Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 13 IULIE 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ioana Oprean

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 13 IULIE 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 13 iulie 2025 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 8 IULIE 2025: 465 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*SPITALUL MUNICIPAL SEBEȘ organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de Medic specialist specialitate pediatrie durata timpului de lucru 7 ore/zi, 35 ore/săptămână, perioadă nedeterminată

Condiţii specifice de participare la concurs/examen:

– Studii superioare certificate prin diplomă de licenţă în medicină;

– Certificat de medic specialist, confirmat în specialitatea pediatrie;

CALENDAR DESFĂŞURARE CONCURS

1. Depunere dosare de înscriere la concurs 11.07.2025-01.08.2025 10.00 -13.00

2. Data limită de depunere a dosarelor de concurs 01.08.2025 13.00

3. Selecţia dosarelor de înscriere şi stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin.
04.08.2025 13.00

4. Data de depunere a contestaţiilor privind selecţia dosarelor de înscriere şi stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin până în 05.08.2025 13.00

5. Data afişării rezultatului contestaţiilor privind selecţia dosarelor de înscriere şi stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D) prevăzută în anexa nr. 3 la ordin 05.08.2025 15.00

6. Data şi ora probei scrise: 06.08.2025 09.00

7. Data afişării rezultatului probei scrise: 06.08.2025 13.00

8. Data de depunere a contestaţiilor privind proba scrisă: până în 07.08.2025 13.00

9. Data afişării rezultatului contestaţiilor privind proba scrisă: 07.08.2025 15.00

10. Data şi ora probei clinice / practice: 08.08.2025 09.00

11. Data afişării rezultatului probei clinice / practice: 08.08.2025 13.00

12. Data de depunere a contestaţiilor privind proba clinică / practică: până în 11.08.2025 13.00

13. Data afişării rezultatului contestaţiilor privind proba clinică / practică: 11.08.2025 15.00

14. Data afişării rezultatelor finale 12.08.2025 12.00

SPITALUL MUNICIPAL SEBEȘ, STR. ȘURIANU NR. 41 SEBEȘ, JUD ALBA E-MAIL: [email protected]
TEL: 0258731712 INT 0 FAX: 0258731705

*Primăria Comunei Câlnic, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de șef SVSU.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

-absolvent de studii medii;

-permis de conducere categoria B;

-vechime în muncă de minimum 5 ani;

– certificat de absolvire a cursului- șef serviciu voluntar/privat pentru situații de urgență;

Concursul se va organiza, la sediul Comunei Câlnic, nr. 20, jud. Alba, conform calendarului următor:

– Proba scrisă în data de 01.08.2025 ora 10:00, la sediul Primăriei Comunei Câlnic;

– Proba practică în data de 05.08.2025 ora 10:00 la sediul Primăriei Comunei Câlnic;

– Proba interviu în data de 06.08.2025 ora 10:00 sediul Primăriei Comunei Câlnic;

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile lucrătoare de la .publicarea anunțului, respectiv 10.07.2025-23.07.2025.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Câlnic, nr.20, judeţul Alba, telefon 0752911032.

*Spitalul Orășenesc Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, Str. Horea nr. 63, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post vacant de medic specialist Medicină de Urgență pe perioadă nedetrminată, durata timpului de lucru 7 ore pe zi; 35 de ore pe săptămână

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

– Studii: Superioare

– Vechimea în muncă: stagiu de rezidentiat terminat

– Vechime în domeniul studiilor: nu se solicită

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

09.07.2025 Publicare anunț

10.07.2025 – 23.07.2025 Termen depunerea dosarelor de către candidați

25.07.2025 Selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale

28.07.2025 Rezultatul selecției și a punctajului rezultat cf. anexa 3, pe pagina de internet și la sediul unității

29.07.2025 Depunere contestații la dosarele respinse și la calculul punctajului

30.07.2025 Rezultat contestații

31.07.2025, ora 09:00 Proba scrisă

01.08.2025 Afișare rezultat proba scrisă

04.08.2025 Depunere Contestații

05.08.2025 Rezultat contestații /rezultate finale proba scrisă

06.08.2025 ora 9:00 Proba practică

07.08.2025 Afișare rezultat proba practică

08.08.2025 Depunere contestații proba practică

11.08.2025 Rezultat contestații

12.08.2025 Punctaje finale

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul RUNOS, telefon 0258771717, int 17.

*Administrația Bazinală de Apă Mureș organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de economist la SGA Alba pe perioadă nedeterminată

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:

1. Studii superioare în domeniul Științelor economice,

2. Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office,

3. Capacitatea de a lucra cu termene stricte

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, str. Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:

– 23.07.2025 – ora 1500 – data limită de depunere la registratura SGA Alba a dosarelor de participare la concurs;

– 24.07.2025 – ora 1400 – selecția dosarelor de concurs;

– 25.07.2025 – ora 1300 – termen de afișare rezultate la selecția dosarelor de concurs;

– 28.07.2025 – ora 1400 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor de concurs;

– 29.07.2025 – ora 1400 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;

– 30.07.2025 – ora 900 – desfășurare probă scrisă;

– 30.07.2025 – ora 1500 – termen de afișare rezultate proba scrisă;

– 31.07.2025 – ora 1100 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise;

– 31.07.2025 – ora 1400 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei scrise;

– 01.08.2025 – ora 900 – susținerea interviului;

– 01.08.2025 – ora 1300 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;

– 04.08.2025 – ora 1100 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;

– 04.08.2025 – ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;

– 05.08.2025 – ora 1000 – termen de afișare a rezultatelor finale.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, comp. R.U.R.P.A., de luni până joi între orele 8,00-15,00 și vineri între orele 8:00-12:00 până în data de 23.07.2025, orele 15:00.

Informații suplimentare se pot obține:

– la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, strada Lalelelor, nr. 7A;

– la 0258/833356, int. 3106;

– pe site http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/

– e-mail [email protected]

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ „IULIU MANIU” VINȚU DE JOS, cu sediul în localitatea VINȚU DE JOS, strada MIHAI EMINESCU, nr. 12, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului vacant de îngrijitor, 0,5 normă

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, compartimentul resurse umane, persoană de contact: CRIȘAN ALINA-IOANA, e-mail: [email protected].

Data publicării și afișării anunțului de concurs este: 07/07/2025.

Condiţii specifice de participare la concurs:

– Nivelul studiilor: 10 CLASE, ȘCOALĂ PROFESIONALĂ, MEDII

– Vechimea necesară în specialitatea studiilor Nu este cazul

– termenul de depunere a dosarelor, 21/07/2025 ora 12:00, la sediul instituţiei;

– selecţia dosarelor: 22/07/2025, ora 10:00, la sediul instituţiei;

– afisare rezultate la selectia dosarelor: 23/07/2025, ora 12:00, la sediul institutiei.

– termen de contestare la selectia dosarelor: 24/07/2025, ora 12:00, la sediul institutiei.

– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor: 24/07/2025, ora 13:00, la sediul institutiei.

Proba scrisă:

– proba scrisă în data de 28/07/2025, ora 10.00, la sediul instituției;

– afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 28/07/2025, ora 14:00, la sediul institutiei.

– termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 29/07/2025 ora 14:00, la sediul instituției;

– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 29/07/2025 ora 15:30, la sediul instituției;

Proba practică:

– proba practică în data de 30/07/2025, ora 10.00, la sediul instituției;

– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 30/07/2025, ora 14:00, la sediul institutiei.

– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 31/07/2025, ora 14:00, la sediul instituției;

– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 31/07/2025, ora 15:00, la sediul instituției;

Proba interviu:- proba interviu în data de 01/08/2025, ora 10.00, la sediul instituției;

– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 01/08/2025, ora 14:00, la sediul institutiei.

Afişarea rezultatelor finale în data de 01/08/2025, ora 15:30, la sediul instituției.

*PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Impozite și taxe locale, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de participare la concurs sunt:

– condiții specifice: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: Științe administrative (ramura de știință); Științe economice (ramura de știință); Științe juridice (ramura de știință);

– vechime minimă în specialitatea studiilor: 1 an.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

– verificarea eligibilității candidaților în cadrul căreia comisia de concurs verifică eligibilitatea candidaților la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent, pe baza documentelor conținute de dosarele de concurs (rezultatul verificării eligibilității se afișează în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor);

– proba scrisă: 07.08.2025, ora 1100 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;

– interviul: – se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, doar de către candidații care au obținut la proba scrisă minimum 50 puncte;

– data și ora susţinerii probei interviului se va afișa pe site-ul instituției, www.aiud.ro, precum și la afișier, odată cu afișarea rezultatului probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 07.07.2025 – 28.07.2025 (ora 1600).

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud și pe site-ul instituției, www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310, interior 1013 sau 0731831605 /fax 0258 861280, e-mail: [email protected], precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro; persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior (secretarul comisiei de concurs) în cadrul Compartimentului Resurse umane, Control intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Copiii tinerei mame din Alba morți într-un cumplit accident în Spania au fost înmormântați: Durere fără margini

Ioana Oprean

Publicat

în

Copiii tinerei mame din Alba morți într-un cumplit accident în Spania au fost înmormântați Cei trei copii ai tinerei mame din Alba care au murit în accidentul rutier produs recent în Spania au fost înmormântați, duminică, 3 august 2025. Citește și: FOTO | Cine este tânăra din Alba care și-a pierdut copilașii în accidentul cumplit […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

Concediul de creștere a copilului vine cu o regulă nouă în 2025. Contribuția de 10% la sănătate, scăzută automat din indemnizație

Publicat

în

Concediul de creștere a copilului vine cu o măsură în 2025. În fondul CASS se va livra automat 10% din indemizație Modificările fiscale afectează direct veniturile mamelor aflate în concediu pentru creșterea copilului. Acestea vor contribui automat la sistemul de sănătate, iar suma finală primită va fi cu 10% mai mică. Măsura fiscală a intrat […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

ITM Alba: O persoană depistată muncind „la negru” și amenzi de 23.000 lei. Ce alte nereguli au depistat inspectorii în perioada 28 iulie – 1 august 2025

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

ITM Alba: O persoană depistată muncind „la negru”. S-au dat amenzi de 23.000 lei. Ce alte nereguli au depistat inspectorii în perioada 28 iulie – 1 august 2025 Inspectorii ITM Alba au depistat o persoană fără forme legale de angajare, în urma controalelor din perioada 28 iulie-1 august 2025. Au fost aplicate amenzi în valoare […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea