// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

ALDE Alba cere micșorarea tarifelor pentru recuperarea mașinilor ridicate după ce au fost parcate neregulamentar, în Alba Iulia

Liderul ALDE Alba, Ioan Lazăr, a spus, vineri, într-o conferință de presă, că un șofer are de plătit prea mult pentru recuperarea mașinii ridicate și cere revizuirea acestor taxe.

Pentru recuperarea unei mașini ridicate după ce a fost parcată neregulamentar se plătește 380 de lei, plus TVA, dar și o amendă contravențională.

Mai exact, tarifele maxime stabilite conform Hotărârii Consiliului Local pentru operaţiunile de ridicare, transport şi descărcare la locul de depozitare sunt:

220 de lei/vehicul plus TVA pentru operaţiunea de ridicare a vehiculului;

130 de lei/vehicul plus TVA pentru operaţiunea de transport a vehiculului de la locul ridicării până la locul de depozitare, la care se vor adăuga cheltuielile operatorului (30 de lei/vehicul pentru prima zi de depozitare și 45/vehicul pentru perioadele mai mari de 24 de ore).

Ioan Lazăr nu este de acord cu această soluție deoarece autoritățile locale din Alba Iulia nu au acordat interes major pentru amenajarea parcărilor.

La conferința de presă a fost prezent și inginerul Radovici Petrică, membru ALDE, care s-a arătat și el împotriva acestei măsuri, în condițiile în care în oraș nu sunt amenajate locuri de parcare.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

13 Răspunsuri la ALDE Alba cere micșorarea tarifelor pentru recuperarea mașinilor ridicate după ce au fost parcate neregulamentar, în Alba Iulia

  1. liberalu` pe stil....nou 09.02.2018 la 17:16

    Banii….jos, ochii la usa ! Noua metoda de „fackut” bani !

    • A 10.02.2018 la 11:59

      Mare dreptate ai.

  2. Costel 09.02.2018 la 17:26

    10.000 de locuri de parcare si 33.000 de masini!
    Asa sigur cineva o să parcheze aiurea…si…. $$$

  3. Nelu 09.02.2018 la 18:52

    Aici are dreptate lazar extraordinar de scump.

  4. Nelu 09.02.2018 la 18:55

    Fa domne parcari cat de cat dupa aceea poti veni cu idiotenii de preturi de las vegas pa i un om amarat de unde are 5 milioane vechi aproape cand dacia lui valoreaza ea maxim 5 milioane vechi.

  5. Nelu 09.02.2018 la 18:59

    Ati blocat terenul ln fata la piteria roberta acolo intrau o gramada de autoturisme ia ti nenorocit pe toti cu afacerile ln zona aia din cauza acelei parcari cu plata va ti batut joc de cei care au spatii acolo si voi stiti asta ce de lume era lnainte ln centru la roberta acum este DEZASTRU.

  6. CIUFU 09.02.2018 la 22:45

    SI DACA O DUCI IN PARCAREA CU PLATA TE DOARE CAPU? VREI TOT DEA MOACA? DECI PINA LA URMA ESTE LOC DE PARCARE DA ASA NU VREI TU.
    PAI DACA AI MASINA AI SI BANI, DACA AI BANI PLATESTE MOCOFANULE.

  7. dolfi 09.02.2018 la 23:55

    hAlde (de gunoi) ar trebui sa faca presiuni pentru crearea de parcari, nu gargara „politica”…

  8. Nicu 10.02.2018 la 12:27

    D-le,Lazar, parca santeti la putere,nu?!!!,isi bat joc PNL-sti de voi,va arata ca tot ei conduc iar ALDE SI PSD,santeti de cacao!Eu sa fiu in locul d-stra mi-as da demisia si m-as ascunde,ce ziceti?!

  9. Ionut 10.02.2018 la 15:06

    Am speram ca, prin introducerea acestor reglementări de către autoritățile locale, șoferii din Alba se vor dezobișnuit sa parcheze pe zebra pentru ca acolo au ei treaba, înainte de zebra pt ca acolo vor ei, pe ambele benzi pe un drum cu doar doua benzi pentru ca așa fac și alții și multe multe alte exemple. Nu am crezut ca își vor produce efectul atât de repede! FELICITĂRI FELICITARI FELICITARI pentru introducerea acestor reglementări ! In doar câteva zile, numărate pe degetele de o mâna, parte din strada București este complet eliberată. In fata Prefecturii nu mai opresc nici măcar mașinile Consiliului Județean…benzile sunt libere. Tot văd comentarii ca 1 leu parcarea sau 5 lei parcarea, ca de ce sa plătesc, ca parcarea din centru este goală și este inutila…de fapt, din școala de șoferi ar trebui sa fie învățați toți soferii ca in trafic una dintre primele reguli ar trebui sa fie respectul fata de ceilalți. Pentru ca ai in mâna ,,o arma”. cei care nu vreți sa parcati in spații special amenajate, indiferent ca trebuie sa dați 1 leu sau sa mergeți 500 m pe jos…v-ati gândit vreodată ce înseamnă sau ce poate genera o mașina parcata înainte de zebra sau chiar pe zebra, pentru un pieton sau pentru un alt sofer? V-ati gândit vreodată ce înseamnă pentru un începător sa intre pe o strada cu 2 benzi, iar pe ambele benzi sa fie parcate mașini? V-ati gândit vreodată ce înseamnă sa fii persoana cu handicap, Persoana in scaun cu rotile sau chiar NEVĂZĂTOR…iar trotuarul ACESTEI PERSOANE sa fie ocupat cu mașina ta…pentru ca ești prea mândru sau prea puturos, sau ambele? Imaginați-va, doar o secunda, ce înseamnă pt un orb sa ii blochezi trotuarul cu mașina. Pt el, in lumea din mintea lui, totul s-a blocat, și nu poate merge decât înapoi…in cazul in care nu merge spre strada… caz in care, este foarte posibil ca cel puțin (încă) 2 vieți sa fie distruse…pt ca un alt sofer, la fel de mândru, trece cu viteza, ca e drumul lui și pietonul trebuie sa se ferească. Iar atunci e prea târziu sa te gândești…Dacă cineva crede ca aceste taxe pentru oprire neregulamentara, care sunt in vigoare acum, sunt mici…eu dacă as putea, as propune sa nu fie contravenție și amenda, ci infracțiune și amenda mai mare…pt ca e foarte probabil, in cele mai multe cazuri, sa devi cauza unui accident. Și eu, ca pieton sau sofer, am aceleași drepturi ca și tine, sofer puturos. Haide fiecare sa ne respectam drepturile, atât ale noastre, cat și ale celorlalți cetățeni. Respect și responsabilitate! Eu te respect și îmi asum. Asa ca respecta-ma și tu pe mine…chiar dacă am un handicap, pe care nu am ales eu sa-l am. Iar leul acela la parcare…gândește-te, dacă îți este mai ușor sa îl dai, ca îl dai pentru mine.

  10. Coco 10.02.2018 la 16:39

    Bravo ma , te-ai trezit si tu sa vorbesti. Daca tot te-ai trezit fa niste parcari si tu la toti oamenii cu masini, ca daca ar fi parcari cu plata sau fara, nu cred ca cineva si-ar mai lasa masina aiurea prin oras. Iar cea din centru cu plata este c-am aiurea facuta, si nu cred ca este vorba de plata este vorba ca ai treaba in centru la prefectura sau politie si vii kilometrii pe jos sa ajungi unde doresti, pai atunci tio lasi in parcarea blocului si mergi pe jos nu are rost sa te mai incurci 1 km ca si asa mergi 3 km pe jos. 😂😂😂

  11. Ionut 10.02.2018 la 19:40

    Draga Coco, ai văzut ca ai găsit rezolvarea, dacă a trebuit sa analizezi puțin? De ce sa mai vii cu mașina, la distanță de 1 km de locul unde ai treaba? Când cu aceasta ocazie te gândești și la sănătatea ta implicit? Mișcarea NU a făcut rău la nimeni, pe când o mașina oprită neregulamentar, DA. In plus, consider eu, dacă am fi puțin mai informați sau doar atenți la indicatoarele rutiere, mai ales in traficul din Alba Iulia, care nu se compara cu cel din București sau cu cel din Cluj-Napoca, încă, toate aparentele problemele cred ca ar dispărea. Una e parcare, alta oprire, alta staționare. A staționa, nu înseamnă ca trebuie sa avem neaparat un spațiu marcat corespunzător, parcare organizata sa spunem. Așa ca ,,problema” cu ,,nu avem parcări” e prea simplista pt zilele noastre și educația cu care ne lăudam ca o avem. Conform legislației (vezi google dacă s-a uitat), ,,Vehiculul oprit sau staţionat pe partea carosabilă trebuie aşezat lângă şi în paralel cu marginea acesteia, pe un singur rând, dacă printr-un alt mijloc de semnalizare nu se dispune altfel.” Concluzie: Avem doua benzi, staționam doar pe o parte, dacă Nu avem indicator de oprire sau staționare interzisă. Și iată ca locurile de staționare, parcare cum spunem noi, intr-o secunda poate s-au dublat (staționarea este imobilizarea voluntară a unui vehicul pe drumul public, pe o durata mai mare de 5 minute). Sunt apolitic, sunt sofer, sunt parinte. Deci mesajul meu este dintr-o convingere personală, cu dorința de un minim de normalitate in orașul meu. Și se poate!

  12. Ionut 11.02.2018 la 1:15

    Și ar mai fi un aspect in plus, Draga Coco. Spui mai sus, și nu ești singurul… ,,daca ar fi parcari cu plata sau fara, nu cred ca cineva si-ar mai lasa masina aiurea prin oras”. Nu este vorba despre nici o problema reala, nici de parcări, cu plata sau fără, nici de nimic altceva, decât de ce spuneam mai devreme: educatie, pentru respect și responsabilitate! De aceea felicit aceasta inițiativa, pe care eu personal o aștept de foarte mult timp. Amenda, cu cat va fi mai mare, cu atât va educa mai mult și mai repede: vom mai citi legislația încă o data, vom fi atenți mai mult la indicatoare, ii vom respecta pe cei din jur mai mult. Și îți mai dau doar doua exemple, referitor la ce ai spus mai sus:
    DEDEMAN – jumătate dintre locurile de parcare goale, foarte mulți întorc mașina pe trecerea de pietoni, uneori printre copii și TOATE locurile destinate persoanelor cu handicap sunt ocupate (pentru ca sunt cele mai apropiate de usa de intrare).
    KAUFLAND – 2/3 din locurile de parcare sunt goale, TOATE locurile destinate persoanelor cu handicap sunt ocupate, in plus, in lateralul locurilor de parcare (pe banda de circulație, deci o banda ocupată), spre USA de intrare, sunt mașini parcate. Dacă nu ar fi stâlpii din fata ușilor de intrare, garantat ca erau mașini parcate cu ,,botul” in usa. Deci…despre ce vorbim? Și sunt doar 2 exemple…In Cluj sunt niște indicatoare foarte eficiente, poate ar trebui preluate: ,,dacă îmi iei locul, ia-mi și handicapul !” Noapte buna!