Academicianul Eugen Simion deschide Sesiunea „Dialogul culturilor între tradiţie şi modernitate”
La sfârşitul acestei săptămâni, respectiv în zilele 6 – 8 mai, la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia se va desfăşura cea de-a XIII-a ediţie a Sesiunii ştiinţifice naţionale cu participare internaţională „Dialogul culturilor între tradiţie şi modernitate”. Manifestarea, organizată de instituţia de învăţământ superior albaiuliană – Facultatea de Istorie şi Filologie, Centrul de Cercetări Filologice şi Dialog Multicultural, Catedra de Limba şi literatura română şi Catedra de Limbi moderne este una aniversară, la împlinirea a două decenii de învăţământ superior în municipiul Alba Iulia. Deschiderea oficială a sesiunii va avea loc vineri, 6 mai, cu începere de la ora 9.00, în Aula Universităţii, prin conferinţa „Centenar – Emil Cioran”, susţinută de invitatul de onoare al manifestării, academician Eugen Simion. (L.I.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Clătită uriașă de peste un metru, preparată de un tânăr din Alba Iulia: Deliciul culinar, garnisit cu ciocolată, banane și căpșuni, servit clienților și vizitatorilor în Parcul Unirii
Clătită uriașă de peste un metru, preparată de un tânăr din Alba Iulia: Deliciul culinar, garnisit cu ciocolată, banane și căpșuni, servit clienților și vizitatorilor în Parcul Unirii Adrian Ruscior, un tânăr antreprenor din Alba Iulia, a inaugurat sâmbătă, 12 aprilie 2025, noua locație ”Clătitele Uriașe la Adi” în Parcul Unirii, în apropiere de fântâna […]
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități Ziarul ”Unirea” din Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea postului de REDACTOR pentru ediția online. CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail [email protected] sau la redacția ziarului din Alba Iulia, str. Decebal nr. 27. Desfășurarea activității se va face la sediul […]