Scandaluri violente în două localuri din Zlatna și Cîmpeni
Polițiștii de ordine publică din Apuseni au avut un weekend plin. După scandalul violent de vineri noaptea dintr-un bar din Abrud, au urmat sâmbătă altele, în două localuri publice din Zlatna și Câmpeni.
Astfel, potrivit IPJ Alba, sâmbătă, “poliţiştii de ordine publică din cadrul Poliţiei Oraşului Zlatna au întocmit actele premergătoare cercetării sub aspectul comiterii infracțiunii de ultraj contra bunelor moravuri şi tulburarea ordinii şi liniştii publice, faţă de 4 tineri, cu vârste cuprinse între 17 şi 26 de ani, toţi din Zlatna.
Oamenii legii au stabilit faptul că în data de 15/16 decembrie, în jurul orelor 00.20, în timp ce se aflau în incinta unui local public din Zlatna cei 4 tineri l-au agresat pe un altul, în vârstă de 26 de ani, din Zlatna.
În timpul altercaţiei, au fost distruse mai multe bunuri din local (o vitrină frigorifică, mai multe sticle cu băutură şi mobilier din bar).
Cercetările sunt continuate, existând posibilitatea extinderii lor şi cu privire la aspectele privind faptele cu violenţă şi cea de distrugere, aceasta în situaţia în care victimele vor depune plângere.”
Tot sâmbătă, poliţiştii din Câmpeni, au întocmit actele premergătoare cercetării sub aspectul comiterii infracțiunii de ultraj contra bunelor moravuri şi tulburarea ordinii şi liniştii publice faţă de N.I.D., de 24 de ani şi B.A.V., de 20 de ani, din Cîmpeni, care în noaptea de 14/15.12.2013 au provocat un scandal în incinta unui local public din Cîmpeni, adresând expresii jignitoare celor aflaţi în local. Cei doi suspecţi au distrus şi câteva sticle şi pahare, bunuri în valoare de circa 150 de lei.
foto arhivă
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Peste 9,7 milioane de apeluri la 112, în anul 2024: Mai bine de jumătate au fost urgențe. Ambulanța a avut cel mai mare procent de apeluri transferate
Peste 9,7 milioane de apeluri la 112, în anul 2024: Mai bine de jumătate au fost urgențe. Ambulanța a avut cel mai mare procent de apeluri transferate În anul 2024, numărul apelurilor non-urgente a scăzut cu aproape un milion, comparativ cu anii anteriori. Operatorii STS din cadrul Serviciului de urgență 112 au preluat 9.763.443 de […]