italian, o reinterpretare a modelului Chrysler 300, a căutat să combine dimensiunile generoase şi confortul maşinilor americane cu finisaje la nivel înalt şi un stil propriu. Tehnologie bună şi interioare luxoase, dar Lancia Thema cu siguranţă nu a intrat în istorie pentru frumuseţea designului său.

Toyota Yaris Verso

În ciuda bunelor intenţii, Toyota Yaris Verso, model născut ca un experiment la modă de minivan în 2001, a fost un eşec total. Fondată în 2001, Toyota Yaris Verso a fost retrasă de pe piaţă în 2004.

Chrysler PT Cruiser

Lansat de Chrysler la începutul anului 2000 şi produs până în 2010, PT Cruiser este, de asemenea, una dintre cele mai controversate maşini din istorie. Fie îl iubeşti, fie îl urăşti, pentru o interpretare oarecum bizară a conceptului de monovolum cu 5 uşi. Designul, conceput de Bryan Nesbitt, a fost în mod deliberat retro, pentru a aminti de maşinile clasice din anii 1930, dar pasajele stângace, grila din faţă şi spatele uşor funerar nu au fost prea apreciate nici de iubitorii de epocă.

Publicitate

Actualitate

Se va reveni la școală în format fizic? Raed Arafat: „Nu există nicio garanţie. La 10 zile vom vedea cum se mişcă situaţia”

Publicat

în

Se va reveni la școală în format fizic? Raed Arafat: „Nu există nicio garanţie. La 10 zile vom vedea cum se mişcă situaţia”

Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență a anunţat, vineri seară, că nu există nicio garanţie că elevii vor relua cursurile şcolare cu prezenţă fizică, după cele două săptămâni de vacanţă. El a subliniat că, după zece zile, va fi făcută o evaluare a situaţiei şi se va face o nouă analiză.

„S-a preferat soluţia asta (vacanţă două săptămâni – n.r.) compensând ulterior zilele date pentru vacanţă, decât să fie online şi să fie o discrepanţă între accesul la online şi seriozitatea şi toate acestea. Au fost nişte discuţii care au fost stabilite mai ales de experţii de la Ministerul Educaţiei că asta ar fi soluţia mai bună”, a declarat Raed Arafat, la Digi24, vineri seară, întrebat de ce s-a ales vacanţă pentru toţi elevii şi nu cursuri online, potrivit news.ro.

Secretarul de stat a adăugat că nu poate garanta că elevii vor reveni la şcoală fizic, după cele două săptămâni de vacanţă.

Electrica Furnizare Discount

„Nu există nicio garanţie (că după două săptămâni cursurile vor reîncepe fizic – n.r.) pentru că nu ştim cum va evolua. Aşteptăm să vedem evoluţia şi discuţia asta a fost că la 10 zile vom evalua din nou. La 10 zile vom vedea cum se mişcă situaţia”, a declarat Arafat.

Raed Arafat a mai precizat că abia după 14 zile se vor vedea rezultatele restricţiilor impuse de luni.

Toţi elevii vor intra, începând de luni, în vacanţă pentru 14 zile, ordinul fiind deja semnat de ministrul Educaţiei.

Sursa: stiripesurse.ro

Citește mai mult

Actualitate

Ce spune Arafat de minivacanța de 1 decembrie: „Nu ai certificat de vaccinat sau trecut prin boală, nu ai cum să te cazezi la hotel”

Publicat

în

Ce spune Arafat de minivacanța de 1 decembrie: „Nu ai certificat de vaccinat sau trecut prin boală, nu ai cum să te cazezi la hotel”

Secretarul de stat Raed Arafat le recomandă românilor să stea acasă. Doar persoanele vaccinate sau cele care au avut COVID-19 se mai pot caza la hotelurile din România, în următoarele 30 de zile, conform hotărârii aprobate vineri de CNSU.

Întrebat dacă românii își pot planifica o vacanță în zilele libere de Sfântul Andrei și 1 Decembrie, Arafat a răspuns: „Dacă îi primesc alte țări. Părerea mea este că cel mai bine acum e să stăm unde am fost”.

„Și la unitățile de cazare vor trebui să fie prezentate certificatele verzi, inclusiv la hoteluri. Nu ai certificat de vaccinat sau trecut prin boală, nu ai cum să te cazezi la hotel. Acest lucru cred că este aplicat în foarte multe țări din Europa. Nu suntem singurii care aplicăm aceste reguli la acest moment”, a spus Arafat.

Electrica Furnizare Discount

„Se propune ca accesul la toate activitățile și evenimentele organizate în perioada de 30 de zile pentru care se propun măsurile din prezenta hotărâre, precum și accesul în cadrul centrelor comerciale, unităților de cazare, restaurantelor, cafenelelor sau altor unități de alimentație publică în care se pot consuma produse alimentare sau băuturi alcoolice sau nealcoolice comercializate, să fie permis doar persoanelor vaccinate sau trecute prin boală și care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2”, se arată în hotărârea CNSU.

Sursa: digi24.ro

Citește mai mult

Actualitate

Restricții anti-Covid-19: Cine va fi exceptat de la obligativitatea purtării măștii de protecție

Publicat

în

Restricții anti-Covid-19: Cine va fi exceptat de la obligativitatea purtării măștii de protecție

În cursul zilei de vineri, Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat Hotărârea numărul 91 privind stabilirea unor măsuri suplimentare în scopul gestionării riscului de sănătatea publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul SARS-CoV-2, prin care se propune.

În hotărâre se propune „instituirea obligativității purtării măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura, în toate spațiile publice închise și deschise, precum și la locul de muncă și în mijloacele de transport în comun”, începând de lunea viitoare.

Se exceptează de la această măsura următoarele categorii de persoane:

Electrica Furnizare Discount

a) copiii cu vârsta mai mică de 5 ani;

b) persoanele care sunt singure în birou;

c) prezentatorii TV și invitații acestora, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;

d) reprezentanții cultelor religioase, în timpul slujbelor, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;

e) persoanele care desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante

IMPORTANT: Persoanele vaccinate trebuie și ele să poarte mască de protecție.

Sursa: stiripesurse.ro

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare