Rămâi conectat

Ştirea zilei

2 – 30 septembrie 2024 | Sesiunea de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale din Alba Iulia, în vederea stabilirii listei de priorități pentru anul 2025. Documente necesare

Bera Larisa

Publicat

în

2 – 30 septembrie 2024 | Sesiunea de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale din Alba Iulia, în vederea stabilirii listei de priorități pentru anul 2025. Documente necesare

În perioada 02 septembrie – 30 septembrie 2024 Direcția de Asistență Socială a municipiului Alba Iulia organizează sesiune de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale în vederea stabilirii listei de priorități pentru anul 2025.

Citește și: Primul bloc de locuințe sociale din cartierul Gheorghe Șincai, din Alba Iulia, urmează să fie racordat la electricitate

Toți solicitanții (inclusiv cei care au dosare depuse în anii anteriori) pot depune cererile la sediul instituției B-dul Republicii nr.26, de luni până joi între orele 09:00-15:00 și vineri între orele 09:00 – 12:00, împreună cu următoarele documente justificative:

1. Acte de identitate pentru toţi membrii familiei solicitantului;
2. Certificate de naştere pentru copii;
3. Certificat de căsătorie;
4. Certificat de deces, sentință de divorț, definitivă și executorie, dacă este cazul;
5.Adeverinţă pentru minor/student, în care să se specifice dacă beneficiază de bursă, tipul şi cuantumul acesteia, în original;
6. Acte doveditoare privind veniturile nete realizate în ultimele 12 luni ( septembrie 2023- august 2024)– se anexează după caz actul corespunzător categoriei de venit obţinut sau orice altă dovadă de venit, în original;
7. Acte doveditoare privind mijloacele de transport;
8. Sentinţă de încredinţare copii, de stabilire a pensiei alimentare, actualizate, definitive și executorii, după caz;
9. Contractul de închiriere/subînchiriere pentru domiciliul/reședința actual(ă) al solicitantului, valabil, înregistrat la Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba;
10. Contract de comodat încheiat în formă autentică sau sub semnătură cu dată certă;
11. Acte medicale (certificat de încadrare în grad, certificat de incapacitate a muncii);
12. Acte doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din sistemul de protecţie a copilului;
13. Declaraţie notarială potrivit căreia solicitantul şi toţi membrii majori ai familiei nu deţin în proprietate o locuinţă, nu au înstrăinat o locuinţă după 1.01.1990, nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe şi nu deţin în calitate de chiriaş o altă locuinţă din fond locativ de stat (conform Legii 114/1996 republicată,cu modificările şi completările ulterioare);
14. Adeverință de la Asociația de proprietari/locatari din care să rezulte suprafața utilă a imobilului și numărul persoanelor care au figurat la calcularea cheltuielilor comune, pentru luna anterioară depunerii cererii.
În cazul în care nu există Asociație de proprietari/locatari, titularul cererii prezintă o declarație notarială cu suprafața utilă a locuinței, numărul de persoane care locuiesc la adresa respectivă, pentru luna anterioară depunerii cereri;
15. Alte acte justificative, în funcție de situația descrisă în cerere/ancheta socială.

Categorii de persoane în ordinea de prioritate conferită de lege:

-Persoanele și familiile evacuate sau care urmează a fi evacuate din locuințele retrocedate foștilor proprietari;
-Tineri care au vârsta de până la 35 ani;
-Tineri proveniți din instituții de ocrotire socială și care au împlinit vârsta de 18 ani;
-Invalizi de gradele I și II;
-Persoanele cu handicap;
-Pensionarii;
-Veteranii şi văduvele de război, beneficiarii prevederilor Legii recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989, pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă din Valea Jiului – Lupeni – august 1977 nr. 341/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi ai prevederilor Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
-Victimele violenței domestice numai până la data finalizării partajului prin una dintre modalitățile prevăzute de lege.
-Alte persoane care au venitul mediu net lunar pe persoană, realizat în ultimele 12 luni sub nivelul câștigului salarial mediu net lunar pe total economie comunicat de Institutul Național de Statistică în ultimul buletin statistic anterior lunii în care se analizează cererea.

În caz de neprezentare a documentelor solicitate, până la data limită menționată, dosarul dumneavoastră va fi considerat incomplet și nu va intra în analiza la stabilirea listei de priorități.

Modelul cererii, lista documentelor necesare, precum și alte informații suplimentare le puteți obține la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia str. Republicii nr. 26 și la nr. de telefon 0258/810325. Deasemenea, găsiți informații pe site-ul direcției , la rubrica ”noutăți” : https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro/noutati/


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Bani pentru 1 Decembrie 2025 la Alba Iulia: 900.000 de lei din fondul de rezervă al Guvernului pentru Ziua Națională. Ce sume vor primi Primăria și Consiliul Județean

Ioana Oprean

Publicat

în

Bani pentru 1 Decembrie 2025 la Alba Iulia: 900.000 de lei din fondul de rezervă al Guvernului pentru Ziua Națională. Ce sume vor primi Primăria și Consiliul Județean Guvernul României urmează să aprobe în ședința de joi, 6 noiembrie 2025, alocarea sumei de 900.000 lei din fondul de rezervă pentru Alba, pentru acoperirea cheltuielilor ocazionate […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

FOTO | Ferma cu Omenie, furnizor al Casei Regale a României, pentru brânzeturi și lactate: ,,Este o recunoaștere care ne bucură și ne emoționează”

Ioana Oprean

Publicat

în

Ferma cu Omenie, furnizor al Casei Regale a României, pentru brânzeturi și lactate: ,,Este o recunoaștere care ne bucură și ne emoționează” Ferma cu Omenie, din Unirea, județul Alba, a primit distincția de Furnizor al Casei Regale a României, pentru brânzeturi și lactate, oferită de Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Române, în prezența Alteței Sale […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

VIDEO | Povestea ce părea fără sfârșit se apropie de final: După mai bine de 5 ani, lucrările la Ambulatoriul din Abrud sunt finalizate în proporție de 95%

Bogdan Ilea

Publicat

în

Povestea ce părea fără sfârșit se apropie de final: După mai bine de 5 ani, lucrările la Ambulatoriul din Abrud sunt finalizate în proporție de 95% Lucrările la Ambulatoriul Spitalului din Abrud se apropie de finalizare. După semnarea contractului de finanțare, acum mai bine de 5 ani, acesta ar putea fi deschis la începutul anului […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea