Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Ştirea zilei

Speranțe timide pentru lotul 2 al Autostrăzii Sebeș–Turda: o parte din firmele mici care desfășoară lucrări și-au primit banii restanți pe 2017

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Autostrada Sebeș–Turda, lotul 2: o parte din firmele mici care desfășoară lucrări și-au primit banii restanți pe 2017.

În ultima perioadă, mai multe firme care prestează lucrări pe lotul 2 al Autostrăzii Sebeș – Turda în baza unor contracte încheiate cu Asocierea Aktor – Euroconstruct și-au primit banii restanți pentru 2017. Se pare că au fost emise bilete la ordin prin care s-a făcut plata. Aceasta reprezintă o gură de oxigen pentru mai multe firme locale care execută lucrări pe lotul 2.

Citește și: FOTO,VIDEO/ Autostrada Sebeș-Turda: Lotul 1 ar putea fi deschis, parțial, circulației cu ocazia Centenarului, în preajma zilei de 1 Decembrie 2018

Nu toți se află însă în această situație fericită, firmele care au încheiate contracte direct cu Euroconstruct Trading 98, intrată în faliment la începutul acestui an, sunt nevoite să se înscrie la masa credală pentru a-și recupera banii.

Cu toate că s-au făcut unele plăți, pe tronsonul amintit nu se cunoaște o mobilizare suficientă pentru un ritm susținut al lucrărilor.

Dintr-un răspuns recent obținut de ziarul ”Unirea” de la CNAIR reiese că situația nu este încă lămurită în ceea ce privește modalitatea de continuare a contractului și nu este cert dacă acesta va fi preluat în totalitate doar de grecii de la Aktor. Dosarul de insolvență, care cel mai probabil se va finaliza cu intrarea în faliment a Euroconstruct, se află pe masa judecătorilor de la Tribunalul București, iar următorul termen este fixat pentru data de 5 iunie 2018.

Citește și:  FOTO/ VIDEO: Pe Autostrada Sebeș – Turda, lotul 2, grecii de la Aktor au reluat lucrul. Surpriză, balast stabilizat în două zone – Pregătiri pentru asfaltare

Cert este că lotul 2 al Autostrăzii Sebeș – Turda, care se întinde de la Pârâul Iovului la Aiud, este cel mai înapoiat din cele 4, având un grad de execuţie de aproximativ 45% (fizic, în teren) şi 40% (financiar), conform datelor oficiale raportate.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

VIDEO | Recepția lucrărilor la Transapuseana, cel mai scump drum județean din România, se va realiza în 25 noiembrie 

Bera Larisa

Publicat

în

VIDEO | Recepția lucrărilor la Transapuseana, cel mai scump drum județean din România, se va realiza în 25 noiembrie Procedurile birocratice legate de recepția lucrărilor la drumul județean DJ 107 I, cunoscut sub numele de „Transapuseana” au fost soluționate, urmând ca recepția oficială să fie făcută în data de 25 noiembrie 2024, potrivit declarațiilor vicepreședintelui […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea