Câți kilometri de autostradă are România după redeschiderea tronsonului Cunța-Săliște
După redeschiderea celor 22 de kilometri între Cunța și Săliște, din Autostrada Orăștie-Sibiu, România a ajuns la 734 de kilometri de şosea rapidă.
Până la finalul anului mai sunt două luni şi jumătate, iar autorităţile speră că mai este timp pentru terminarea lucrărilor şi pe alte autostrăzi, însă pe bucăţi.
Şefii de la Drumuri spun că până la finalul anului vor fi gata lucrările la 15 din cei aproape 29 de kilometri dintre Coşeviţa şi Traian Vuia, partea a autostrăzii Lugoj-Deva. La aceştia s-ar mai putea adăuga încă 10 km între Ilia – Coşeviţa, din aceeaşi autostradă, dar lucrurile nu sunt încă definitivate.
Şeful Companiei de Drumuri spune că până la finalul anului se deschide traficul şi pe 3 kilometri din autostrada Bucureşti – Ploieşti, respectiv de la Şoseaua de Centură până la Şoseaua Popasului.
Pe lâgnă aceştia, mai avem 8,7 km din Autostrada Transilvania de lângă Cluj-Napoca, între Gilău şi Nădăşelu care vor fi finalizaţi anul acesta, dar care nu vor putea fi deschişi traficului întrucât podul peste Someş care ar uni tronsonul de cel construit de Bechtel până la Câmpia Turzii încă nu a fost finalizat.
Dacă stăm să adunăm toate aceste frânturi de şosele rapide rezultă că până la finalul anului reţeaua de autostrăzi a României ar putea ajunge la aproape 772 de kilometri.
Sursa Digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie Birocrația în domeniul energiei ar putea fi simplificată radical, autoritățiel analizând eliminarea Avizului Tehnic de Racordare (ATR), un document considerat până acum esențial pentru accesul la rețea. Potrivit președintelui ANRE, George Niculescu, măsura ar putea reduce termenele și facilita conectarea atât […]