Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 noiembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 noiembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 7 noiembrie 2021 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Clubul Sportiv Municipal Volei Alba Blaj, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție, temporar vacante de inspector de specialitate grad IA, studii S, 0,5 normă.

Electrica Furnizare Discount

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință științe economice, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune;
  • vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 noiembrie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 26 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Clubului Sportiv Municipal Sportiv Municipal Volei Alba Blaj, din Blaj, Piața 1848 nr. 16, județul Alba, telefon 0258/710.110.

Primăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • educator – puericultor;
  • îngrijitor.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • educator-puericultor:
    • studii admise:
      • studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postliceale, superioare, dovedite cu diplomă sau adeverință de absolvire;
      • studii universitare de scurtă sau lungă durată de psihologie și științe ale educației (specializări/programe de studiu eligibile: pedagogia învățământului primar și preșcolar/pedagogie/psihopedagogie specială/psihologie sau studii superioare cu modul pedagogic absolvit sau în curs de absolvire);
      • de preferință diplomă/adeverință absolvire/sau în curs de absolvire/curs modul pedagogic sau specializare în ocupația de educator-puericultor.
  • îngrijitor:
    • studii admise:
      • studii generale/școală profesională/medii;
      • disponibilitate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani;
      • minimum 3 ani vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 noiembrie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 25 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei contractuale, vacante, de referent debutant – I A, la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și înmatriculare a Vehiculelor al Județului Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Studii absolvite medii (M) cu diplomă de bacalaureat.
  • Vechime în specialitatea studiilor nu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 noiembrie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 24 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 02 decembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare privind condiţiile şi bibliografia se pot obţine la sediul Serviciului Resurse Umane din cadrul Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, Bucureşti, şoseaua Pipera nr. 49, sectorul 2, telefon: 021/301.95.73, interior 14327.

Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de muncitor necalificat (2 posturi), la Consiliul Local al Municipiului Alba lulia, Serviciul public administrarea patrimoniului local, Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără stăpân.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii generale;
  • vechime în specialitate necesară:

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 noiembrie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 22 noiembrie 2021, ora 11.00: proba practică;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, județul Alba, telefon 0258/819.462.

Agenţia Naţională pentru Locuinţe organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • 4 posturi consilier gr. IA – Oficiul Regional pentru Locuințe;
  • 2 posturi consilier gr. IA – Oficiul Regional pentru Locuințe Nord-Vest;
  • 3 posturi consilier gr. IA – Oficiul Regional pentru Locuințe București-Ilfov;
  • 1 post consilier gr. IA – Oficiul Regional pentru Locuințe Sud-Est;
  • 1 post consilier gr. I – Oficiul Regional pentru Locuințe Sud-Est.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • 2 posturi Consilier gr.IA – Oficiul Regional pentru Locuinţe Centru
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 2.2 sau 2.3 – construcţii civile, industriale şi agricole – categoria de importanţă C sau B, conform art. 8, alin. 4 din Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Centru, respectiv județele Harghita, Covasna, Brasov, Sibiu, Alba şi Mureş
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 2 posturi Consilier gr.IA – Oficiul Regional pentru Locuinţe Centru
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 8. – Instalaţii aferente construcţiilor (categoriile de importanţă A, B, C şi D), conform art. 8, alin. 4 din  Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, după cum urmează: 8.1. – instalaţii electrice, 8.2. – instalaţii sanitare, termoventilaţii şi 8.3. – instalaţii gaze naturale
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Centru, respectiv județele Harghita, Covasna, Brasov, Sibiu, Alba şi Mureş
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 1 post Consilier gr.IA –  Oficiul Regional pentru Locuinţe Nord Vest
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 2.2 sau 2.3 – construcţii civile, industriale şi agricole – categoria de importanţă C sau B, conform art. 8, alin. 4 din Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Nord Vest respectiv județele Cluj, Bistriţa Năsăud, Maramureş, Sălaj, Satu Mare şi Bihor
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 1 post Consilier gr.IA –  Oficiul Regional pentru Locuinţe Nord Vest
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 8. – Instalaţii aferente construcţiilor (categoriile de importanţă A, B, C şi D), conform art. 8, alin. 4 din  Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, după cum urmează: 8.1. – instalaţii electrice, 8.2. – instalaţii sanitare, termoventilaţii şi 8.3. – instalaţii gaze naturale
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Nord Vest respectiv județele Cluj, Bistriţa Năsăud, Maramureş, Sălaj, Satu Mare şi Bihor
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 2 posturi Consilier gr.IA – Oficiul Regional pentru Locuinţe București Ilfov
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 2.2 sau 2.3 – construcţii civile, industriale şi agricole – categoria de importanţă C sau B, conform art. 8, alin. 4 din Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Bucureşti Ilfov, respectiv județul Ilfov şi în mun. Bucureşti
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 1 post Consilier gr.IA – Oficiul Regional pentru Locuinţe București Ilfov
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 8. – Instalaţii aferente construcţiilor (categoriile de importanţă A, B, C şi D), conform art. 8, alin. 4 din  Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, după cum urmează: 8.1. – instalaţii electrice, 8.2. – instalaţii sanitare, termoventilaţii şi 8.3. – instalaţii gaze naturale
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Bucureşti Ilfov, respectiv județul Ilfov şi în mun. Bucureşti.
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 1 post Consilier gr.IA –  Oficiul Regional pentru Locuinţe Sud Est
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 2.2 sau 2.3 – construcţii civile, industriale şi agricole – categoria de importanţă C sau B, conform art. 8, alin. 4 din Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
    • Vechimea în specialitate – minimum 9 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Sud Est, respectiv județele: Tulcea, Brăila, Galaţi, Constanţa, Vrancea şi Buzău.
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.
  • 1 post Consilier gr.I –  Oficiul Regional pentru Locuinţe Sud Est
    • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul construcțiilor
    • Autorizarea ca diriginte de şantier în domeniul de autorizare 8. – Instalaţii aferente construcţiilor (categoriile de importanţă A, B, C şi D), conform art. 8, alin. 4 din  Ordinul nr.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, după cum urmează: 8.1. – instalaţii electrice, 8.2. – instalaţii sanitare, termoventilaţii şi 8.3. – instalaţii gaze naturale
    • Vechimea în specialitate – minimum 6 ani în domeniul construcțiilor
    • Permis conducere auto categoria B şi autoturism propriu (se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare respectiv: copie permis auto, copie carte de identitate a autoturismului și/sau alte documente doveditoare)
    • Locul de muncă: activitatea se va desfășura pe raza teritorială a Oficiului Regional pentru Locuinţe Sud Est, respectiv județele: Tulcea, Brăila, Galaţi, Constanţa, Vrancea şi Buzău.
    • Disponibilitate pentru deplasări la obiectivele de investiţie derulate de ANL prin programele sale specifice și pentru lucru în program prelungit în situații deosebite.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 noiembrie 2021, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 22 noiembrie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
  • 26 noiembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe, bd. Unirii, nr. 61, bloc F3, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0213076719, interior 2040.

Autoritatea Rutieră Română – A.R.R. organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • 1 post vacant de inspector de specialitate debutant (S) cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, la Compartimentul Inspecție Siguranța Rutieră – Agenția Teritorială A.R.R. ALBA

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • inspector de specialitate debutant (S):
    • pregătire de bază: studii superioare dovedite cu diplomă de licenţă şi diplomă de master recunoscute, în una dintre specialităţile construcţiei şi proiectării drumurilor şi podurilor, respectiv din domeniile inginerie civilă, ingineria transporturilor sau ingineria autovehiculelor rutiere, ori studii echivalente potrivit prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi, în cazul solicitanţilor care au obţinut actul de studii în străinătate, documentul de recunoaştere/echivalare a acestuia emis în condiţiile legii de către autoritatea administraţiei publice centrale competente;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul;
    • permis de conducere valabil pentru categoria B;
    • nu are menţiuni înscrise în certificatul de cazier judiciar;
    • cunoștințe operare calculator: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 noiembrie 2021, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 22 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați înscriși la concurs;
  • 26 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați admiși la proba scrisă.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Autoritatea Rutieră Română – A.R.R., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, telefon 021/313.48.53, Serviciul Resurse Umane.

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” din Abrud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de administrator de patrimoniu.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – superioare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului – 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 24 noiembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu” din Abrud, strada Cloşca nr. 3-5, județul Alba, telefon 0258/780.791.

Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ştefan” din Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de paznic.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – învățământ obligatoriu -10 clase/școală profesională;
  • atestat – agent de pază;
  • minimum 1 an vechime în specialitatea postului vacant, 5 ani vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 noiembrie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 19 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 23 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
  • 24 noiembrie 2021, ora 13.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ştefan”, Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Bd. Transilvaniei nr. 36A, judeţul Alba, telefon 0258/834.890.

Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” din Alba Iulia, județul Alba , organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat-fochist

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii generale/medii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 -15 noiembrie 2021: perioada de depunere a dosarelor;
  • 19 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 22 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 143, județul Alba, telefon 0258/816.065, e-mail: [email protected]

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • asistent medical debutant PL la Secția neonatologie;
  • asistent medical debutant PL la Secția gastroenterologie;
  • tehnician de radiologie și imagistică medicală la UPU – 5 posturi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • asistent medical debutant, specialitatea medicină generală (PL):
    • studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postiiceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postiiceale sanitare;
    • fără vechime;
    • certificat de membru O.A.M.G.M AM.R.;
    • adeverință pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
    • cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
  • tehnician de radiologie și imagistică medicală:
    • studii: diplomă de licență în specialitate;
    • vechime 6 luni ca tehnician de radiologie și imagistică medicală.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 noiembrie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 18 noiembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
  • 19 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 24 noiembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 29 noiembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • registrator medical debutant la Cabinet oncologie medicală;
  • registrator medical debutant la Laborator analize medicale;
  • registrator medical debutant la Fișier informații.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii: diploma de bacalaureat;
  • cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word și Excel;
  • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 noiembrie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 17 noiembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
  • 22 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 25 noiembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 02 decembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Primăria Municipiului Blaj, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de muncitor necalificat (pentru salubrizare căi publice).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii gimnaziale;
  • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 noiembrie 2021, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 17 noiembrie 2021, ora 11.00: proba practică;
  • 19 noiembrie 2021, ora 14.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală Blaj, str. Dr. Vasile Suciu nr. 4, Județul Alba, telefon 0258/710.110, fax: 0258/710.014, mobil: 0752/242.313.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • muncitor calificat IV – fochist – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – muncitori indirect productivi;
  • muncitor calificat IV – liftier- Serviciul tehnic, administrativ și PSM – Lifturi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • muncitor calificat IV – fochist – Serviciul tehnic, administrativ și PSM:
    • studii generale;
    • certificate de calificare profesională – fochist;
    • autorizație I.S.C.I.R. pentru cazanele de abur și apă caldă – clasa C, conform prescripțiilor tehnice C9;
    • fără vechime.
  • muncitor calificat IV – liftier – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – Lifturi:
    • studii generale;
    • certificat de calificare pentru meseria de liftier;
    • autorizație I.S.C.I.R., Grupa A valabilă;
    • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 noiembrie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 17 noiembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
  • 18 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 23 noiembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 26 noiembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție vacante, de arhivar la Biroul contencios juridic, administrație, transparență decizională și arhivă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • vechime în muncă – minimum 2 ani
  • cunoștințe de operare PC – Excel, Word dovedite cu documente corespunzătoare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 noiembrie 2021: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă și practică;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeş, Parcul Arini nr.1, județul Alba.

Publicitate

Ştirea zilei

Testele de salivă în școli: AUR a depus o plângere PENALĂ. „Acest proces reprezintă un real risc de contaminare a elevilor”

Publicat

în

Testele de salivă în școli: AUR a depus o plângere PENALĂ. „Acest proces reprezintă un real risc de contaminare a elevilor”

Senatorul AUR Rodica Boancă anunţă că a depus o plângere penală „pentru zădărnicirea combaterii bolilor” în legătură cu procedura de administrare a testelor rapide antigen non-invazive efectuate din proba de salivă în unităţile de învăţământ, transmite Agerpres.

„Având în vedere faptul că testele pe care le primesc elevii şi pe care trebuie să le facă de două ori pe săptămână, în zilele de luni şi de joi, sunt trecute prin mâinile mai multor persoane, respectiv puse în punguţe pentru fiecare copil în parte şi apoi distribuite pentru fiecare clasă de către diriginţi/învăţători/educatori, consider că acest proces reprezintă un real risc de contaminare a elevilor şi, mai departe, a familiilor acestora”, a declarat Boancă.

Potrivit sursei citate, pe lângă transmiterea virusului SARS-CoV-2, „există un real risc” de transmitere şi a altor boli care pot fi declanşate prin manipularea greşită şi imprudentă a acestor teste făcute copiilor pe cale orală, în condiţiile în care testarea se poate face şi în şcoli de „către personal nespecializat”.

Electrica Furnizare Discount

„În consecinţă, în măsura în care chiar şi o singură persoană care intră în contact cu multe teste, din cauza modului în care acestea sunt distribuite, ar fi purtătoare a virusului, există riscul ca virusul să se răspândească la un număr foarte mare de persoane”, susţine Boancă.

Amintim că luni, săptămâna aceasta, a fost prima zi când elevii s-au putut testa la școală sau acasă, de coronavirus, cu testele primite de la Ministerul Educației.

Procedurile ar fi trebuit să înceapă de joia trecută, dar, ținând cont de minivacanța de 1 Decembrie, în cele mai multe cazuri joi și vineri abia au fost distribuite testele.

Testele trimise în școli până acum ajung doar pentru săptămâna aceasta

Cele 6,5 milioane de teste antigen rapide pe bază de salivă au ajuns în școli și au fost date elevilor, iar o parte din ele sunt destinate angajaților din unitățile de învățământ. Aceste teste sunt suficiente pentru testarea din această săptămână, potrivit calculelor făcute de Edupedu.ro pe baza numărului de elevi și de angajați din sistemul educațional. Mai multe detalii aici.

86 de cazuri pozitive în școli, după prima zi de testare pe bază de salivă

Luni au fost depistate 86 de cazuri detectate pozitiv în școli, după prima zi de testare pe bază de salivă, anunță ministrul Educației, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Oficialul precizează că doar 700 de școli au aprobat să se facă teste elevilor în clase, unele parțial, altele pentru toți elevii.

Citește mai mult

Ştirea zilei

DOCUMENT| Lista completă a noilor măsuri de RELAXARE în România. Ce reguli vor intra în vigoare din 9 decembrie

Publicat

în

DOCUMENT| Lista completă a noilor măsuri de RELAXARE în România. Ce reguli vor intra în vigoare din 9 decembrie

În cursul seri de marți, 7 decembrie, Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) a adoptat hotărârea 112 prin care se propune prelungirea stării de alertă pentru încă 30 de zile, începând din 9 decembrie, însă cu o serie de relaxări. Una dintre modificările importante este eliminarea carantinei de noapte pentru persoanele nevaccinate anti-COVID.

Noile măsuri adoptate de CNSU, care ar urma să fie aprobate miercuri de guvern – hotărârea integrală a CNSU:

1.Se propune menținerea coordonării operaționale a serviciilor publice de ambulanță și a serviciilor voluntare pentru situații de urgență de către inspectoratele județene/București-Ilfov pentru situații de urgență, iar coordonarea poliției locale de către Direcția Generală de Poliție a Municipiului București/inspectoratele județene de poliție.

Electrica Furnizare Discount

2.Se propune menținerea asigurării continuității activității centrelor rezidențiale de îngrijire și asistență a persoanelor vârstnice, centrelor rezidențiale pentru copii și adulți, cu și fără dizabilități, precum și pentru alte categorii vulnerabile, precum și obligativitatea stabilirii programului de lucru al angajaților cu avizul direcțiilor de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București.

3.Se propune menținerea obligației furnizorilor de servicii sociale de tip rezidențial de a-și organiza programul în funcție de contextul epidemiologic existent la nivel local și cu respectarea normelor în vigoare privind legislația în domeniul muncii. Activitatea la nivelul acestor servicii va fi organizată și desfășurată cu respectarea normelor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 instituite de autoritățile competente.

4.Se propune menținerea obligației desfășurării, în regim permanent, a activității tuturor centrelor operative pentru situații de urgență cu activitate temporară, precum și a Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției și a centrelor județene/al municipiului București de coordonare și conducere a intervenției.

5.Se propune menținerea obligativității purtării măștii de protecție astfel încât să acopere gura și nasul, în spațiile publice închise, spațiile comerciale, spațiile publice deschise cu aglomerări de persoane, mijloace de transport în comun, locul de muncă, piețe, târguri și locurile unde se formează cozi, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

6.Se exceptează de la măsura prevăzută la pct. 5, următoarele categorii de persoane:

a) copiii cu vârsta mai mică de 5 ani;
b) persoanele care sunt singure în birou;
c) prezentatorii TV și invitații acestora, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;
d) reprezentanții cultelor religioase, în timpul slujbelor, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;
e) vorbitorii aflați în spații închise sau deschise cu condiția respectării distanței de minimum 3 metri între aceștia și oricare din celelalte persoane din public;
f) persoanele care desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută etc.) sau activități sportive.

7.Se propune menținerea posibilității izolării și carantinării persoanelor care sosesc din țări cu risc epidemiologic ridicat.

8.Se propune menținerea testării săptămânale, prin grija direcțiilor de sănătate publică, a personalului de îngrijire şi asistență, a personalului de specialitate şi auxiliar care își desfășoară activitatea în centrele rezidențiale de îngrijire şi asistență a persoanelor vârstnice, centrelor rezidențiale pentru copii şi adulți, cu şi fără dizabilități, precum şi pentru alte categorii vulnerabile.

9.Se propune menținerea restricțiilor privind organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte, spectacole, cursuri de instruire, workshopuri, conferințe sau alte tipuri de întruniri, organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive și altele asemenea), precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații deschise sau închise și desfășurarea acestora în condițiile punctelor 9-23.

10. Se propune menținerea posibilității desfășurării activităților de pregătire fizică în cadrul structurilor și bazelor sportive, constând în cantonamente, antrenamente și competiții sportive organizate pe teritoriul României numai în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului și sportului și ministrului sănătății.

11. Se propune ca organizarea și desfășurarea competițiilor sportive pe teritoriul României, în spații închise sau deschise, să poată fi realizată, doar în intervalul orar 5,00-22,00, cu participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, asigurarea unei distanțe de minimum 1 metru între persoane și purtarea măștii de protecție. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

12. Se propune ca activitățile instituțiilor muzeale, a bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, studiourilor de producție de film și audiovizuală, a instituțiilor de spectacole şi/sau concerte, școlilor populare, de artă şi de meserii, precum și evenimentele culturale în spații închise sau deschise, să se desfășoare numai în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății.

13. Se propune ca, în condițiile pct. 12, organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte în spații închise sau deschise să fie permisă în intervalul orar 5,00-22,00, cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a spațiului și cu purtarea măștii de protecție.

Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

14. Se propune ca, în condițiile pct. 12, organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale să fie permise cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dar nu mai mult de 1.000 de persoane, în intervalul orar 5,00-22,00, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană și cu purtarea măștii de protecție. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

15. Se propune ca, prin excepție de la prevederile pct. 13 și pct. 14, în perioada 31.12.2021-01.01.2022, evenimentele specifice dedicate marcării trecerii în noul an, să poată fi organizate și desfășurate în aer liber fără a fi limitate la un anumit interval orar, la un anumit număr de participanți sau la îndeplinirea anumitor condiții de către aceștia, dar cu respectarea strictă de către organizatori a măsurilor de protecție sanitară ce vizează portul măștii de protecție și a celorlalte măsuri de diminuare a riscului epidemiologic.

16. Se propune ca, organizarea și desfășurarea de cursuri, inclusiv cele de formare profesională care necesită activități practice, workshop-uri și conferințe, inclusiv cele pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene, să fie permisă doar în intervalul orar 5,00-22,00, cu participarea persoanelor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului în interior sau în exterior, dar nu mai mult de 150 de persoane, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 2 mp pentru fiecare persoană, cu purtarea măștii de protecție și respectarea normelor de sănătate publică. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

17. Se propune ca activitatea cultelor religioase, inclusiv a slujbelor și rugăciunilor colective, să se desfășoare în interiorul și/sau în afara lăcașurilor de cult cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

18. Se propune ca, în condițiile pct. 17, pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cu virusul SARS-CoV-2, organizarea de procesiuni și/sau pelerinaje religioase să fie permisă numai cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin ordin al ministrului sănătății cu avizul Secretariatului de Stat pentru Culte.

19. Se propune menținerea interdicției desfășurării activităților recreative și sportive în aer liber, cu excepția celor care se desfășoară cu participarea a cel mult 10 persoane care nu locuiesc împreună. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV2 nu mai vechi de 48 de ore, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății, după caz, cu ministrul tineretului și sportului, ministrul mediului, apelor și pădurilor sau ministrul agriculturii și dezvoltării rurale.

20. Se propune menținerea organizării și desfășurării activităților specifice instituțiilor cu atribuții în domeniul apărării naționale, ordinii și siguranței publice, în aer liber, sub supravegherea unui medic epidemiolog.

21. Se propune menținerea organizării și desfășurării activităților specifice din domeniul diplomatic, inclusiv la sediile misiunilor diplomatice și oficiilor consulare acreditate în România, astfel încât să fie asigurată o suprafață de minimum 4 mp pentru fiecare persoană participantă și să fie respectate regulile de protecție sanitară.

22. Se propune menținerea măsurii referitoare la organizarea de mitinguri și demonstrații cu un număr de participanți de maximum 100 de persoane și cu purtarea măștii de protecție. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

23. Se propune menținerea permisiunii de desfășurare a activităților de prevenire și combatere a pestei porcine africane prin vânători colective la care pot participa cel mult 20 de persoane.

24. Se propune menținerea interzicerii intrării pe teritoriul României, prin punctele de trecere a frontierei de stat, a cetățenilor străini și apatrizilor care sosesc din Botswana, Eswatini, Lesotho, Malawi, Mozambic, Namibia, Africa de Sud, Zimbabwe, Angola și Zambia.

25. Se propune menținerea competenței Comitetului Național pentru Situații de Urgență de a adopta măsuri de suspendare a zborurilor efectuate de operatorii economici din aviație spre și dinspre țările cu risc epidemiologic ridicat, care au fost stabilite prin hotărâre a Comitetul Național pentru Situații de Urgență la propunerea Institutul Național de Sănătate Publică.

26. Se propune exceptarea de la măsurile adoptate în temeiul prevederile pct. 25 a următoarelor categorii de zboruri:

a) efectuate cu aeronave de stat;

b) de transport marfă și/sau corespondență;

c) umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență;

d) pentru căutare-salvare sau de intervenție în situații de urgență, la solicitarea unei autorități publice din România;

e) având drept scop transportul echipelor de intervenție tehnică, la solicitarea operatorilor economici stabiliți în România;

f) aterizări tehnice necomerciale;

g) de poziționare a aeronavelor, fără încărcătură comercială tip ferry;

h) tehnice în scopul efectuării unor lucrări la aeronave;

i) efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor sezonieri sau pentru repatrierea unor cetățeni străini, din România către alte state, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române și al autorității competente din statul de destinație;

j) efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), din alte state către România pentru repatrierea cetățenilor români, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române, în baza acordului Ministerului Afacerilor Interne și al Ministerului Afacerilor Externe;

k) efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor din sectorul transporturilor prevăzuți în anexa nr. 3 la Comunicarea privind implementarea Culoarelor Verzi („Green Lanes“) în temeiul Orientărilor privind măsurile de gestionare a frontierelor în vederea protejării sănătății și a asigurării disponibilității mărfurilor și serviciilor esențiale – C(2020) 1897, din 23.03.2020, din România către alte state și din alte state către România, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române și al autorității competente din statul de destinație.

27. Se propune menținerea interdicției efectuării transportului rutier de persoane prin servicii ocazionale, precum și suplimentarea unor curse regulate, potrivit reglementărilor în vigoare, în scopul participării la procesiunile și/sau pelerinajele religioase către locurile unde se desfășoară aceste activități.

28. Se propune menținerea închiderii temporare, totale sau parțiale, a următoarelor puncte de trecere a frontierei de stat:
28.1 la frontiera româno-ungară: Carei, județul Satu Mare.
28.2 la frontiera româno-bulgară:
a)Lipnița, județul Constanța;
b)Dobromir, județul Constanța.

29. Se propune ca activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor și la terase, precum și a celor dispuse în interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare, precum și la terasele acestora să fie permisă până la 50% capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

30. Se propune ca măsurile prevăzute la pct. 29 să se aplice și operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin doi pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent.

31. Se propune ca în situația în care activitatea operatorilor economici prevăzuți la pct. 28 și 29 este restricționată sau închisă, să fie permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective.

32. Se propune ca prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice să fie permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății, al ministrului economiei, antreprenorialului și turismului și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor. Se propune consumarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

33. Se propune ca activitatea cu publicul în centrele și parcurile comerciale, să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore. Se propune ca măsura să nu se aplice persoanelor care se prezintă la centrele de vaccinare în vederea administrării unei doze de vaccin, dacă sunt stabilite culoare dedicate și controlate de intrare, deplasare și ieșire în/din centrele și parcurile comerciale.

34. Se propune ca activitatea cu publicul a operatorilor economici, dispuși în interiorul sau în afara parcurilor și centrelor comerciale, care au ca obiect principal de activitate comercializarea produselor nealimentare, să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore. Se propune ca măsura să nu se aplice unităților farmaceutice dispuse în afara centrelor și parcurilor comerciale, precum și benzinăriilor.

35. Se propune ca accesul în cadrul spațiilor de comercializare a produselor nealimentare cu suprafața mai mică sau egală de 200 mp să fie permis tuturor persoanelor fără a fi necesară dovada vaccinări, testării sau trecerii prin boală cu asigurarea unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană și afișarea la intrare a numărului maxim de persoane care pot fi simultan în incintă.

36. Se propune ca activitatea de cazare în structurile de primire turistice să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV2 nu mai vechi de 48 de ore.

37. Se propune menținerea interzicerii activității în baruri, cluburi și discoteci.

38. Se propune ca operatorii economici care desfășoară activități de comerț/prestări de servicii în spații închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, inclusiv în interiorul centrelor și parcurilor comerciale, să își organizeze şi să desfășoare activitatea în intervalul orar 5,00-22,00.

39. Se propune ca în perioada 24.12.2021-25.12.2021 respectiv 31.12.2021-01.01.2022, activitatea operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, precum și la terase, să fie permisă fără restricții de program și cu participarea până la 50% din capacitatea maximă a spațiului doar a persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

40. Se propune ca prin excepție de la prevederile pct. 38, în intervalul orar 22.00-05.00 operatorii economici să poată activa doar în relația cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu.

41. Se propune ca prin excepție de la prevederile pct. 38, în intervalul orar 22.00-05.00 unitățile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum și operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane și de mărfuri să își poată desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.

42. Se propune ca transportul aerian să se desfășoare în continuare cu respectarea măsurilor și restricțiilor referitoare la igiena și dezinfecția spațiilor comune, echipamentelor, mijloacelor de transport și aeronavelor, procedurile și protocoalele din interiorul aeroporturilor și aeronavelor, regulilor de conduită pentru personalul operatorilor aeroportuari, aerieni și pentru pasageri, precum și privitor la informarea personalului și pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor și personalului ce activează în domeniul transportului aerian, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor și infrastructurii, ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

43. Se propune ca transportul feroviar să se desfășoare în continuare cu respectarea măsurilor și restricțiilor referitoare la igiena și dezinfecția spațiilor comune din gări, halte, stații sau puncte de oprire, a echipamentelor și garniturilor de tren, procedurile și protocoalele din interiorul gărilor, haltelor, stațiilor sau punctelor de oprire, dar și în interiorul vagoanelor și garniturilor de tren, gradul și modul de ocupare al materialului rulant, regulile de conduită pentru personalul operatorilor și pentru pasageri, precum și privitor la informarea personalului și pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor și personalului ce activează în domeniul transportului feroviar, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor și infrastructurii, ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

44. Se propune ca transportul rutier să se desfășoare în continuare cu respectarea măsurilor și restricțiilor referitoare la igiena și dezinfecția mijloacelor de transport persoane, procedurile și protocoalele din interiorul mijloacelor de transport, gradul și modul de ocupare a mijloacelor de transport, regulile de conduită pentru personalul operatorilor și pentru pasageri, precum și privitor la informarea personalului și pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor și personalului ce activează în domeniul transportului rutier, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor și infrastructurii, ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

45. Se propune ca transportul naval să se desfășoare în continuare cu respectarea măsurilor și restricțiilor referitoare la igiena și dezinfecția navelor de transport persoane, procedurile și protocoalele din interiorul navelor de transport persoane, gradul și modul de ocupare al navelor de transport persoane, regulile de conduită pentru personalul operatorilor și pentru pasageri, precum și privitor la informarea personalului și pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor și personalului ce activează în domeniul transportului naval, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor, infrastructurii și comunicațiilor, ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

46. Se propune ca transportul intern și internațional de mărfuri și persoane să se desfășoare în continuare, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor și infrastructurii, ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

47. Se propune ca activitatea cu publicul a operatorilor economici în spații închise în domeniul sălilor de sport/fitness, să fie permisă, fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

48. Se propune ca activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de administrare a piscinelor interioare să fie permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV2 nu mai vechi de 48 de ore.

49. Se propune ca activitatea operatorilor economici care desfășoară activități de administrare a ștrandurilor exterioare, a piscinelor exterioare sau a sălilor de sport/fitness să se desfășoare în condițiile ordinului comun al ministrului tineretului și sportului și al ministrului sănătății.

50. Se propune ca activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc să fie permisă până la 50% din capacitatea maximă a spațiului. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

51. Se propune ca activitatea operatorilor economici care administrează săli de jocuri să fie permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

52. Se propune ca desfășurarea activității operatorilor economici care administrează locuri de joacă pentru copii în spații închise sau deschise să fie permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului și doar în intervalul orar 5,00-22,00. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARSCoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

53. Se propune menținerea obligației operatorilor economici care desfășoară activități de tratament balnear de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul ministrului sănătății.

54. Se propune menținerea obligației operatorilor economici care desfășoară activități de jocuri de noroc, îngrijire personală, primire turistică cu funcțiuni de cazare, precum și activități de lucru în birouri cu spații comune în sistem deschis de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului economiei, antreprenorialului şi turismului și al ministrului sănătății.

55. Se propune menținerea obligației pentru instituțiile și autoritățile publice, operatorii economici și profesioniștilor de a organiza activitatea, astfel încât să asigure, la intrarea în sediu, în mod obligatoriu, triajul epidemiologic și dezinfectarea obligatorie a mâinilor, atât pentru personalul propriu, cât și pentru vizitatori, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne.

56. Se propune menținerea obligației ca activitatea la nivelul cabinetelor stomatologice și unităților sanitare non-COVID, să se desfășoare numai în condițiile stabilite prin ordinul ministrului sănătății.

57. Se propune menținerea obligației ca activitatea în creșe, să se desfășoare numai cu respectarea condițiilor stabilite prin ordin comun al ministrului educației, al ministrului muncii și protecției sociale și al ministrului sănătății.

58. Se propune ca activitatea operatorilor economici care desfășoară activități tip after-school să se desfășoare cu respectarea măsurilor de prevenire și limitarea a răspândirii infecțiilor cu SARS-CoV-2.

59. Se propune permiterea în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ a activităților didactice și a altor activități specifice precum și organizarea și desfășurarea examenelor pentru elevi/studenți, cadre didactice, în condițiile respectării măsurilor de prevenire stabilite prin ordin comun al ministrului educației și al ministrului sănătății.

60. Se propune ca la apariția a 3 cazuri de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 într-un interval de 7 zile consecutive, în spațiile destinate cazării elevilor sau studenților să fie instituită măsura închiderii clădirii pentru o perioadă de 14 zile. Pentru elevii/studenții care nu au posibilitatea deplasării la domiciliu sau o altă locație se propune să se asigure, de către unitatea de învățământ responsabilă, cazarea în condiții de carantină, precum și măsurile necesare pentru sprijinirea asigurării necesităților de bază.

61. Se propune ca activitatea piețelor agroalimentare, inclusiv a piețelor volante, să se desfășoare în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale, al ministrului sănătății și al ministrului muncii și protecției sociale.

62. Se propune ca activitatea târgurilor, bâlciurilor şi talciocurilor, să fie permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale, al ministrului sănătății și al ministrului muncii și protecției sociale. Se propune ca participarea să fie permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARSCoV-2 nu mai vechi de 48 de ore.

63. Se propune menținerea obligației de organizare a programului de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu pentru cel puțin 50% din angajați, iar acolo unde specificul activității nu permite telemuncă sau muncă la domiciliu programul de lucru să fie organizat și să se desfășoare în schimburi, cu respectarea strică a măsurilor de protecție sanitară.

64. Se propune ca organizarea activității la locul de muncă, să fie realizată cu respectarea prevederilor legale emise de autoritățile competente în ceea ce privește prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2, pentru asigurarea securității și sănătății în muncă a lucrătorilor, ținând cont și de gradul de vaccinare al angajaților de la acel loc de muncă, atestat prin certificat de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2 prezentat de salariații pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare precum și de numărul de angajați aflați în intervalul de 180 de zile de la data testului pozitiv, pentru salariații care au fost confirmați pozitiv pentru infecția cu virusul SARS-COV-2, care dețin și prezintă angajatorului adeverință eliberată de medicul de familie.

65. Se propune ca accesul persoanelor, cu excepția angajaților, participanților în cadrul procedurilor judiciare, disciplinare, contravenționale, administrativjurisdicționale și a celor administrative din motive de ordine și siguranță publică, persoanelor care necesită servicii medicale și prestații sociale, precum și persoanelor care se prezintă la centrele de vaccinare în vederea administrării unei doze de vaccin, în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public să fie permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

66. Se propune ca prin excepție de la prevederile pct. 65 să fie permis accesul avocaților pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

67. Se propune ca măsurile prevăzute la pct. 65 să fie aplicate și pentru operatorii economici care funcționează în clădiri cu birouri private în care își desfășoară activitatea cel puțin 50 de persoane simultan.

68. Se propune ca instituțiile publice și operatorii economici să întreprindă măsurile necesare pentru asigurarea accesului la serviciile publice oferite, în situații urgente (de exemplu: eliberare certificat de deces, certificat de naștere și altele asemenea) și persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2, prin organizarea activității în mediul on-line, în spații deschise, la ghișee dispuse direct în exteriorul clădirilor sau în orice alte condiții care să asigure respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV2.

69. Se propune ca accesul persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2 să fie permis în lăcașurile de cult, unde se desfășoară activitatea cultelor religioase, inclusiv slujbele și rugăciunile colective, și în unitățile de alimentație publică în care se comercializează produse alimentare și băuturi alcoolice sau nealcoolice aflate în afara centrelor comerciale, târgurilor, bâlciurilor și talciocurilor, cu purtarea măștii de protecție și respectarea normelor de protecție sanitară.

70. Prin incidența cumulată la 14 zile se înțelege incidența cumulată a cazurilor calculată pe un interval de 14 zile, cuprins între a 17-a zi și a 3-a zi, anterioare datei în care aceasta se realizează, prin raportare la cifra reprezentând suma persoanelor cu domiciliul sau reședința în localitatea de referință, comunicată comitetului județean/al municipiului București pentru situații de urgență de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, prin structurile teritoriale județene, în prima zi lucrătoare a săptămânii, la ora 16,00. Cifra comunicată de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, prin structurile teritoriale județene, este utilizată ca referință pentru întreaga perioadă de timp până la furnizarea unui nou set de date actualizate și se transmite și Serviciului de Telecomunicații Speciale.

71. Se propune ca realizarea constatării încadrării în limitele de incidență cumulată a cazurilor la 14 zile în vederea punerii în aplicare a măsurilor stabilite în prezenta hotărâre să se realizeze în maxim 48 de ore de la atingerea acestora prin hotărâre a comitetului județean/al municipiului București pentru situații de urgenţă pe baza analizelor prezentate de direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului Bucureşti, iar măsurile se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia.

72. Se propune ca direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului Bucureşti să calculeze zilnic, pentru fiecare localitate din zona de competenţă, incidenţa cumulată a cazurilor la 14 zile, astfel cum este calculată potrivit dispozițiilor pct. 70 şi să prezinte comitetului județean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă analiza rezultată în cel mult 24 de ore de la data constatării atingerii limitelor stabilite în prezenta hotărâre.

73. Se propune ca zilnic, pe baza rezultatelor testelor persoanelor nou confirmate, gestionate în aplicația „corona-forms”, Serviciul de Telecomunicații Speciale să prezinte automat, la ora 10:00, pe platforma „alerte.ms.ro” rezultatul calculului ratei de incidență conform formulei de la pct. 70.

74. Se propune ca atestarea vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2 să se realizeze prin intermediul certificatelor digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau în cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dovada să fie făcută prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2.

75. Se propune menținerea obligației pentru organizatorii/operatorii economici care desfășoară activități potrivit prezentei de a scana codul QR de pe certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19 folosind secțiunea «Verificare reguli interne» din aplicația mobilă «Check DCC» pentru verificarea autenticității, valabilității și integrității certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat sau documentele pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2.

76. Se propune exceptarea persoanelor, de la măsurile prevăzute în prezenta hotărâre, care au vârsta mai mică sau egală cu 12 ani și sunt însoțite de o persoană cu vârsta mai mare de 18 ani și care face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Citește mai mult

Ştirea zilei

Autostrada A10 Sebeș-Turda s-a deschis, litigiile au rămas: Ce dosare au pe rol CNAIR și Pizzarotti

Publicat

în

Autostrada A10 Sebeș-Turda s-a deschis, litigiile au rămas: Ce dosare au pe rol CNAIR și Pizzarotti

Deși circulația pe autostrada A10 Sebeș-Turda s-a deschis, mai există un litigiu pe rol între italieni de la Pizzarotti, antreprenorul lotului 1, și CNAIR.

La solicitarea jurnaliștilor ziarulunirea.ro, reprezentanții CNAIR au transmis că între companie și Pizzarotti există în prezent litigiul arbitral ce formează dosarul nr. 29/2020 aflat pe rolul Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României.

Dosarul are ca obiect pretenții în cuantum de 149.661.800,00 lei plus cheltuieli de judecată și se afla în faza administrării probatoriului.

Electrica Furnizare Discount

Reprezentanții CNAIR au mai transmis că din cauza eșecului antreprenorului de a respecta prevederile legale în ce privește durata de execuție, CNAIR a emis anul acesta o factură de penalități în valoare de 81.260.870,58 lei.

„Beneficiarul a considerat, având în vedere că începând cu data de 01.05.2018 (data de finalizare a lucrărilor, stabilită conform deciziei Comisiei de Adjudecare a Disputelor), că este îndreptățit, în conformitate cu prevederile contractuale, să aplice Antreprenorului penalități de întârziere în conformitate cu Anexa la Ofertă, în valoare de 0,1% pe zi din Valoarea de Contract Acceptată, pentru fiecare zi de întârziere înregistrată între data de terminare contractuală a execuției lucrărilor și data specificată în Certificatul de Recepție la Terminarea Lucrărilor (care nu este emis nici în prezent).

Conform Anexei la Ofertă, „Penalitățile de întârziere” reprezintă 0.1% pe zi din Valoarea de Contract Acceptată, neputând depăși 150 de zile.

În acest context, de la data de 01.05.2021 până în present, au trecut mai mult de 150 de zile și drept urmare a aplicării mecanismului contractual, CNAIR a emis o factură de penalități în valoare de 81.260.870,58 lei”, se arată în răspunsul CNAIR.

Pe lotul 1 al autostrăzii A10 Sebeș-Turda, a mai fost emisă o factură de penalități în valoare de 3.250.000,00 lei, pentru întârzierile în remiterea Programului de Execuție.

„În conformitate cu prevederile contractuale ce privesc Programul de Execuție, din Condițiile Speciale de Contract se precizează: “[…] Dacă Inginerul transmite o înștiințare Antreprenorului în care se menționează că programul nu corespunde (în mod necesar) prevederilor Contractului sau evoluției Lucrărilor și intențiilor declarate ale Antreprenorului, Antreprenorul va transmite Inginerului un program actualizat în conformitate cu prevederile acestei Sub-Clauze în termen de 7 zile.”

În acest sens, în data de 19.01.2017, Antreprenorul a transmis Programul de execuție revizuit. În data de 01.02.2017, Inginerul a transmis observațiile sale cu privire la Programul de execuție revizuit, Inginerul înștiințând Antreprenorul că Programul de execuție “nu corespunde (în mod necesar) prevederilor Contractului sau evoluției Lucrărilor și intențiilor declarate ale Antreprenorului….”, solicitându-i să transmită în termen de 7 zile un program de execuție actualizat în conformitate cu prevederile contractuale.

În data de 23.06.2017, Antreprenorul a transmis Programul de Execuție revizuit conform tuturor observatiilor. Astfel, au fost stabilite de către Inginer un număr de 65 de zile de întârziere, iar în Anexa la Formularul de Depunere a Ofertei este menționată o valoare de 50.000 lei/ zi a penalitățiilor pentru transmiterea cu întârziere a Programului de Execuție și drept urmare a aplicarii mecanismului contractual, CNAIR a emis o factură de penalități în valoare de 3.250.000,00 lei”, a mai transmis CNAIR.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare