Angajări la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia. Concurs pentru posturile de auditor și inspector resurse umane
Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
-auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern;
-inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu -diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor minim 4 ani;
-avizul şefului compartimentului de audit public intern, din cadrul instituţiei care scoate postul la concurs;
-să fie apt din punct de vedere medical;
-să nu fi suferit condamnări care l-ar face incompatibil în exercitarea funcţiei.
Inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni ;
-cunoştinţe de operare pe calculator
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-06 aprilie 2015: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-15 aprilie 2015, ora 10:00: interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului (pentru auditor gradul I);
-16 aprilie 2015, ora 10:00: testarea psihologică – la sediul Spitalului;
-20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Spitalului;
-23 aprilie 2015, ora 10:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru auditor gradul I)
-23 aprilie 2015, ora 12:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul)
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, bd. Revoluției, nr. 23, tel/fax 0258/820.825, interior 146.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României”
Premierul Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României” Premierul Ilie Bolojan a declarat că persoanele cu dizabilități trebuie să plătească impozit local deoarece așa este ,,fairplay” față de toți cetățenii care contribuie la bugetul statului. Prim-ministrul a adăugat că aceștia […]
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei Florin Roman a anunțat că Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, pune în aplicare un amendament care privește firmele bune platnice. Mai exact, potrivit deputatului, firmele bune platnice […]
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public Echipe de măcelari, bucătari și păstrători ai obiceiurilor de Crăciun se întrec, sâmbătă, la Alba Iulia într-un eveniment inedit care promovează gastronomia și tradițiile românești specifice sărbătorii Crăciunului. Evenimentul „Crăciun ca-n […]