CONCURS pentru postul de Șef al Serviciului Poliția Locală Aiud: CONDIȚII de participare și CALENDAR
CONCURS pentru postul de Șef al Serviciului Poliția Locală Aiud: CONDIȚII de participare și CALENDAR
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de conducere de ȘEF SERVICIU AL SERVICIULUI POLIȚIA LOCALĂ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.
Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere de ȘEF SERVICIU este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.
Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:
– Proba scrisă: 23.08.2022, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. – Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs sunt:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– diploma de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de şef serviciu.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
SPRIJIN pentru 23 de copii din Sebeș și părinții lor: Cum se implică în ajutorarea lor SOS Serviciul de Asistență Comunitară Alba
Sprijin pentru 23 de copii din Sebeș și părinții lor: Cum se implică în ajutorarea lor SOS Serviciul de Asistență Comunitară Alba Printr-un nou program de prevenire a separării copiilor de părinți în județul Alba, de sprijin pe termen mediu și lung pentru familiile și comunitățile vulnerabile. SOS Serviciul de Asistență Comunitară Alba își propune […]
Centrală fotovoltaică de 50 MW, cu baterii de stocare, la Ponor: Aviz de mediu pentru proiect, solicitat APM Alba
Centrală fotovoltaică de 50 MW, cu baterii de stocare, la Ponor: Aviz de mediu pentru proiect, solicitat APM Alba O firmă din București a solicitat Agenției pentru Protecția Mediului Alba acord de mediu pentru construirea unei centrale fotovoltaice cu o capacitate de 50 MW, echipată cu baterii de stocare a energiei, la Ponor. Centrala urmează […]
Întreținerea drumurilor județene din Alba în vara 2025, contract de MILIOANE de euro: Licitația a fost lansată în SEAP
Întreținerea drumurilor județene din Alba în vara 2025, contract de MILIOANE de euro: Licitația a fost lansată în SEAP Consiliul Județean Alba organizează o licitație pentru lucrări de întreținere curentă, periodică și reparații curente pe timpul verii 2025 pe drumurile județene din județul Alba. Valoarea estimată a acordului-cadru este cuprinsă între minimum 5,5 milioane de […]