Economie
Comunicat de presă finalizare proiect capital de lucru pentru MATIAS GROUP SRL
Comunicat de presă
MATIAS GROUP SRL anunța finalizarea proiectului cu titlul: Dezvoltarea activității la S.C. MATIAS GROUP S.R.L., proiect nr. RUE M2-8701, implementată de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului (AIMMAIPE) în cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.
Obiectivul proiectului: Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, prin Măsura Granturi pentru capital de lucru.
Proiectul s-a derulat in intervalul perioadei de maxim 180 zile, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, respectiv M2-8701 din 26.04.2021.
Rezultatele finale în urma implementării proiectului: Menținerea /suplimentarea numărului de angajați existenți la data înscrierii electronice pentru o perioadă de minim 6 luni de la obținerea finanțării și combaterea efectelor negative ale crizei provocate de COVID-19 asupra activității societății MATIAS GROUP SRL
Valoarea totală a proiectului: 550.979,49 RON
Valoarea grantului: 479.112,60 RON
Cofinanțare: 71.866,89 RON
„Proiect cofinanțat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA prin Programul PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE, Axa prioritară 3-Sprijinirea IMM-urilor ca reacție la pandemia COVID-19, Prioritatea de investiții 3d – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare”
Persoană de contact:
Cosmin-Ioan-Nicolae Matieș
Tel: 0732313313, email: [email protected]
Economie
Anunț începere proiect „INVESTIȚII ÎN RETEHNOLOGIZAREA SOCIETĂȚII SPERANTA E.L. SRL”
Comunicat de presă
Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea poziției pe piață a firmei în domeniul transporturilor, dupa pierderea suferită în contextul crizei economice generate de pandemia de COVID-9.
Rezultatele finale în urma implementării proiectului determinate de atingerea obiectivelor general și specifice sunt:
1.7 utilaje achiziţionate: Utilaje care îndeplinesc criteriile care atestă caracterul verde și DNSH. Acestea reprezintă mijloace fixe performante care vor asigura executarea lucrărilor în timpi optimi și la un nivel calitativ superior a operațiunilor de excavare în vederea creșterii gradului de tehnologizare, a unei cupe concasoare (necesare pentru reciclarea resturilor și reutilizarea lor) care vor ajuta totodată la optimizarea procesului de execuție și asigurarea protejării mediului înconjurător în urma utilizării unor utilaje prietenoase cu mediul prin diminuarea consumului de combustibil și reducerea emisiilor poluante.
- Productivitatea muncii în anul 3 de sustenabilitate mai mare cu minimum 15% față de exercițiul financiar de referință 2021.
- 13 locuri de muncă menținute.
Valoarea totală a proiectului este de 4.797.166,61 lei.
Valoarea totală a finanţării nerambursabile este în sumă maximă de 2.409.397,33 lei, echivalentă cu 60% din valoarea totală eligibilă aprobată.
Perioada de implementare a proiectului de la data de 16.05.2023, data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 și până la data de 31.12.2023.
Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020.
Date de Contact
SPERANTA E.L. SRL
Sediu social: str. Gării, FN, localitatea Cetatea de Baltă, județul Alba, România
Reprezentant legal: Natanael NAGY
Telefon: 0744335776
E-mail: [email protected]
„Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”
Comunicatul din data de 30 mai 2023
Comunicatul din data de 31 mai 2023
Economie
Pe firul carburantului cu OSCAR Downstream (P)
Pe firul carburantului cu OSCAR Downstream (P)
OSCAR Downstream a organizat în luna mai evenimentul Ziua Porților Deschise în cadrul depozitului din Zădăreni, județul Arad. Clienții, partenerii OSCAR, au fost duși pe firul carburantului OSCAR.
Evenimentul a reușit să fie nu doar o vizită, ci o poveste spusă celorlalți despre eforturi, rezultate și profesionalism. Alături de specialiștii din echipa OSCAR, participanții la eveniment au putut afla și observa ce se întâmplă în interiorul unei companii de top din domeniul distribuției de carburant și întreg procesul care stă la baza furnizării de produse și servicii către ei.
Depozitul din Zădăreni este unul dintre cele șapte depozite pe care compania le deține. Patru, printre care și acesta, sunt construcții Greenfield, cu tehnologie nouă și atenție fată de mediu.
Pentru a răspunde prompt solicitărilor, dar şi pentru a furniza carburantul în condiţii optime, depozitele sunt gândite la o distanţă de cel puțin 200 km unele de altele şi dispun de cele mai moderne sisteme şi instalaţii de monitorizare şi informare a clienţilor, toate automatizate. Manipularea carburantului se face cu maximum de precizie, cu o implicare minimă a factorului uman în procesele de descărcare, depozitare şi alimentare a autocisternelor.
Aceste depozite fac parte din lanțul logistic propriu, pentru dezvoltarea căruia OSCAR a investit peste 50 mil euro în ultimii ani.
În cadrul vizitei au fost prezentate sistemele de monitorizare ale cantității și calității carburantului OSCAR și fluxurile de descărcare – intrarea carburantului în depozit și încărcare – ieșirea acestuia din depozit, astfel încât aceștia să afle în detaliu modul în care compania lucrează și alte informații din culisele celei mai importante companii petroliere cu capital 100% românesc din țară.
Construcția depozitului de la Zădăreni a fost finalizată în 2015 și cu extinderea capacității în 2018, în prezent având o capacitate totală de stocare a carburantului peste 13.000 de mc: benzină, motorină și biodisel.
Livrarea carburantului se face prin cele trei debitmetre de motorină și două de benzină, fiecare debitmetru având trei linii de aditivare cu injectare directă a aditivului în linia de încărcare precum și sisteme automate de determinare a temperaturii și densității produsului la momentul încărcării. Odată introduse în program datele privind cantitatea de carburant ce trebuie încărcată, debitmetrele efectuează toate operaţiunile ce se impun, inclusiv oprirea, fără a mai fi necesară intervenţia umană.
Instalațiile depozitului permit amestecarea motorinei cu biodiesel în proporție de minimum 6,5% conform legislației, complet automatizat și asistat de către un soft dedicat acestei operațiuni.
Pozitionarea gandită de OSCAR pentru depozitele sale, la nivel national, ajută ca livrările către clienţi să se facă repede şi cu minimum de influenţe în ceea ce priveşte temperatura carburantului pe timpul transportului.
Toate acestea au transformat vizita de la Zădăreni într-o zi de socializare, de discuții libere, de întrebări ce și-au găsit răspunsurile pe drumul carburantului.
Depozitul de la Zădăreni aprovizionează clienţii din Arad şi judeţele învecinate.
OSCAR Downstream, companie parte din grupul antreprenorial românesc Alfa Group, înființat de Alin Niculae, se află pe piața de oil & gas din 2001, fiind cea mai mare companie independentă de distribuție a carburantului din România și în top cinci companii petroliere din țară, cu capital 100% românesc și acoperire la nivel național. În ultimii ani a derulat un program accelerat de îmbunătațire a infrastructurii logistice, ajunsă în prezent la peste 65.000 mc în cele 7 depozite OSCAR, cât și de creștere a capacității de livrare către parteneri, extinzând în mod constant flotă de autocisterne, până la 77 în prezent.
Rețeaua de benzinării a ajuns în prezent la peste 100 de stații: peste 70 de benzinării în franciză, sub brandul RO concept OSCAR, și 31 de stații proprii dedicate segmentului de clienți B2B sub brandul DIESELpoint Access.
Portofoliul OSCAR are în prim plan furnizarea de motorină prin utilizarea unor canale de distribuție variate: vânzare en-gross, stații de incintă OSCAR DIESELpoint, cardurile de carburant OSCAR, completate de servicii integrate personalizate pe specificul fiecărei industrii și fiecărui client în parte – și B2C prin franciză RO. Portofoliul de carburant este completat de benzină, OSCAR având în prezent 3 mărci proprii de carburant.
OSCAR. Aceleași valori în fiecare parteneriat.
Economie
Avantajele folosirii unui robot aspirator (P)
A avea o casă inteligentă este la modă în zilele noastre, dar un robot aspirator este o piesă destul de subevaluată când vine vorba de emularea unei experiențe de casă inteligentă. Un astfel de aspirator este practic un aspirator care utilizează tehnologie avansată pentru a curăța automat podelele în timp ce tu ești plecat sau ocupat cu alte activități.
Pe lângă beneficiul evident de a nu mai fi nevoie să te ocupi tu de această activitate, iată și alte avantaje ale deținerii unui aspirator robot: comoditate și economisire de timp. Poți să-l programezi să facă curățenie în timp ce ești la serviciu sau în timp ce te ocupi de alte treburi, eliberându-ți timpul pentru alte sarcini.
Un alt avantaj major este cât de bine curăță un robot aspirator colțurile casei tale în comparație cu tine. Aceste aspiratoare robot au adesea caracteristici avansate precum detectarea marginilor și capacitatea de a curăța diferite tipuri de suprafețe, asigurându-se că toate zonele casei tale sunt curate și lipsite de praf.
Curățarea podelelor este întotdeauna o sarcină enervantă și poate fi obositoare și plictisitoare. În zilele noastre, în această societate agitată, este și prea consumatoare de timp. Prin urmare, achiziționarea unui aspirator robotizat este o modalitate minunată pentru mulți oameni de a se elibera de astfel de treburi și de a-și curăța casa fără a investi atât de mult timp și energie în această sarcină.
Dacă nu ai luat în considerare niciodată achiziționarea unui aspirator robotizat, iată zece avantaje ale utilizării acestuia. S-ar putea să găsești un motiv pentru a-l cumpăra, în cele din urmă.
- Vei economisi mult timp cu ajutorul unui robot aspirator. Odată instalat, aspiratorul robotizat poate face aproape toată munca de curățenie, eliberându-ți mâinile și oferindu-ți mai mult timp pentru a face alte lucruri mai interesante.
- Aspiratoarele robotizate pot oferi un mediu mult mai curat și un corp mai sănătos. Orice praf, pată sau altă murdărie din casa ta pot afecta sănătatea ta, însă cu ajutorul unui aspirator robotizat, casa ta poate fi curățată complet, cu eficiență și calitate înaltă, ceea ce reduce posibilitatea de a fi expus unui mediu nesănătos. În plus, dacă ai probleme articulare sau de mobilitate, utilizarea unui robot este cu siguranță benefică pentru sănătatea ta.
- Este mai inteligent decât te aștepți. El poate simți modificările de suprafață și se adaptează în consecință. Indiferent dacă pardoseala este din lemn sau covor, robotul poate gestiona sarcina de curățenie perfect.
- Un aspirator robotizat este bun în detectarea limitelor. Cu senzori și o margine de protecție, el nu numai că se poate proteja împotriva deteriorării, dar poate evita și deteriorarea mobilei. De asemenea, poate detecta pereții și scările și va întoarce automat când întâlnește oricare dintre acestea. Unele modele mai avansate pot genera chiar o hartă în timp real și pot planifica o rută care permite o curățare mai eficientă și completă.
- În comparație cu aspiratoarele tradiționale, aspiratoarele robotizate sunt mult mai silențioase. Zgomotul poate fi o adevărată enervare și cu siguranță afectează confortul. În principiu, acești roboți au capacitatea de a regla zgomotul produs. Cu ajutorul lor, nu vei mai avea de-a face cu prea mult zgomot sau chiar deloc.
- Utilizând aplicația mobilă ca dispozitiv de control la distanță, poți controla robotul mult mai ușor, fără a fi necesară nicio operație manuală suplimentară. Dacă nu te afli acasă, el poate totuși să funcționeze: apeși câteva butoane de pe telefonul tău și asta e tot. Apoi va face munca conform cerințelor.
- Sunt ușor de depozitat și de transportat. Un robot aspirator este de obicei mult mai mic decât un aspirator tradițional, astfel că poate fi depozitat cu ușurință în orice spațiu — într-un dulap, sub pat sau oriunde ai loc. În plus, îl poți transporta ușor de la un loc la altul, datorită dimensiunii sale.
- Se încarcă singure. Ele se pot duce la stația de încărcare pentru a-și reîncărca bateria după ce au terminat lucrul sau atunci când nivelul bateriei este scăzut, astfel că utilizatorii nu trebuie să se îngrijoreze că rămân fără energie.
-
Actualitateacum 18 ore
LISTA FINALĂ| Mai multe școli din Alba vor fi finanțate în apelul pentru dotarea claselor cu mobilier, a laboratoarelor de informatică, de științe și a cabinetelor școlare: Despre ce sume este vorba
-
Ştirea zileiacum 16 ore
Femeie din Alba, condamnată după ce a furat un ghiul din aur, chiar din locuința victimei. Se va afla sub supraveghere timp de doi ani
-
Actualitateacum 20 de ore
Câte accidente MORTALE s-au întâmplat în Alba, în 2022. Județul din România care are cele mai periculoase drumuri din Europa
-
Actualitateacum 21 de ore
Peste 50% dintre elevii de liceu din România au fumat țigări electronice sau produse de tutun încălzit în ultimele 30 de zile
-
Curier Județeanacum 19 ore
Cum erau determinați românii, de către unguri, să fie credincioși „patriei maghiare” la 1848. Ultimatul al unui comisar regal
-
Ştirea zileiacum 22 de ore
Locul din ALBA unde femeile sunt interzise: Este „Athosul” din țara noastră