Ședinţa ordinară din luna octombrie a Consiliului Local al oraşului Abrud
Joi, 17 octombrie 2013, la ora 13, Consiliul Local al orașului Abrud se va întruni din nou pentru ședinţa ordinară din luna octombrie care se va desfășura în sala de ședințe ,,Avram Iancu” a Primăriei orașului Abrud. Primarul Simina Nicolae a propus consilierilor locali spre dezbatere 14 puncte pe ordinea de zi, iar la sfârșitul ședinței se discută probleme diverse care țin de buna gospodărire a orașului.
Proiectul ordinii de zi cuprinde următoarele puncte:
1. Proiect de hotărâre privind încetarea de drept a mandatului de consilier local a domnului David Ştefan.
2. Proiect de hotărâre privind încetarea de drept a mandatului de consilier local a domnului Pavel Nicolae Victor.
3. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local aferent anului 2013.
4. Proiect de hotărâre privind completarea şi modificarea Planului anual de achiziţii publice pe anul 2013.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ,,Casa Parohială Abrud’’ cu finanţare nerambursabilă de la bugetul local, proiect depus de Parohia Ortodoxă Abrud.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Casă Parohială Abrud Sat’’ cu finanţare nerambursabilă de la bugetul local, proiect depus de Parohia Ortodoxă Abrud Sat.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ,,Izolare termică exterioară a clădirii bisericii’’ cu finanţare nerambursabilă de la bugetul local, proiect depus de către Biserica Baptistă Abrud.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării de material lemnos din pădurea oraşului, către populaţie.
10. Proiect de hotărâre pentru modificarea Art.1 din Hotărârea Consiliului Local Abrud nr.13 din data de 19 Iulie 2012 privind numirea reprezentanţilor Consiliului Local Abrud în Consiliul de Administraţie a Spitalului oraşului Abrud.
11. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Art.13 Cap. IV – Menţiuni speciale din Hotărârea Consiliului Local Abrud nr.42 din 26 August 2010, privind aprobarea Regulamentului pentru eliberarea şi folosirea permiselor de liberă trecere, pentru circulaţia autovehiculelor în oraşul Abrud.
12. Proiect de hotărâre privind acordarea unui premiu în valoare de 500 lei unui număr de 7 familii cu domiciliul în oraşul Abrud, care au împlinit 50 de ani de căsătorie neîntreruptă în cursul anului 2013.
13. Proiect de hotărâre aprobarea asocierii oraşului Abrud prin Consiliul Local Abrud, cu Asociaţia ,,Împreună pentru Abrud’’ în cadrul proiectului ,,Incluziune socială şi pe piaţa muncii prin întreprinderi sociale’’
14. Proiect de hotărâre privind modificarea art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr.53 din 21.07.2005, privind componenţa comisiei de licitaţie pentru închirierea unor parcele de teren din domeniul public al oraşului.
Probleme diverse.
Ovidiu CULDA
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Dezvoltarea infrastructurii de transport public/zonal de călători în Alba Iulia: Autobază cu hale pentru autobuze, stații de încărcare electrică, sistem de Bike sharing în zona Partoș
Dezvoltarea infrastructurii de transport public/zonal de călători în Alba Iulia: Autobază cu hale pentru autobuze, stații de încărcare electrică, sistem de Bike sharing în zona Partoș Primăria Alba Iulia a depus luni, 20 ianuarie 2025, solicitarea de emiterea acordului de mediu pentru proiectul „Realizare infrstructură pentru dezvoltare sistem de transport public/zonal de călători”, propus a […]