Rămâi conectat

Curier Județean

Cugir: O nouă rectificare bugetară pe 2013 – în şedinţa de vineri, 19 iulie

Publicat

în

Aleşii locali ai Cugirului vor lua vineri,19 iulie, în dezbatere un proiect de hotărâre al administraţiei cu privire la Rectificarea bugetului local al Oraşului Cugir pe anul 2013. Potrivit Referatului de specialitate întocmit de Direcţia economică a primăriei, veniturile bugetului local se suplimentează cu suma de 95 mii lei, reprezentând vărsăminte din profitul net realizate de Ocolul Silvic Sâpcea Cugir în anul 2012. De asemenea, se suplimentează împrumutul din excedentul anilor precedenţi, pentru finanţarea cheltuielilor de la secţiunea ,,Dezvoltare” cu suma de 500.000 lei.

La partea de cheltuieli intervin următoarele modificări:

Învăţământ: Se suplimentaează cheltuielile materiale la Colegiul Naţional „David Prodan” cu suma de 15.000 lei, pentru lucrări de reparaţii.

Elit - Gustul Desăvârșit

Cultură: Se majorează transferul pentru Casa de Cultură cu 67 mii lei şi cele pentru Căminul Cultural Vinerea cu 323 mii lei

Autorităţi executive:  se majorează cheltuielile materiale cu 70 mii lei, pentru reevaluarea mijloacelor fixe şi se diminuează cheltuielile de capital cu 4 mii lei, suma rămasă disponibilă după achiziţionarea produselor aprobate în bugetul iniţial.

Servicii publice: Se majorează cheltuielile materiale cu 12 mii lei, pentru achiziţia de scule şi echipament de protectiepentru echipele de intervenţie din cadrul ADP.
– Se majorează cheltuielile de capital la obiectivul ,,Extindere reţele electrice” cu suma de 39 mii lei pentru plata avizelor.

Canalizare: se majorează sumele prevăzute pentru reparaţii cu 20 mii lei

Străzi: în urma finalizării lucrărilor de execuţie la obiectivele de investiţii ,,Modernizare str. 21 Decembrie 1989 şi Modernizare str. Dragană se diminuează cheltuielile de capital cu suma de 229 mii lei.

 Serviciul public comunitar de evidenţe persoane: se majorează cheltuielile de personal cu 3 mii lei şi se cuprind cheltuieli de capital în suma de 5 mii lei, pentru achiziţia unei staţii de transmitere date în sistem naţional.

 Sport: Se suplimentează cheltuielile materiale cu suma de 450 lei pentru plata cotizaţiei la Asociaţia de Fotbal ,,Metalurgistul 1939” şi cheltuielile de capital cu 50 mii lei pentru realizarea unui SF de transformare a bazinelor de la Ştrand în Sală de sport.

 Asistenţa Socială: se suplimentează creditele aprobate iniţial cu 65 mii lei pentru plata abonamentelor gratuite acordate persoanelor cu handicap, a indemnizaţiilor asistenţilor personali şi pentru alte cheltuieli materiale.

II. Bugetul instituţiilor finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul local:

Casa de Cultură:  Se majorează cheltuielile materiale cu 24 mii lei pentru instalarea aparatelor de aer condiţionat şi efectuarea de lucrări de reparaţii. La Investiţii se diminuează creditele cuprinse iniţial pentru execuţia lucrărilor de reabilitare la Cantină cu 30 mii lei şi se cuprinde suma de 73 mii lei pentru realizarea a doua busturi şi instalarea aparatelor de aer condiţionat.

Căminul Cultural Vinerea: Se majorează cheltuielile materiale cu 2 mii lei pentru achiziţia obiectelor de inventar şi cheltuieli de capital cu 30 mii lei pentru suplimentarea creditelor prevazure iniţial pentru realizarea SF de reabilitare a Căminului Cultural.

 Clubul Sportiv Orăşenesc:  Se diminuează cheltuielile materiale cu 80 mii lei şi se suplimentaza cu aceeaşi sumă cheltuielile de capital pentru asigurarea unui sistem de irigare subterană a terenului de fotbal.

Spitalul Orăşenesc Cugir:  Se diminuează sumele prevăzute iniţial cu 140 mii lei şi se suplimentează cu aceeaşi sumă creditele pentru achiziţia de aparatura medicală pentru sala de operaţii.
(C. P.)


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Curier Județean

APEL la donare de sânge grupele O pozitiv și A pozitiv, lansat de Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: „Avem nevoie URGENT”

Publicat

în

APEL la donare de sânge grupele O pozitiv și A pozitiv, lansat de Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: „Avem nevoie URGENT”

Reprezentanţii Centrului de Transfuzie Sanguină Alba au lansat miercuri, 25 mai, un apel la oamenii care doresc să doneze sânge grupele O pozitiv și A pozitiv.

„Avem nevoie URGENT de donatori cu grupele O pozitiv si A pozitiv. Va asteptam la donare! Telefon: 0258834050”, transmit reprezentanții Centrului de Transfuzie Sanguină Alba.

Pentru a deveni donator de sange trebuie sa indepliniti următoarele condiţii:

Elit - Gustul Desăvârșit

-vârsta cuprinsă în intervalul 18-60 ani
-greutate peste 50Kg
-puls regulat, 60 -100 bătăi/minut.
-tensiune arterială sistolică între 100 şi 180 mmHg
-să nu fii suferit în ultimele 6 luni intervenţii chirurgicale
-femeile să nu fie: însărcinate, în perioada de lăuzie, în perioada menstruală
-să nu fi consumat grăsimi sau băuturi alcoolice cu cel puţin 48 de ore înaintea donării
-sa nu fii sub tratament pentru diferite afectiuni: hipertensiune,boli de inima,boli renale,boli psihice,boli hepatice,boli endocrine

Donatorii nu trebuie să aiba sau sa fi avut urmatoarele boli:

-hepatită (de orice tip)
-TBC
-sifilis
-malarie
-epilepsie si alte boli neurologice
-boli psihice
-bruceloză
-ulcer
-diabet zaharat
-boli de inimă
-boli de piele: psoriazis, vitiligo
-miopie forte peste (-) 6 dioptrii
-cancer


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Comuna Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier propriu. Licitația de peste 420.000 de lei, lansată în SEAP

Publicat

în

Comuna Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier propriu. Licitația de peste 420.000 de lei, lansată în SEAP

Consiliul Local Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier aflat în proprietatea Comunei Galda de Jos, în volum de 3237 mc, cu o valoare totală estimată a contractului de 420810 de lei. Licitația a fost lansată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice la data de 23 mai 2022.

Locul de desfășurare a serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini este în comuna Galda de Jos, zona Pârâul Bazii, Pârâul Cailor și Cetița până în platforma primară.

Elit - Gustul Desăvârșit

Durata contractului este estimată la 12 luni . Perioada de prestare a serviciilor va începe în cel mai scurt timp dupa primirea ordinului de prestare.

Serviciile de exploatare forestieră  ce fac obiectul licitației din Sistemul Electronic de Achiziții Publice ( SEAP )  vor fi achitate din bugetul autorității locale.

Conditii de participare

Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inclusiv cerintele privind inscrierea in registrele profesionale sau comerciale:

Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza la situatiile prevazute de art 60, 164, art 165, art.167 din Legea 98/2016.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea 98/2016 , se va prezenta o data cu DUAE de către toti participanții la procedura de atribuire (ofertanți, terți susținători, subcontractanți) cu informațiile aferente situației lor;

Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor :

Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193 alin 1 din Legea 98/2016 iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Cerintele privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.60, art.164, art 165, art.167 se adreseaza si subcontractantilor si tertilor conform art 170/1 si 183/1 din Legea 98/2016.

Documentele justificative vor putea fi, in masura in care furnizeaza toate informatiile solicitate in DUAE, urmatoarele :

1. Certificate constatoare privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (bugetul local si bugetul de stat) care sa confirme faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile RESTANTE de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la sediul principal, iar pentru sediile secundare, si/sau punctul/punctele de lucru se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat datorate , valabile la data prezentării acestora.
2. Cazier judiciar pentru operatorul economic valabil la data prezentării acestuia.
3. Cazier judiciar al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv valabile la data prezentării acestora.
4. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
5. Orice documente echivalente emise de autoritati din tara in care ofertantul este rezident.
6. Orice alte documente edificatoare.

Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.

Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței:

Operatorii economici participanti la procedura vor completa si prezenta DUAE cu informatiile aferente situatiei lor, in conformitate cu Notificarea ANAP nr. 240/2016 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE, urmând ca la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, sa prezinte documentele justificative, respectiv:

-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, continand informatii privind domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii documentului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.

Operatorii economici vor prezenta :

Atestat de exploatare tehnica conform prevederilor Legii nr. 46/2008 (Codul Silvic) si a prevederilor O.M. nr. 1540/2011 cu completari si modificari ulterioare.

Modalitate de indeplinire: completare DUAE in conformitate cu prev. art. 193 alin. 1 din Legea 98.2016.

Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor va prezenta, la solicitarea autoritatii, copie a atestatului de exploatare forestiera si a cazierului tehnic pentru anul in curs reale/actuale la data PREZENTARII , solicitata in vederea analizarii conditiilor necesare atribuirii contractului de prestari servicii de exploatare, completat la zi cu cota de masa lemnoasa exploatata. Avand in vedere reglementarile valabile in vigoare , acest document atesta capacitatea prestatorului privind volumul de masa lemnoasa exploatat, sanctiunile aplicate sau volumul de masa lemnoasa ce mai poate fi exploatat. Solicitarea are la baza prevederile Legii nr. 46/2008 (Codul Silvic) si a prevederilor O.M. nr. 1540/2011 modificat cu O.M. nr. 915/2014 si modificarile si completarile ulterioare.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Construire rețea de iluminat public în zona străzii Ana Ipătescu din Alba Iulia: Investiție de peste 220.000 de lei

Publicat

în

Construire rețea de iluminat public în zona străzii Ana Ipătescu din Alba Iulia: Investiție de peste 220.000 de lei

În ședința din data de 30 mai 2022, consilierii locali ai municipiului Alba Iulia vor avea de aprobat indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Construire rețea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia în zona străzii Ana Ipătescu”.

Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 220.228,32 lei, fără TVA.

Propunerea are ca obiect realizarea iluminatului public la standarde europene de infrastructura publica urbana in zona străzii Ana Ipatescu, pe străzile: Ana Ipatescu, Elena Cuza, Cezar Boliac, Nicolae Golescu, Gheorghe Magheru, Alexandru Zane si Costache Romanescu din Municipiul Alba Iulia, județul Alba.

Elit - Gustul Desăvârșit

Instalațiile nou proiectate se vor amplasa în intravilanul Municipiului Alba Iulia, pe teren neproductiv aparținând domeniului public al Primăriei Municipiului Alba Iulia.

Traseele instalațiilor electrice proiectate, precum și amplasamentele construcțiilor existente se vor prezenta la faza de PT pe planurile de situație.

Pentru a asigura un iluminat corespunzător pe străzile Ana Ipatescu, Elena Cuza, Cezar Boliac, Nicolae Golescu, Gheorghe Magheru, Alexandru Zane si Costache Romanescu, din Municipiul Alba Iulia, se vor monta unilateral 94 stâlpi metalici zincati de 8m inaltime (St.l-5-St.94) in fundație turnata cu dimensiuni 0.80 x 0.80 x l.Om (lxlxh). Acești stâlpi se vor monta la distanta de cca. 34 m intre ei si la 0.3m de marginea carosabilului.

Pe stâlpii St.l+ St.94, se vor monta aparate de iluminat cu surse LED 8600-11900 lm, cate un aparat pe fiecare stâlp. Aparatele de iluminat se vor monta prin intermediul sistemului de fixare (consola 1.0×0.5×5°), in vârf de stâlp. Aparatele de iluminat vor fi echipate cu modul de telegestiune.

Alimentarea aparatelor de iluminat se va face din rețeaua subterana proiectata prin intermediul unui cablu de tip CYY-F 3×1.5 mm2 racordat la clemele de legătură aflate in cutia de alimentare a stâlpului. Cutia de alimentare a stâlpului este prevăzută cu o siguranța de 6A pentru protecția corpului de iluminat.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare