Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Compania sibiană Retter Group şi asociatul Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. au câştigat proiectul de execuţie a lucrărilor de pe Lotul 1 Dumbrava-Mizil, km 0+000 – km 21+000, al Autostrăzii A7 Ploieşti-Buzău. Proiectul este unul complex şi foarte important pentru infrastructura rutieră a României, cu implicaţii tehnice deosebite, compania sibiană confirmând, astfel, parcursul excelent din ultimii ani în domeniul marilor lucrări de construcţii din România.
Prin proiectele încheiate cu succes în perioada trecută, Compania Retter Group Sibiu şi-a câştigat pe deplin, onest şi etic poziţia de lider în domeniul construcţiilor de infrastructură mare din ţara noastră.
Tehnologie invovatoare în România
Compania este unicul antreprenor care a reuşit să revoluţioneze tehnologia de construire a podurilor prin două inovații la nivel european. Astfel, s-a implementat cu succes tehnicile VTR®️ (ger. VerbundTrägerRost) – rețea de grinzi compusă și VFT-WIB®️ (ger. VerbundFertigTeil-Walzträger-In-Beton), împreună cu partenerii SSF Ro și SSF München. Pentru prima dată în România asistăm la o abordare modernă a podurilor prin tehnici de proiectare și execuție inovative și unice la nivel național, dar și european. Astfel, dezvoltarea infrastructurii de autostradă în România a creat contextul perfect pentru proiectarea de poduri/structuri utilizând cele mai moderne soluții pe Autostrada A10, Lot 2 Sebeş-Turda şi pe Autostrada Târgu Mureș – Ungheni, Lot 1, iar cele două proiecte încheiate cu succes în 2021 au dat dovada că Retter Group deţine un know-how care îi face unici pe piaţă.
Know-how şi resursă umană calificată
Compania Retter Group realizează şi proiectul de reabilitare şi modernizare a Podului Minciunilor din Blaj, o construcţie spectaculoasă şi cu soluţii tehnice complexe, prin care pasajul peste o cale ferată electrificată capătă un aspect arhitectural contemporan, dar care respectă arhitectura patrimoniului din zonă.
Compania demonstrează prin proiectele câştigate şi executate cu succes până acum că se poate face performanţă în România, cu capital local, atunci când există know-how şi resursă umană calificată. Motto-ul după care se ghidează compania în activitatea de zi cu zi, la îndemnul CEO-ului, domnul Guido RETTER, este că trebuie să ştim mereu „Cine, ce face, până când ?”.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Traficul rutier reluat pe autostrada A10 Sebeș-Turda: Au finalizate lucrările pe remediere și consolidare pe breteaua 2 a nodului rutier Sebeș
Traficul rutier reluat pe autostrada A10 Sebeș-Turda: Au finalizate lucrările pe remediere și consolidare pe breteaua 2 a nodului rutier Sebeș Traficul rutier reluat miercuri, 17 decembrie 2025, pe autostrada A10 Sebeș-Turda. Au finalizate lucrările pe remediere și consolidare pe breteaua 2 a nodului rutier Sebeș. ,,Începând cu ora 15:00 s-a reluat traficul rutier pe […]
18 decembrie: Sfântul Daniil Sihastrul, sărbătoare cu cruce albastră în calendarul ortodox. Ce înseamnă și ce nu ai voie să faci
18 decembrie: Sfântul Daniil Sihastrul, sărbătoare cu cruce albastră în calendarul ortodox. Ce înseamnă și ce nu ai voie să faci În calendarul ortodox, în 18 decembrie, Biserica Ortodoxă Română îl prăznuiește pe Sfântul Daniil Sihastrul. Este cruce albastră în calendar. Ce înseamnă și ce nu ai voie să faci. Sfântul Daniil a trăit între […]
Bradul de Crăciun: Când se împodobește și care este semnificația ornamentelor festive. În ce țări nu se împodobește bradul de Crăciun
Bradul de Crăciun: Când se împodobește și care este semnificația ornamentelor festive. În ce țări nu se împodobește bradul de Crăciun Bradul de Crăciun este unul dintre cele mai prețuite și așteptate simboluri ale sărbătorilor de iarnă. Perioada în care este împodobit bradul de Crăciun marchează deschiderea festivităților, aducând în case bucurie și o atmosferă […]