Un nou post scos la bătaie de Primăria Alba Iulia! Dosarele pot fi depuse până la data de 13 februarie
Un nou post scos la bătaie de Primăria Alba Iulia! Dosarele pot fi depuse până la data de 13 februarie
Primăria municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului de ”referent treapta IA pe perioadă nedeterminată, Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără adăpost.
În traducere liberă, discutăm de postul de șef la piețe, târguri și hingheri. Condițiile sunt : studii medii absolvite cu diplomă de Bacalaureat și vechime în domeniu minimum 7 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 13 februarie, ora 15, la biroul Resurse Umane, et 2, în sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia. Selecția dosarelor de înscriere se face în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă se face maxim în termen de o zi lucrătoare la și se prezintă rezultatele la sediul Primăriei Alba Iulia. Acestea vor fi afișate și pe site-ul www.apulum.ro la secțiunea ”Locuri de muncă”, fiind însoțite de calificativul ”admis” sau ”respins”.
Proba scrisă va avea loc în data de 23 februarie, ora 11, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia. Data și orele interviului vor fi anunțate odată cu rezultatele probei scrise și vor fi afișate la sediul Primăriei Alba Iulia.
După afișarea rezultatelor se vor putea depune contestații, la biroul Resurse Umane, în termen de o zi lurătoare iar rezultatele acestora vor fi comunicate prin același mijloc mai sus menționat, tot în termen de o zi lucrătoare.
Rezultatele finale se afișează la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop (www.apulum.ro/Locuri de muncă). în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis” sau „respins”.
Ce trebuie să conțină dosarul de înscriere
Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 (se pune la dispoziția candidaților de către secretarul comisiei de concurs din cadrul Biroului resurse umane și se găsește pe pagina de internet a Primăriei municipiului Alba Iulia, www.apulum.ro, secțiunea „Locuri de muncă”);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabil
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni;
i)curriculum vitae, model comun european.
(2 ) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
(3 ) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
(4 ) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
(6 ) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Biroul resurse umane și la nr. de telefon: 0372/586473.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Mini Maraton la Sebeș: Aproximativ 160 de alergători au participat la evenimentul din Parcul Tineretului
Mini Maraton la Sebeș: Aproximativ 160 de alergători au participat la evenimentul din Parcul Tineretului Duminică, 14 septembrie 2025, Sebeșul a găzduit o cursă de alergare deschisă copiilor, tinerilor și adulților dornici să participe în comun la o activitate în aer liber. Aproximativ 160 de alergători din toate grupele de vârstă au avut oportunitatea de […]
Cum s-a produs accidentul de pe DN 14 B localitatea, Valea Lungă: Trei persoane rănite, ambii șoferi testați negativ la etilotest
Cum s-a produs accidentul de pe DN 14 B localitatea, Valea Lungă: Trei persoane rănite, ambii șoferi testați negativ la etilotest La data de 15 septembrie 2025, în jurul orei 21.00, pe DN 14 B, în localitatea Valea Lungă, a avut loc un accident rutier între două autoturisme. În urma coliziunii, trei persoane au suferit […]
17-23 septembrie 2025 | Restricții de circulație la Teiuș: Trafic închis complet între intersecția Lukoil și sensul giratoriu pentru lucrări
17-23 septembrie 2025 | Restricții de circulație la Teiuș: Trafic închis complet între intersecția Lukoil și sensul giratoriu pentru lucrări Traficul rutier va fi închis complet în periaoda 17-23 septembrie 2025 la Teiuș, între intersecția Lukoil și sensul giratoriu pentru lucrări ca urmare a unor probleme tehnice la șanțul betonat din intersecția străzilor Clujului cu […]