Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 12 MAI 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 12 MAI 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 12 MAI 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 7 MAI 2024: 390 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

*Unitatea Militară 02213 Sebeș organizează concurs pentru încadrarea unui post vacant de analist (programator) ajutor II în compartimentul prelucrare date și arhivare electronică din Secția Arhivă Medicală, studii medii, program de lucru 8 ore/zi, 40 de ore săptămânal, cu contract pe perioada nedeterminată.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, la sediul UM 02213 Sebes si numarul de telefon 0258731905 int 102.

*SPITALUL ORĂȘENESC CUGIR, JUDEȚUL ALBA – Medic specialist chirurgie generala, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Compartiment Chirurgie Generala, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Diploma de licenta
2. Perfecționări (specializări): certificat medic specialist chirurgie generala
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): da
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Empatie fara de pacienti, spirit organizatoric.
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): Aviz de exercitare a profesiei de la Colegiul Medicilor.
7. Vechime Nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):24.05.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 27.05.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– selectia dosarelor pentru inscriere(A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare( proba D), prevazuta in anexa nr 3 la ordin – in data de 27.05.2024, ora 14,00, la sediul institutiei,
– proba scrisă în data de 03.06.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 03.06.2024, ora 14,00
– proba clinica în data de 06.06.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba clinica: 06.06.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 11.06.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor
– se pot depune contestaţii până în data de: 10.06.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 11.06.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post, funcţie contractuală de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată,
în data de 03.06.2024 ora 10.00, probă practică, după cum urmează:

Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără stapân din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

– 1 Post de muncitor necalificat pe perioadă nedeterminată, studii G,– cod COR 962201;

Condiţii specifice de participare:
Studii generale;
Vechimea în specialitate necesară: -.

Concursul va consta într-o probă practică şi o probă interviu.

*UNITATEA MILITARĂ 01760 SEBEȘ – medic specialist (medicină de familie)

Principalele cerinţe ale postului:

1. este absolvent(ă) cu diplomă de licenţă a unei instituţii de învăţământ superior medical acreditată în domeniul medicină de familie și rezidențiat;
2. deţine certificat de membru al colegiului de profil cu drept de liberă practică, potrivit reglementărilor în vigoare;
3. este confirmat(ă) (avizat/ă) ca medic în specialitatea medicală, medicină de familie, specialist (cu drept de liberă practică), nu a fost sancţionat(ă) şi nu se află sub efectul vreunei sancţiuni dintre cele prevăzute în Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi competările ulterioare.

Perioada în care se pot depune dosarele este 13.05.2024-24.05.2024, în intervalul orar 0800-1500.

Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, tel: 0258.731616, int. 108.

*Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, cu sediul în Aiud, str.Tribun Tudoran nr.9, jud.Alba, organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție vacant de muncitor calificat I, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI : Muncitor calificat I
NUMĂRUL POSTURILOR : 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI : funcție contractuală de execuție
COMPARTIMENT: Seră, Zone verzi
DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 8 ore/zi, 40 de ore /săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condițiile specifice :
– studii medii sau școală profesională;
– vechime în muncă de minim 9 ani;

Calendarul de desfășurare a concursului:

Depunerea dosarelor de înscriere la concurs, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str.Tribun Tudoran nr.9, în perioada : 09.05.2024-22.05.2024.
Data limită de depunere a dosarelor de concurs : 22.05.2024, ora 15.00
Selecția dosarelor de concurs : 23.05.2024 – 24.05.2024
Afișare rezultate selecție dosare de concurs : 27.05.2024
Depunere contestații rezultate selecție dosare de concurs: 28.05.2024
Afișare rezultate contestații selecție dosare de concurs: 29.05.2024
Desfășurare proba practică: 30.05.2024, ora 11.00
Afișare rezultate proba practică: 31.05.2024
Depunere contestații rezultate proba practică : 03.06.2024
Afișare rezultate contestații proba practică: 04.06.2024
Desfășurare proba interviu : 05.06.2024, ora 11.00
Afișare rezultate proba interviu : 06.06.2024
Depunere contestații rezultate proba interviu: 07.06.2024
Afișare rezultate contestații proba interviu: 10.06.2024
Afisare rezultate finale concurs : 11.06.2024

Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, la Compartimentul Salarizare, Resurse Umane , la nr.telefon 0258/861593 interior 13 și pe adresa
de e-mail: [email protected].

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: medic rezident an VI in specialitatea chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0751198739 sau de pe website: spitalaiud.ro.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 22.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: rezident an VI in specialitatea chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva
2. Vechime în specialitatea studiilor: Nu se cere

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
Data postării/publicării anunțului 9 Mai 2024
Data limită de depunere a dosarelor 22 Mai 2024 15:00
Selecția dosarelor 23 Mai 2024 10:00
Afișarea selecției dosarelor 23 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 24 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 27 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 3 Iunie 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 3 Iunie 2024 15:00
Termen limită contestații la proba scrisă 4 Iunie 2024 15:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 5 Iunie 2024 15:00
Proba practica / interviu 7 Iunie 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba practica/ interviu 7 Iunie 2024 15:00
Termen limită contestații la proba practica/ interviu 10 Iunie 2024 15:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba practica/ interviu 11 Iunie 2024 15:00
Afișare rezultat final 12 Iunie 2024 15:00

*Serviciul de Ambulanță Județean Alba, scoate la concurs 1 post pe perioadă nedeterminată de ASISTENT MEDICAL GENERALIST PL, la Compartimentul de asistență medicală de urgență si transport medical asistat, Substația Sebeș.

Condiții specifice:
• Diplomă de scoala postliceala sau echivalenta sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G nr.797/1997;
• Diplomă de bacalaureat;
• Adeverință eliberată de OAMGMAMR;
• Certificat de membru OAMGMAMR;
• 6 luni vechime in specialitate.

-Depunerea dosarelor se va face în perioada 07.05.2024 – 20.05.2024 ora 14:00

– Selectia dosarelor in data de 21.05.2024 ora 10:00
– Proba scrisă în data de 29.05.2024 , ora 12:00;
– Proba practică în data de: 03.06.2024, ora 10:00;
– Proba interviu în data de: 06.06.2024 , ora 9:00;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia si conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, pe site-ul instituției: www.ambulantaalba.ro și la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 83, telefon 0258-834.211.

*Serviciul de Ambulanță Județean Alba, scoate la concurs 2 posturi pe perioadă determinată de ASISTENT MEDICAL GENERALIST PL, la Compartimentul de asistență medicală de urgență si transport medical asistat, Statia centrala Alba Iulia (1 post) și Substația Sebeș (1 post).

Condiții specifice:
• Diplomă de scoala postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare, conform H.G nr.797/1997;
• Diplomă de bacalaureat;
• Adeverință eliberată de OAMGMAMR;
• Certificat de membru OAMGMAMR;
• 6 luni vechime in specialitate.

-Depunerea dosarelor se va face în perioada 07.05.2024 – 13.05.2024 ora 14:00

– Selectia dosarelor in data de 14.05.2024 ora 10:00
– Proba scrisă în data de 29.05.2024 , ora 12:00;
– Proba practică în data de: 03.06.2024, ora 10:00;
– Proba interviu în data de: 06.06.2024 , ora 9:00;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia si conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, pe site-ul instituției: www.ambulantaalba.ro și la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 83, telefon 0258-834.211.

*CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE DIN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA organizează CONCURS de recrutare în data de 30 mai 2024 pentru ocuparea următoarelor posturi, funcţii contractuale de execuţie:

Un post de MEDIC SPECIALIST, specializarea GERIATRIE, normă 1/2, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului asistenţă medicală al Serviciului contabilitate şi asistenţă beneficiari – Cod COR 221201

Condiţii specifice de participare:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul licenţă în medicină, specializarea Geriatrie;
-Certificat de membru la Colegiul Medicilor, însoţit de avizul de exercitare a profesiei cu avizul anual pe anul în curs, asigurare malpraxis pe anul în curs;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 5 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.

Un post de KINETOTERAPEUT, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului asistenţă medicală al Serviciului contabilitate şi asistenţă beneficiari – Cod COR 226405

Condiţii specifice de participare:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul licenţă, în ramura kinetoterapie, specializarea: Kinetoterapie;
-autorizaţie de liberă practică cu avizul anual pe anul în curs;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 4 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.

Un post de REFERENT DE SPECIALITATE, gradul I, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului administrativ– Cod COR 242204

Condiţii specifice de participare:
-studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă, în ramura de știință (RSI): Științe economice, Științe juridice (Drept), Ştiinţe administrative-Administraţie publică;
-curs cadru tehnic în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (PSI), absolvit cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, de Ministerul Educației Naționale si de Autoritatea Națională pentru Calificări, însoţit de suplimentul descriptiv care atestă competenţele dobândite (curs avizat de IGSU) sau adeverinţă din care să rezulte înscrierea la curs de cadru tehnic în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (PSI);
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 4 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.

Un post de MUNCITOR CALIFICAT-ELECTRICIAN, treapta I, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului administrativ – Cod COR 741307

Condiţii specifice de participare:
-studii medii sau generale;
-diplomă sau certificat de calificare pentru meseria de electrician;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 9 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.

Un post de MUNCITOR CALIFICAT- INSTALATOR, treapta I, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului administrativ – Cod COR 712612

Condiţii specifice de participare:
-studii medii sau generale;
-diplomă sau certificat de calificare pentru meseria de instalator;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 9 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.

Concursul se va desfăşura după următorul calendar:
– 24 mai 2024, inclusiv, ora 15:00- termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs;
– 30 mai 2024, ora 10:00- proba scrisă;
– 04 iunie 2024, ora 10:00- proba interviului;

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia de la secretarul comisiei de concurs, doamna Loredana Bogdan, Consilier juridic, tel. 0258834315.

*Serviciul de Ambulanță Județean Alba, scoate la concurs 1 post pe perioadă nedeterminată de șofer autosanitară I, la Substația Sebeș, Compartimentul de asistență medicală de urgență și transport medical asistat.

Condiții specifice:
– Diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului
– Minim 6 ani vechime ca șofer profesionist
– Permis de conducere pentru șofer profesionist valabil pentru categoriile B și C
– Certificat de ambulanțier

Depunerea dosarelor se va face în perioada 07.05.2024 – 20.05.2024 ora 14:00

Selecția dosarelor: 22.05.2024
Proba scrisă în data de 28.05.2024 , ora 11:00
Proba practică în data de: 31.05.2024 , ora 11:00
Proba interviu în data de: 05.06.2024 , ora 11:00

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia si conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, pe site-ul instituției: www.ambulantaalba.ro și la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 83, telefon 0258-834.211.

*Serviciul de Ambulanță Județean Alba, scoate la concurs 1 post pe perioadă nedeterminată de AUDITOR II, la compartimentul Audit intern.
Condiții specifice:
– Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în specialitatea științe economice;
– 1 an vechime în specialitate;
– Certificat de absolvire curs auditor public;
– Cunostințe de operare pe calculator: Word si Excel;
– Declarație privind respectarea prevederilor art.22 din Legea nr.672/2002 republicată, privind auditul public intern, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la incompatibilitățile auditorilor interni.

Depunerea dosarelor se va face în perioada 07.05.2024 – 20.05.2024 ora 14:00

Selecția dosarelor: 22.05.2024
Proba scrisă în data de 28.05.2024 , ora 12:00
Proba practică în data de: 31.05.2024 , ora 10:00
Proba interviu în data de: 05.06.2024 , ora 10:00

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia si conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, pe site-ul instituției: www.ambulantaalba.ro și la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 83, telefon 0258-834.211.

*Serviciul de Ambulanță Județean Alba, scoate la concurs 1 post pe perioadă nedeterminată de operator registrator de urgență debutant, la Dispeceratul medical.
Condiții specifice:

– Diplomă de studii medii;
-Certificat de radiotelefonist sau telefonist valabil la momentul depunerii dosarului;
-Cunoştințe de operare PC ( Word și Excel);
-Diplomă de absolvire a cursului de operator registrator de urgență conform O.M.S. ;

Depunerea dosarelor se va face în perioada 07.05.2024 – 20.05.2024 ora 14:00

Selecția dosarelor: 22.05.2024
Proba scrisă în data de 28.05.2024 , ora 12:00
Proba practică în data de: 31.05.2024 , ora 9:00
Proba interviu în data de: 05.06.2024 , ora 9:00

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia si conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, pe site-ul instituției: www.ambulantaalba.ro și la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 83, telefon 0258-834.211.

*Centrul Cultural Palatul Principilor cu sediul în Alba Iulia, str. Militari, nr. 4, Județ Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 4 posturi, funcție contractuală de execuție vacantă pe perioadă nedeterminată, în data de 27 mai 2024, ora 10:00, proba scrisă:

– 1 post Consilier juridic
– 1 post Casier/magaziner
– 1 post controlor bilete
– 1 post tehnician economist

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual bugetar plătit din fonduri publice precum și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 17 mai 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.

Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 27 mai 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: spalatoreasa, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0751198739 sau de pe website: spitalaiud.ro.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 16.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: studii generale
2. Vechime în specialitatea studiilor: 6 luni in activitate

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
Data postării/publicării anunțului 29 Aprilie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 17 Mai 2024 13:00
Selecția dosarelor 20 Mai 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 20 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 21 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 22 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 27 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 27 Mai 2024 14:00
Termen limită contestații la proba scrisă 28 Mai 2024 14:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 28 Mai 2024 15:00
Interviul 30 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 30 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații la proba de interviu 31 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 03 Iunie 2024 15:00
Afișare rezultat final 03 Iunie 2024 15:00.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență

Calendarul desfășurării concursului/examenului

– Perioada depunere dosare concurs: 25.04.2024-14.05.2024
– Selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin:15.05.2024-16.05.2024
– Afișare rezultat la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 16.05.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatul la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 17.05.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 20.05.2024
– Desfășurare probă scrisă: 03.06.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 03.06.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 04.06.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 05.06.2024
– Desfășurare probă clinică/practică: 06.06.2024
– Afisare rezultate probă clinică/practică: 06.06.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 07.06.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 10.06.2024
– Afişarea rezultatului final al concursului: 11.06.2024

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Liceul Teoretic Teiuș cu sediul în Teiuș, str. Str. Decebal nr. 22, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: muncitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258851157 sau de pe website: liceulteoreticteius.ro/.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 13.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Medii (școală profesională sau liceu) cu diplomă de absolvire.
2. Vechime în specialitatea studiilor: 5 ani
3. Atestat profesional in domeniu

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
Data postării/publicării anunțului 24 Aprilie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 13 Mai 2024 15:00
Selecția dosarelor 14 Mai 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 14 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 15 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 16 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 22 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 22 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații la proba scrisă 23 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 23 Mai 2024 15:00
Proba practică 24 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor proba practică 24 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba practică 24 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 24 Mai 2024 15:00
Interviul 27 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 27 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 15:00
Afișare rezultat final 27 Mai 2024 15:30.

*SERVICIUL PUBLIC GOSPODĂRIE COMUNALĂ BLAJ, cu sediul în str. Păcii, nr. 1, Blaj, județul Alba, în temeiul H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuală vacantă (în aprilie 2024) după cum urmează:

• denumirea postului: Muncitor calificat – Peisagist – Floricultor, pe perioadă nedeterminată, 8 ore/zi și 40 ore/saptamana.

Condiții specifice:

– nivelul studiilor: studii medii/generale;
• calificare in peisagistica, floricultura, agricultura, horticultura;
• vechimea în muncă: minim 1 an;
• alte condiții specifice:- disponibilitate imediată;
• abilitaţi, calități și aptitudini necesare: seriozitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, rabdare, viteza de reacție.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

Afișarea anunțului 24.04.2024
Depunere dosare de înscriere: 25.04.2024-14.05.2024 de luni-vineri: 09.00-16.00
Selecție dosare de înscriere: 15.05.2024 ora 09,00
Afișare rezultate selecției dosarelor:15.05.2024 ora 11,00
Depunere contestații selecție dosare, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor
Afișare rezultate contestații selecție dosare: 16.05.2024 ora 11,00
Proba scrisă: 22.05.2024 ora 10,00
Afișare rezultate la proba scrisă 22.05.2024 ora 14,00
Depunere contestații la proba scrisă, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise.
Afișare rezultate contestații proba scirsă: 23.05.2024 ora 15,00
Interviu: 24.05.2024 ora 14,00
Afișare rezultate interviu 27.05.2024 ora 10,00
Depunere contestații interviu, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviului
Afișare rezultate contestații interviu 28.05.2024 ora 10,00
Afișare rezultate finale concurs 28.05.2024 ora 12,00
Locul de depunere al dosarelor de concurs: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Locul de desfășurare al probei practice: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Locul de desfășurare al interviului: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Afișare rezultatelor la probele concursului se va face la sediul și pe pagina de internet a instituției www.municipiulblaj.ro

Telefon: 0752242313 ; Email: [email protected].

*SPITALUL Municipal Aiud, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant:

– 1 post vacant , normă întreagă, perioada nedeterminata de Medic specialist confirmat in specialitatea Chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva.

Tematica și bibliografia de concurs este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea Chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva, postată pe site-ul Ministerului Sănătății.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de medici constă în următoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă;
c) proba clinică sau practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Calendarul de desfăşurare a concursului, CHIRURGIE PLASTICA respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 24.04.2024
data limită de depunere a dosarelor 13.05.2024 15.00
selectia dosarelor 14.05.2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 14.05.2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 15.05.2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 16.05.2024 13.00
proba scrisă 22.05.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 22.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 23.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 24.05.2024 15.00
proba practica / interviu 27.05.2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 27.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 28.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 29.05.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 30.05.2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.

Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192. Persoană de contact: Moldovan Simona, referent, Biroul Resurse Umane.

*Liceul Teoretic Teiuș, Alba cu sediul în Teius, str. Decebal nr. 22, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258851157 sau de pe website: liceulteoreticteius.ro/.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 13.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Ciclul inferior al liceului (minimum 10 clase)
2. Vechime în specialitatea studiilor: 3 ani

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
Data postării/publicării anunțului 24 Aprilie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 13 Mai 2024 15:00
Selecția dosarelor 14 Mai 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 14 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 15 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 16 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 22 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 22 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații la proba scrisă 23 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 23 Mai 2024 15:00
Proba practică 24 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor proba practică 24 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba practică 24 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 24 Mai 2024 15:00
Interviul 27 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 27 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 15:00
Afișare rezultat final 27 Mai 2024 15:30.

*Creșa Municipiului Alba Iulia din subordinea Direcției Învățământ, Creșe organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant, funcţie contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 27 mai 2024, ora 10:00

1. Denumirea postului vacant:

Creșa Municipiului Alba Iulia

1 – post de ÎNGRIJITOR DE COPII, cod COR 531101, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată,

2. Condiţii specifice de participare:
– Studii generale/medii,
– Vechime necesară în specialitate: –

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs, domnul Florea Daniel Ștefan – consilier resurse umane şi la nr. de telefon: 0720/660818.

*LICEUL GERMAN SEBEȘ cu sediul în: localitatea SEBEȘ, strada ȘTEFAN CEL MARE, nr. 1, județul ALBA organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:

• Denumirea postului: ÎNGRIJITOR – 1 NORMĂ (LOCAȚIA PETREȘTI), post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată.

ondiţii specifice de participare la concurs:
1. nivelul studiilor: studii gimnaziale
2. vechime în muncă – 5 ani
3. Disponibilitate la program flexibil
4. Răspunde de starea de curățenie și igienă în sectorul repartizat
5. Răspunde de inventarul încredițat
6. Cunoștințe în domeniul Sănătății, Securității în muncă si PSI.
7. Cunoașterea și respectarea fișei postului

Dosarele se depun în perioada 22.04.2024 – 17.05.2024, între orele 10.00–14.00, la Secretariatul Liceului German Sebeș.

Concursul va consta în 4 (patru) probe:
1. Selecția dosarelor de înscriere:
– Data desfășurării – 20.05.2024, ora 9.00;
– Comunicarea rezultatelor – 20.05.2022, ora 11.00, la avizierul unității;
– Depunerea contestațiilor – 21.05.2024, ora 9.00 – 14.00;
– Afișarea rezultatelor contestațiilor – 21.05.2024, ora 16.00, la avizierul unității.

2. Proba scrisă:
– Data si ora desfășurării: 22.05.2024, ora 10.00;
– Locul desfășurării: sediul unității;
– Comunicarea rezultatelor: 22.05.2024, ora 16.00 la avizierul unității;
– Depunerea contestațiilor: 23.05.2024, între orele 9.00 – 14.00;
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 23.05.2024, ora 16.00, la avizierul unității;

3. Proba practică:
– Data și ora desfășurării: 24.05.2024, ora 10.00;
– Afișarea rezultatelor: 24.05.2024, ora 15.00;
– Depunerea contestațiilor: 27.05.2024, ora 9.00-14.00
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 27.05.2024, ora 16.00

4. Proba interviului
– Data și ora desfășurării: 28.05.2024, ora 10.00;
– Afișarea rezultatelor: 28.05.2024, ora 12.00;
– Depunerea contestațiilor: 28.05.2024, ora 14.00-16.00
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 30.05.2024, ora 11.00
– Afișarea rezultatelor finale: 30.05.2024, ora 15.00, la avizierul unității.

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 17.05.2024, ora 14.00, la sediul instituției.

Date contact: secretariat, telefon 0371348884, email [email protected]/[email protected].

*Școala Gimnazială Petrești organizează concurs pentru ocuparea unui post de 0,5 normă, periodă nedeterminată, Bibliotecar școlar – concursul de ocupare a posturilor de bibliotecar şcolar în unităţile de învăţământ preuniversitar se va organiza şi desfăşura în temeiul H.G. Nr. 1336/2022, publicată în Monitorul Oficial Nr. 1078/08.11.2022.

Concursul se va desfășura la sediul Școlii Gimnaziale Petrești cu sediul în Petrești, str. Mihai Viteazu, nr 3, jud. Alba. Dosarele de înscriere vor fi depuse la secretariatul unității școlare:
1. Persoană contact: Cârcoană Dana; tel. 0258743002
2. Detalii la adresa de e-mail: [email protected]

Condiții de participare la concurs:

Nivelul studiilor: superioare
• absolvirea, cu examen de diploma, a unei instituții de învățământ, secția de biblioteconomie;
• alte instituții de învățământ ai căror absolvenți au studiat în timpul școlarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei;
• absolvenți ai învățământului post liceal sau liceal cu diplomă în domeniu/absolvirea cu examen de diplomă a unei instituții de învățământ secția de biblioteconomie, care au urmat o forma de învățământ superior (conform legii 198/2023 art. 193 alin. 1)
• constituie avantaj experiența în funcția de bibliotecar școlar într-o instituție de învățământ;
• abilități de operare pe calculator, dovedite cu documente (cursuri / foaia matricolă din care să rezulte că au studiat în timpul școlarizării discipline cu abilități de operare pe calculator).

CONCURSUL VA CONSTA ÎN URMĂTOARELE ETAPE:
• Selecția dosarelor
• Proba scrisă – 100 de puncte
• Proba de interviu – 100 de puncte

Sunt declarați admiși la proba practică candidații are au obținut minimum 50 de puncte la proba scrisă. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a celor două probe. Se consideră admiși candidații care au obținut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.

Calendarul de desfasurare a concursului de ocupare a postului de Bibliotecar scolar, durata contractului individual de muncă – perioada nedeterminată.

Nr. crt. Etapa de concurs Data/ Perioada Ora Locaţia
1 Depunerea dosarelor candidaţilor 15.04.2024- 14.05.2024 09.00 – 14.00 Secretariatul școlii
2 Selecţia dosarelor 15.05.2024 10.00 – 12.00 Secretariatul școlii
3 Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 15.05.2024 13.00 Avizierul școlii / Site-ul școlii
4 Proba scrisă 16.05.2024 11.00 – 14.00 Sala de examen
5 Afişarea rezultatelor de la proba scrisă 16.05.2024 16.00 Avizierul școlii / Site-ul școlii
6 Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii probei scrise 17.05.2024 09.00-13.00 Secretariatul școlii
7 Soluționarea contestațiilor și 17.05.2024 15.00 Avizierul școlii / Site-ul școlii
Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă
8 Susţinerea probei de interviu 20.05.2024 09.00-12.00 Sala de examen
9 Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii probei de interviu 21.05.2024 09.00-13.00 Secretariatul școlii
10 Soluționarea contestațiilor probei de interviu
Afişarea rezultatelor finale 22.05.2024 15.00 Avizierul școlii / Site-ul școlii

Adresa site-ului este www.scoalapetresti.ro.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

SCANDAL într-un magazin alimentar din Alba Iulia: Un bărbat REȚINUT după ce a agresat un client și l-a rănit. Nu este la prima faptă de acest gen

Ziarul Unirea

Publicat

în

SCANDAL într-un magazin alimentar din Alba Iulia: Un bărbat REȚINUT după ce a agresat un client și l-a rănit. Nu este la prima faptă de acest gen Un bărbat a fost reținut după ce a agresat și rănit un client într-un magazin alimentar din municipiul Alba Iulia.  Citește și: SCANDAL într-o familie din Teiuș: Un […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea