Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 august 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 august 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 28 iulie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 5 AUGUST 2024: 424 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*Unitatea Militară 01684 Alba Iulia organizează concurs în vederea încadrării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de personal civil contractual contabil I A la salarizare și decontări în structura financiar-contabil

Structura în cadrul căreia se află postul: salarizare și decontări în structura financiar-contabil
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Durata contractului: nedeterminată

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 27.08.2024 , ora 15.00.

Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca nr.2 localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, la secretarul comisiei de concurs, Cpt. Sipos Andreea, telefon 0258 813491, sau 0258 813556, int. 104.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

a) condițiile de studii stabilite de prevederile statului de organizare: liceale, cu diplomă de bacalaureat în ştiinţe economice.
b) cerințe necesare: cunoştinţe de operare pe calculator – Microsoft Office – nivel bun, capacitate de comunicare, capacitate de observare, capacitate de concentrare, responsabilitate, obiectivitate, realism, politețe, amabilitate, dorinţa de perfecţionare, spirit de echipa, iniţiativă, rezistenţă la stres, disponibilitate pentru program prelungit;
c)nivelul de acces la informaţii clasificate, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET DE SERVICIU;
d)vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesară pentru ocuparea postului: 6 ani și 6 luni vechime în muncă în specialitatea studiilor economice;
e)nivelul de cunoaştere a limbilor străine: nu necesită.

*Școala Gimnazială „Ioan de Hunedoara” Sîntimbru, cu sediul în loc. Sântimbru, str. Blajului nr.102, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a 0,5 norma secretar.

Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

Condiții specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: studii superioare cu diplomă de absolvire în economie, științe economice, administrație publică, management, studii juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune, etc.;
2. Cunoștințe avansate de operare/programare Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Revisal, Edusal și cunoștințe de utilizare e-mail;
3. Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
4. Cunoștințe privind managementul elevilor;
5. Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
6. Domiciliul în județul Alba;
7. Vechime în muncă: minim 4 ani.

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs și contestațiile probelor de concurs:

• 09.08.2024-27.08.2024, în intervalul orar 09:00 – 13:00, termenul de depunere a dosarelor, la sediul instituției;
• 27.08.2024, ora 14:00 – selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 27.08.2024, ora 16:00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor, la sediul instituției;
• 28.08.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru selecția dosarelor până la ora menționată, la sediul instituției;
• 28.08.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor;
• 28.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 30.08.2024, ora 09:00 – proba scrisă, la sediul instituției (durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs, dar nu poate depăși 3 ore);
• 30.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba scrisă, la sediul instituției;
• 02.09.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba scrisă la sediul instituției;
• 02.09.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă;
• 02.09.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă, la sediul instituției;
• 04.09.2024, ora 09:00 – proba interviu, la sediul instituției;
• 04.09.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba interviu, la sediul instituției;
• 05.09.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba interviu la sediul instituției;
• 05.09.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba interviu;
• 05.09.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba interviu, la sediul instituției;
• 06.09.2024, ora 16:00 – afișarea rezultatelor finale;

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:

– un post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul VI confirmat în specialitatea chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă, în cadrul Sectiei chirurgie generală – Compartiment chirurgie plastică, microchirurgie reconstructivă, pe perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Pentru medic rezident anul VI confirmat în specialitatea chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă,
– diplomă de licență în medicină;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă.

Înscrierile se fac la sediul unitatii în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 26.08.2024 ora 1500.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*DGASPC Alba organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:
– 1 post de medic specialist -preşedinte CEPAH, normă întreagă, pe durată nedeteminată, la Compartimentul Medic – Președinte Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap

Condiţii specifice prevăzute în Fișa postului:

Studii de specialitate: diplomă de licență, certificat de medic specialist în specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie;
Cerințe specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România și Aviz de liberă practică vizat pe anul în curs.
Calendar concurs
Data afisarii: 09.08.2024
Data limita de preluare a dosarelor: 26.08.2024
Proba scrisa: 03.09.2024
Interviu: 06.09.2024

Relatii suplimentare la Compartimentul Resurse Umane– etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209, email [email protected], sediul D.G.A.S.P.C Alba din municipiul Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1989, nr. 68 sau pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro.

*„Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al orașului Cugir- Compartiment Evidența persoanelor, eliberări acte din subordinea Consiliului local al Orașului Cugir – a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : inspector de specialitate , gradul II (1 post) .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: Muncitor calificat I

STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
– vechime/experiență – minimum 5 ani;
– certificat de calificare/formare profesională în domeniul de specialitate(Serviciul Public de Gospodărire locală a orașului Cugir) ;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs, fișa postului sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*PRIMĂRIA ORAŞ ZLATNA – 1 post administrator I

Condiţii specifice de participare la concurs:

-nivelul studiilor: minimum studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
-vechime în muncă: minimum 7 ani

Dosarul se va depune până la data de 22.08.2024, ora 16,00, la sediul Primăriei oraşului Zlatna, compartiment Resurse Umane, telefon 0258856337. Selecţia dosarelor de concurs se realizează în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor. Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs se afişează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecţia dosarelor.

Proba scrisă va avea loc în data de 30.08.2024 ora 11,00.

Proba de interviu se va susţine într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

PRIMĂRIA ORAŞULUI ZLATNA
STR. PIAŢA UNIRII NR. 1A JUDEŢUL ALBA
TELEFON 0258856337/0258856583

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr.166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:

– 1 post de medic rezident anul V specialitatatea hematologie – din cadrul compartimentului Hematologie;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Pentru medic rezident anul V în specialitatea hematologie
– diplomă de licență în medicină;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea hematologie

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 23.08.2024 ora 15.00.

Tematica și bibliografia este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea postului, postată pe site-ul Ministerului Sănătății la rubrica Examene și Concursuri naționale.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*Primăria Comunei Vințu de Jos, județul Alba – 1. Asistent Medical Generalist Debutant( Asistent medical școlar) (222101)- 1 post

Condiții generale:
– OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ cu completările și modificările ulterioare;
– Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003, Republicată -Codul muncii;
– Hotărârea nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Șofer I(Conducător autospecială) sunt:
– Studii postliceale sanitare-specialitatea asistent medical generalist;
– Membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti,Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;
– Vechime in specialiatea studiilor- -.

Concursul s e organizează după cum urmează:
– Proba scrisa: 28.08.2024 ,ora 10.00, la sediul Primariei comunei Vintu de Jos;
– Proba interviu : se va comunica odata cu afisarea rezultatelor la proba scrisa, într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise .

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la sediul Primariei comunei Vinţu de Jos, până în data de 20.08.2024,ora 16.00;

Datele de desfășurare a probelor de concurs: proba scrisă în data 28.08.2024, ora 10:00 la sediul Primăriei comunei Vințu de Jos;
Termen afișare rezultat proba scrisă 28.08.2024, ora 14:30
Termen primire contestații: 29.08.2024, ora 14:30
Termen afișare rezultat contestații 29.08.2024, ora 16:00
Proba Interviu – se vor comunica odată cu afisarea rezultatelor la proba scrisă într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei comunei Vintu de Jos sau la telefon:0258739234,int.12.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

• 1 post vacant muncitor calificat I – bucătar – Bloc alimentar;
• 2 posturi vacante muncitor calificat IV – bucătar – Bloc alimentar;
• 1 post vacant de muncitor calificat III – bucătar – Compartiment psihiatrie cronici Baia de Arieș.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de muncitor calificat bucătar se va desfășura după următorul calendar:

• Data transmiterii anunțului spre publicare:02.08.2024;
• Data publicării anunțului de concurs:06.08.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 06.08.2024-21.08.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:22.08.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):23.08.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:26.08.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:27.08.2024;
• Desfășurarea probei scrise:30.08.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:30.08.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:02.09.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:03.09.2024;
• Desfășurarea probei practice:04.09.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:04.09.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:05.09.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:06.09.2024;
• Desfășurarea interviului:09.09.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:09.09.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:10.09.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:11.09.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:12.09.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 21.08.2024 ora 1300.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Primăria Oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public de Gospodărire locală a orașului Cugir –Compartiment Salubritate din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de :muncitor calificat I (coducător auto/măturătoare stradală) -1 post .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: camuncitor calificat I (coducător auto/măturătoare stradală) -1 post .”

STUDII ADMISE:
– Studii: medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau absolvent școală profesională;
– vechime/experiență – minimum 5 ani;
– posesor permis de conducere categoriile : B, C, E ;
Constituie avantaj vechime ca și conducător auto categoria C, precum și calificări/atestări specifice acestor categorii de auto.

Detalii privind condiţiile specifice, bibliografia și fișa postului de concurs sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, CUGIR , județul ALBA – BIOLOG in specialitatea bacteriologie, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Laborator Analize Medicale, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Superioare
2. Perfecționări (specializări): bacteriologie
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nivel avansat
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres
6. Vechime ; minim 2 ani

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):20.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :21.08.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 30.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 30.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 04.09.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 04.09.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 09.09.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 09.09.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 12.09.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: se pot depune contestaţii până în data de: 10.09.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 11.09.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 27.08.2024 ora 10:00 proba scrisă şi interviu in data de 30.08.2024 ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării a 2 posturi vacante, norme 1/2, functii contractuale de execuţie, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:

– 1/2 post asistent social, grad debutant, studii S, perioada nedeterminata, Serviciul de Asistenta Comunitara pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Compartimentului Servicii Sociale, Directia de Asistenta Sociala Blaj;
– 1/2 post asistent social, grad debutant, studii S, perioada nedeterminata, Serviciul Mobil de Acordarea a Hranei pentru Persoane Varstnice – Masa pe Roti, din cadrul Compartimentului Servicii Sociale, Directia de Asistenta Sociala Blaj;
perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 19.08.2024 (inclusiv) Relaţii suplimentare: tel: 0766-396539, fax:0258-710014, e-mail: [email protected], Sărătean Manuela, inspector superior, C. RU, UAT municipiul Blaj.

CALENDAR CONCURS

– afisare rezultat proba scrisa: 27.08.2023, ora 15:00
– termen de contestatie proba scrisa: 28.09.2024 ora 15:00
– afisare rezultat contestatie: 29.08.2023 ora 15:00
– Interviu : 30.08.2024 ora 10:00
– afisare rezultat interviu : 30.08.2023 ora 14:00
– termen contestatie interviu: 31.08.2024 ora 14:00
– afisare rezultat termen contestatie interviu : 02.09.2024 ora 14:00
– validare rezultate finale: 03.09.2024 ora 15:00

*Spitalul Municipal Sebeş, în conformitate cu metodologia de concurs şi cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, vacante:

Nr.Crt. Funcţia Secţia/Compartimentul Nr.posturi Studii Durata timpului de lucru Durata contractului de muncă
1. Asistent medical de laborator Laborator de Analize Medicale 1 S 7 nedeterminată
2. Îngrijitor de curățenie Obstetrică-Ginecologie 1 G 8 nedeterminată
3. Îngrijitor de curățenie Pediatrie 1 G 8 nedeterminată

CONDIŢII SPECIFICE

Pentru asistent medical de laborator
a) deține diplomă de studii postliceale sanitare, diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997; diploma de licenta (dupa caz);
b) deține diplomă de bacalaureat;
c) deține certificat de membru eliberat de OAMGMAMR;
d) deține aviz de participare la concurs eliberat de OAMGMAMR;
e) diplomă de licență specializare laborator clinic;
f) deține abilități de lucru pe calculator;
g) deține abilități de comunicare;
h) îndeplinește condițiile de vechime.
Pentru îngrijitor de curăţenie:
a) studii generale;
b) fără vechime.

DATE DE CONTACT:
SPITALUL MUNICIPAL SEBEȘ
Sebeș, Str. Șurianu, Nr. 41, Județ Alba
Telefon: 0258731712 / Fax: 0258731705
E-mail: [email protected]

*ȘCOALA GIMANZIALĂ ROȘIA DE SECAȘ, ROȘIA DE SECAȘ, JUD.ALBA – ÎNGRIJITOR -NEDIDACTIC, post vacant, pe perioadă nedeterminata, numărul de posturi: 1 NORMA;

Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipăîn limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
– Vechimea in munca:NU ESTE CAZUL
– Nivelul studiilor: STUDII GENERALE

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMANZIALĂ ROȘIA DE SECAȘ , cu sediul în ROȘIA DE SECAȘ, STR. ȘCOLII , NR 282, JUD.ALBA, , compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:SPRINGEAN LUCICA , email: [email protected].

*Municipiul Sebeș – 1 post- Inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Patrimoniu și Coordonare Asociații de Proprietari- aparatul de specialitate al primarului Municipiului Sebeș

Probele stabilite pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA sunt: proba scrisă și interviul.

Data, ora și locul desfășurării concursului:
– 26.08.2024, ora 11:00 Piața Primăriei, nr.1 (sediul Primăriei Municipiului Sebeș) – proba scrisă,
– data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Termenul de depunere al dosarelor de înscriere: Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului la sediul instituției, respectiv până în data de 14.08.2024, inclusiv.

Condiţii de participare pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA scos la concurs:
– Candidatul trebuie să îndeplinească condițiile specifice prevăzute de art.542 alin.1 lit. a-g din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ,
– Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă,
– vechime în muncă – minim 7 ani,

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt: Municipiul Sebeș, Piața Primăriei,nr.1, la Compartimentul Resurse Umane, tel. 0258731004, fax: 0258734187, email:[email protected], persoană de contact: Barbu Milica, inspector.

*Administratia Bazinala de Apa Mures – Sistemul de Gospodarire a Apelor Alba – Lacatus mecanic – 1 post. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:

– Studii: studii medii / 10 clase + școală profesională, calificare lăcătuș-mecanic;
– Disponibilitate la deplasări și program prelungit.

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:

– 13.08.2024 ora 1200–data limită de depunere la secretariatul din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, a dosarelor de participare la concurs;
– 19.08.2024 ora 1000–selecția dosarelor de concurs;
– 19.08.2024 ora 1500–termen de afișare a rezultatelor la selecția dosarelor de concurs;
– 20.08.2024 ora 1200–termen de depunere a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor de concurs;
– 21.08.2024 ora 1500–termen afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;
– 22.08.2024 ora 0900 – desfășurare probă scrisă;
– 23.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la proba scrisă;
– 26.08.2024 ora 1200 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise;
– 27.08.2024 ora 1500– termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei scrise;
– 28.08.2024 ora 1000 – susținerea interviului;
– 28.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;
– 29.08.2024 ora 1500 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;
– 30.08.2024 ora 1000 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;
– 30.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor finale.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor.

*Administratia Bazinala de Apa Mures – Sistemul de Gospodarire a Apelor Alba – muncitor hidrometru – 1 post.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:
– Studii: studii medii;
– capacitate de a lucra de pe punți și din albie.
– disponibilitatea de a lucra în program discontinuu în cursul unei zile.
– disponibilitatea de a efectua ore suplimentare în cazul producerii unor.
– fenomene hidrometeorologice periculoase și consemn la domiciliu.
– disponibilitatea de a efectua consemn.
– curs muncitor hidrometru-constituie un avantaj.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Veta Biriș, doamna muzicii populare din Alba, își aniversează ziua de naștere: Celebra interpretă împlinește 75 de ani

Ziarul Unirea

Publicat

în

Veta Biriș, doamna muzicii populare din Alba, își aniversează ziua de naștere: Celebra interpretă împlinește 75 de ani Veta Biriș, tezaurul cântecului popular din Alba și una dintre cele mai cunoscute cântărețe de muzică populară din România, împlinește vineri, 11 august, frumoasa vârstă de 75 de ani. Îndrăgita interpretă de muzică populară Veta Biriș are […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea