S-a deschis traficul pe toată Autostrada Timișoara – Lugoj. Șoferii pot circula acum pe A1, neîntrerupt, de la Nădlac până la Lugoj
Circulaţia pe lotul II al tronsonului de autostradă Timişoara-Lugoj, de 25,6 kilometri, a fost deschisă miercuri, 23 decembrie, anunţă Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Primele masini au putut intra și pe lotul 2 de autostradă de la ora 19.00.
Potrivit CNADNR, în acest mod se asigură o continuitate pe autostradă de la Nădlac până la Traian Vuia, intersecţie cu DN68A, pe o lungime de 142 de kilometri, fiind incluşi şi cei 10,5 km din Autostrada Lugoj-Deva, Lot I (nedeschişi traficului în anul 2013).
Deschiderea, cu 7 luni mai devreme
„Datorită managementului riguros, dar şi datorită obţinerii tuturor avizelor şi acordurilor necesare, traficul rutier a putut fi deschis circulaţiei cu 7 luni mai devreme“, se arată într-un comunicat al CNADNR.
De asemenea vor fi deschise două parcări de scurtă durată, urmând ca în funcţie de condiţiile meteo din următoarele săptămâni să fie deschise şi două spaţii de servicii care, în prezent se află într-un stadiu avansat de execuţie. Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat recent că acest tronson este un „caz fericit”, întrucât va fi deschis mai devreme. Conform clauzelor contractuale, termenul de finalizare prevăzut era luna iulie 2016.
Contractul a fost semnat acum doi ani Contractul privind proiectarea şi execuţia autostrăzii Timişoara- Lugoj, Lot 2: km 54+000 – km 79+625 a fost semnat în data de 4 decembrie 2013, ordinul de începere a lucrărilor fiind emis în data de 10 ianuarie 2014. Antreprenorul lucrării este asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D’acqua SpA. Proiectul este finanţat de Uniunea Europeană prin Fondul de Coeziune în procent de 85% şi de Guvernul României în proporţie de 15%, valoarea contractului fiind de 423,35 milioane de lei fără TVA.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Șeful Dacia avertizează: Costurile din România pun în pericol producția. Marocul devine o alternativă
Șeful Dacia avertizează: Taxele și costurile din România împing producția spre Maroc România riscă să piardă investiții importante în industria auto, avertizează Mihai Bordeanu, directorul general al Dacia România. El susține că fiscalitatea ridicată și costurile de producție crescute determină compania să analizeze extinderea producției în Maroc, o țară tot mai competitivă pentru investițiile auto, […]
Acord în coaliție pentru reforma administrației: Reducerea posturilor va afecta în jur de 13.000 de funcționari
Acord în coaliție pentru reforma administrației: Reducerea posturilor va afecta în jur de 13.000 de funcționari Coaliția de guvernare a ajuns, marți, la un acord privind reforma administrației. La nivelul administrației locale, se preconizează o reducere de aproximativ 13.000 de posturi, în timp ce la nivel central scăderea va fi de circa 10%, măsură care […]
Diplome false folosite pentru angajări și promovări la ANAF și Ministerul Finanțelor. Zeci de funcționari au rămas în funcții chiar și după anularea actelor
Diplome false folosite pentru angajări și promovări la ANAF și Ministerul Finanțelor. Unele acte au fost anulate, dar fără consecințe imediate Cincizeci de angajați ai Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și ai Ministerului Finanțelor ar fi fost angajați sau promovați pe baza unor diplome false, obținute de la două universități-fantomă. Deși unele dintre aceste […]