Autostrada Sebeș-Turda: Progres de 4 puncte pe lotul 1, în luna iulie. Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 48,70%
Progres de 4 puncte pe lotul 1 al autostrăzii Sebeș-Turda, în luna iulie. Stadiul fizic al lucrărilor pe acest șantier a ajuns la 48,70%. Italienii de la Tirrena au revenit pe primul loc în topul constructorilor în funcţie de progresele de pe şantierele de autostrăzi, cu un avans semnificativ la nodul Gilău în ultima lună. Pe jumătate din restul de 12 şantiere, lucrările însă au stagnat sau au avansat foarte puţin.
Constructorul italian Tirrena Scavi a realizat mai bine de jumătate din lucrările de la nodul Gilău, ce va lega autostrăzile din jurul Clujului. Gradul de execuţie la nodul ce incude pod peste Someşul Mic a ajuns în iulie la 52,50%, faţă de 33,10% în iunie, conform datelor de pe site-ul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Montarea grinzilor a fost finalizază iar muncitorii au turnat deja placa de suprabetonare şi se pregătesc de asfaltare, scrie Digi 24, care adaugă că lucrările ar putea fi gata în septembrie după ce, din cauza ploilor, constructorul a cerut o amânare de câteva săptămâni către CNAIR. Noul pod va permite desfăşurarea traficului pe 61 de kilometri din Autostrada Transilvania, unind astfel tronsoanele Câmpia Turzii – Gilău de noua porţiune Gilău-Nădăşelu.
Citește și: VIDEO. Autostrada Sebeș-Turda: La nodul rutier de la Sebeș se lucrează încet și… foarte încet
Ocupanţii locului 1 în clasamentul precedent, nemţii de la Geiger au coborât pe a doua poziţie, cu un progres de 5,8 puncte procentuale. Gradul de execuţie a lucrărilor pe lotul 1 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii a ajuns în iulie la 75,80%, faţă de 70% în luna anterioară.
Cu un avans de 4,47 puncte procentuale, italienii de la Astaldi au completat podiumul. Ei au ajuns pe lotul 2 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii până la un grad de execuţie de 37,30%.
Pe locul al patrulea a urcat constructorul austriac Strabag, care au avut un avans de 4,3 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada Târgu Mureş – Ogra, ajungând la un stadiu de aproape 70% în iulie.
Şi italienii de la Impresa Pizzarotti au raportat un progres de 4,2 puncte procentuale pe lotul 1 din Autostrada Sebeş – Turda. Astfel, stadiul fizic pe acest şantier a ajuns în iulie de 48,70%.
Citește și: FOTO-VIDEO: Pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 1, progres dezamăgitor în luna iunie 2018
În clasament urmează grecii de la Aktor, care au progresat pe șantierul de la intrarea în Capitală a autostrăzii București – Ploiești cu 2,66 puncte procentuale, până la 77,56%.
Pe celelalte șase șantiere de autostrăzi, constructorii au raportat avansuri de până la un punct procentual, sau chiar niciun progres, conform datelor actualizate pe luna iulie de pe site-ul CNAIR.
Sursa: economica.net
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Vor pleca multinaționalele din România și se vor naționaliza firmele dacă iese George Simion președinte? Ce spune economistul Radu Georgescu
Vor pleca multinaționalele din România și se vor naționaliza firmele dacă iese George Simion președinte? Ce spune economistul Radu Georgescu Economistul Radu Georgescu a explicat într-o postare pe rețelele de socializare care este opinia sa în ceea ce privește principalele îngrijorări ale românilor. „Vreau o țară ca afară! Să nu mă tragă nimeni pe sfoară! […]
Vremea în România: Cea mai friguroasă noapte din ultimii 46 de ani la Bâlea Lac Meteorologii au înregistrat o temperatură minimă de minus 6,3 grade Celsius în cursul nopții la Bâlea Lac, aceasta fiind cea mai friguroasă noapte de 12 mai din ultimii 46 de ani, după ce termometrele au arătat minus 5,5 grade în […]
Economiștii CFA avertizează un scenariu sumbru pentru România în cazul îndepărtării de UE: Nivelul de trai va scădea semnificativ
Economiștii CFA avertizează un scenariu sumbru pentru România în cazul îndepărtării de UE: Nivelul de trai va scădea semnificativ În cazul în care România s-ar îndepărta de Uniunea Europeană, economia românescă va avea extrem de mult de suferit, iar fără accesul la fondurile europene, nu vom mai putea avea nici pe departe nivelul actual de […]