Ce buget au românii pentru cadourile de Moș Nicolae – SONDAJ
Românii care trăiesc la oraș au un buget mediu, potrivit celui mai recent studiu de piață, de 300 de lei pentru cadourile de Moș Nicolae.
Intenția de a-i „răsfăța” pe cei dragi cu cadouri, chiar dacă sunt de valoare mai mică, este mai ridicată în orașele mici (93,2%), comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori) unde numai 87,7% dintre aceștia se vor „alia” cu Moș Nicolae.
Cu toate acestea, chiar și în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, se înregistrează o evoluție pozitivă, comparativ cu anul trecut, a numărului celor care oferă cadouri.
În acest context, dacă în 2014 mai puțin de 80% dintre locuitorii orașelor mari își exprimau intenția de a cumpăra cadouri de Moș Nicolae, în 2015 febra cumpărăturilor a atins mult mai mulți, numărul acestora crescând cu aproape 10 procente, relevă studiul.
În ceea ce privește cadourile oferite de Moș Nicolae, acestea vor fi multe și diversificate, însă vedete vor fi dulciurile, peste 70% dintre orășeni declarând că intenționează să le cumpere pentru a le oferi celor dragi.
În topul preferințelor de cumpărături rămân jucăriile, dar și articolele de îmbrăcăminte/încălțăminte, cosmeticele/parfumurile și fructele.
Potrivit studiului, peste 12% dintre orășeni intenționează să ofere cadou de Moș Nicolae un smartphone sau o tabletă.
De asemenea, pe lângă alte cadouri, cei mai puțin inspirați sau mai ocupați vor oferi și bani.
Potrivit aceluiași studiu, orășenii români vor aloca un buget mediu de 306 lei pentru cadouri. Mai mult, în orașele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moș Nicolae își continuă trendul ascendent și ajunge la 310 lei, în ușoară creștere comparativ cu cea din anul 2014 (294 lei).
Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici — sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii — 30.000 — 100.000 locuitori, orașe mari — peste 100.000 locuitori) în perioada 26 noiembrie — 2 decembrie 2015. Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800 de persoane cu vârsta între 18 și 65 de ani.Marja de eroare a studiului este de plus/minus 3,46%.
Studiul a fost realizat de Mednet Marketing Research Center.
Sursa Agerpres.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Economistul Radu Georgescu despre situația din România: „Economia se prăbușește în urma deciziilor de creșteri de taxe din august. Pentru 2026 trebuie să ne pregătim financiar și mental”
Economistul Radu Georgescu despre situația din România: „Economia se prăbușește în urma deciziilor de creșteri de taxe din august. Pentru 2026 trebuie să ne pregătim financiar și mental” Economistul Radu Georgescu a criticat dur Guvernul României într-o postare pe rețelele de socializare, unde a afirmat că executivul „a reușit un miracol” nedorit: prăbușirea accelerată a […]
Vaccinurile cu ARNm împotriva COVID-19 nu cresc riscul de mortalitate pe termen lung. STUDIU realizat în Franța
Vaccinurile cu ARNm împotriva COVID-19 nu cresc riscul de mortalitate pe termen lung. STUDIU realizat în Franța Potrivit unui studiu francez vaccinurile cu ARN mesager (ARNm) împotriva COVID-19 nu cresc riscul de mortalitate pe termen lung, indiferent de cauză. Studiul este primul din lume care a urmărit timp de patru ani aproape 29 de milioane […]
VIDEO | Bărbat din Brașov, REȚINUT de polițiștii din Alba Iulia: Este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai mulți angajați ai unei firme să depună 17.000 de lei în conturi indicate de el
Bărbat din Brașov, REȚINUT de polițiștii din Alba Iulia: Este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai mulți angajați ai unei firme să depună 17.000 de lei în conturi indicate de el Un bărbat din Brașov a fost reținut de polițiștii din Alba Iulia și este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai […]