Brandul de țară al României, tot mai sărac pe… an ce trece. Ce valoare are
Brandul de țară al României, tot mai sărac pe… an ce trece. Ce valoarea are.
Brandul de ţară al României este evaluat la 216 mld. dolari, cu 3% sub nivelul de anul anterior, arată cel mai recent raport al companiei Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare de brand.
După valoarea acestuia, România se află pe poziţia 47 în lume, în cădere de pe 43, în timp ce alte ţări din regiune în frunte cu Polonia (locul 22) se află mai sus. Totuşi, „made in Romania“ e mai valoros decât brandul de ţară al Ungariei, situat pe locul 52, în stagnare, sau decât cel al Bulgariei (67).
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | Elevii de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian”, soluții pentru regenerarea municipiului Alba Iulia: Conectarea orașului cu piste pentru transportul alternativ și restaurarea parcurilor, în fruntea listei
FOTO | Elevii de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian”, soluții pentru regenerarea municipiului Alba Iulia: Conectarea orașului cu piste pentru transportul alternativ și restaurarea parcurilor, în fruntea listei Peste 40 de elevi de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian” Alba Iulia au luat parte la o activitate realizată de Asociația GEYC în cadrul Caravanei […]