Angajări la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia. Concurs pentru posturile de auditor și inspector resurse umane
Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
-auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern;
-inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu -diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor minim 4 ani;
-avizul şefului compartimentului de audit public intern, din cadrul instituţiei care scoate postul la concurs;
-să fie apt din punct de vedere medical;
-să nu fi suferit condamnări care l-ar face incompatibil în exercitarea funcţiei.
Inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni ;
-cunoştinţe de operare pe calculator
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-06 aprilie 2015: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-15 aprilie 2015, ora 10:00: interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului (pentru auditor gradul I);
-16 aprilie 2015, ora 10:00: testarea psihologică – la sediul Spitalului;
-20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Spitalului;
-23 aprilie 2015, ora 10:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru auditor gradul I)
-23 aprilie 2015, ora 12:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul)
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, bd. Revoluției, nr. 23, tel/fax 0258/820.825, interior 146.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Comunicat de presă Adrian Bara, Deputat PSD Alba: Atragerea de noi medici în județul Alba este esențială pentru îmbunătățirea calității serviciilor medicale
Adrian Bara, Deputat PSD Alba: Atragerea de noi medici în județul Alba este esențială pentru îmbunătățirea calității serviciilor medicale Autoritățile județene și locale joacă un rol extrem de important în ceea ce privește îmbunătățirea calității serviciilor medicale, deziderat ce are ca punct de plecare retenția cadrelor medicale și atragerea de noi medici în comunitățile pe […]
FOTO | Noi lucrări finalizate pe drumurile din județul Alba: A fost turnat asfalt la Cenade, între Mănărade spre Cergău, rigole și acces în gospodării la Căpâlna
Noi lucrări finalizate pe drumurile din județul Alba: A fost turnat asfalt la Cenade, între Mănărade spre Cergău, rigole și acces în gospodării la Căpâlna Vicepreședintele CJ Alba, Marius Hațegan, a anunțat finalizarea altor lucrări pe drumurile din Alba. Printre ele, turnarea de asfalt la Cenade, de la Mănărade spre Cergău, dar și finalizarea intervențiilor […]
VIDEO | Parcarea supraetajată construită în locul fostului bloc „Turturica”, aproape finalizată: Lucrări pe ultima sută de metri, la mijlocul lui iulie 2025. Când va fi finalizată
Parcarea supraetajată construită în locul fostului bloc „Turturica”, aproape finalizată: Lucrări pe ultima sută de metri, la mijlocul lui iulie 2025. Când va fi finalizată Lucrările la construirea parcării supraetajate de pe strada Arnsberg din Alba Iulia au intrat pe ultima sută de metri și ar urma să fie finalizate în august 2025. Până în […]