În perioada 27-29 octombrie 2014 se va desfăşura instruirea preşedinţilor şi locţiitorilor acestora în cadrul secţiilor de votare. Această activitate se va desfăşura la Casa de Cultură a Studenţilor din municipiul Alba Iulia, în 2 serii/zi, începând cu orele 9.00 şi 12.00, conform programului ataşat (AICI).
Ordinea de zi cuprinde dezbateri cu privire la:
1. Atribuţii ce revin preşedinţilor/locţiitorilor birourilor electorale ale secţiilor de votare – prezintă: judecător Ţîmpea Teodora Maria – preşedintele Biroului electoral judeţean Alba
2. Gestionarea Registrului electoral cu ocazia alegerilor prezidenţiale din anul 2014 – prezintă: Burba Elena – consultant parlamentar Autorităţii Electorale Permanente
3. Măsuri de natură organizatorică în vederea desfăşurării în cele mai bune condiţii a alegerilor prezidenţiale – prezintă: Bumbu Vasile– şef serviciu – Instituţia Prefectului judeţul Alba
4. Instrucţiuni privind completarea corectă a Procesului verbal privind constatarea rezultatului alegerilor – prezintă: Anton Şanta – director adjunct Direcţia Regională de Statistică Alba
5. Asigurarea comunicaţiilor în timpul alegerilor prezidenţiale din anul 2014 – prezintă: col. Petraşcu Călin– şef serviciu – Serviciul de Telecomunicaţii Speciale Alba
6. Paza secţiilor de votare – prezintă: Sorin Cioancă– şef serviciu – Inspectoratul Judeţean de Poliţie Alba
7. Norme P.S.I. – prezintă: col. Pintea Felix– adjunct al inspectorului şef – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Unirea” al judeţului Alba
8. Hotărâri şi decizii adoptate de Biroul Electoral Central cu privire la aplicarea unitară a prevederilor legale în materia alegerilor prezidenţiale- prezintă: Bumbu Vasile – şef serviciu – Instituţia Prefectului judeţul Alba.