Autostrada Sebeş – Turda: Recepţia Lotului 4 ar putea avea loc abia în martie. CNAIR: Nu se va putea circula pe el până când nu va fi deschis şi lotul 3
Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), recepţia lotului 4 al autostrăzii Sebeş – Turda ar putea avea loc abia în luna martie dar nu se va putea circula pe el până când nu va fi deschis şi lotul vecin.
„Consultantul a avut o discuţie cu noi. Nu recomandă recepţia mâine. Continuăm discuţiile cu constructorul pentru a stabili data recepţiei”, a explicat pentru ECONOMICA.NET Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.
Citește și: O scurtă filmare aeriană cu zona nodului Alba Iulia Nord (zona Pârâul Iovului), parte din lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, publicată de forumul pe unde merg .ro, realizată de un membru al Asociației Pro Infrastructură
Reprezentantul CNAIR a spus că nu sunt finalizate toate lucrările supuse recepţiei, printre care: şanţuri, taluze, drumuri tehnologice garduri şi alte elemente de siguranţă.
„În momentul în care se va stabili data recepţiei, vom anunţa. Ar putea fi în martie”, a continuat Şerbănescu.
Contractul pentru construirea celor 16 kilometri ai lotului 4 din Autostrada Sebeş – Turda a fost atribuit companiei austriece PORR în aprilie 2014 şi este în valoare de 470 de milioane de lei. Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în mai 2014, iar termenul iniţial de finalizare a acestora era martie 2016.
Chiar dacă va fi efectuată recepţia, pe lotul 4 nu se va putea circula însă până când nu va fi deschis şi lotul 3.
„Depinde de modul în care constructorul lotului 3 înţelege să corecteze neconformităţile pentru a putea fi efectuată recepţia”, a mai spus reprezentantul CNAIR.
Luna trecută, recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda a fost amânată cu 90 de zile, din cauza problemelor de rugozitate şi planeitate constatate în cadrul inspecţiei din 9 ianuarie, a spus atunci pentru ECONOMICA.NET Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR. În replică, un reprezentant al constructorului a spus că şefii de la Drumuri dau dovadă de rea-voinţă şi că noua şosea este gata încă de anul trecut.
Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei (circa 80% din estimarea inițială a CNAIR de 532 milioane de lei).
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, le-a atras atenţia constructorilor marţi, în cadrul dezbaterilor din Comisia pentru Transporturi şi Infrastructură a Camerei Deputaţilor, că nu vor fi recepţionate autostrăzi cu probleme.
Sursa: economica.net
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
O stradă din cartierul Ampoi III din Municipiul Alba Iulia va fi asfaltată și modernizată. Valoarea investiției
O stradă din cartierul Ampoi III din Municipiul Alba Iulia va fi asfaltată și modernizată. Valoarea investiției Administrația Municipiului Alba Iulia a lansat recent licitația pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice pentru proiectul „modernizare strada Humulești din Municipiul Alba Iulia”. Valoarea totală a investiției este de 934.927,41 lei, fără TVA. Potrivit documentației, obiectivul de investiții […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Ştirea zileiacum o zi
21 noiembrie: Zece ani de la tragedia aviatică de la Mălâncrav. Ziua când Alba Iulia a pierdut un tânăr pilot căpitan