Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Compania sibiană Retter Group şi asociatul Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. au câştigat proiectul de execuţie a lucrărilor de pe Lotul 1 Dumbrava-Mizil, km 0+000 – km 21+000, al Autostrăzii A7 Ploieşti-Buzău. Proiectul este unul complex şi foarte important pentru infrastructura rutieră a României, cu implicaţii tehnice deosebite, compania sibiană confirmând, astfel, parcursul excelent din ultimii ani în domeniul marilor lucrări de construcţii din România.
Prin proiectele încheiate cu succes în perioada trecută, Compania Retter Group Sibiu şi-a câştigat pe deplin, onest şi etic poziţia de lider în domeniul construcţiilor de infrastructură mare din ţara noastră.
Tehnologie invovatoare în România
Compania este unicul antreprenor care a reuşit să revoluţioneze tehnologia de construire a podurilor prin două inovații la nivel european. Astfel, s-a implementat cu succes tehnicile VTR®️ (ger. VerbundTrägerRost) – rețea de grinzi compusă și VFT-WIB®️ (ger. VerbundFertigTeil-Walzträger-In-Beton), împreună cu partenerii SSF Ro și SSF München. Pentru prima dată în România asistăm la o abordare modernă a podurilor prin tehnici de proiectare și execuție inovative și unice la nivel național, dar și european. Astfel, dezvoltarea infrastructurii de autostradă în România a creat contextul perfect pentru proiectarea de poduri/structuri utilizând cele mai moderne soluții pe Autostrada A10, Lot 2 Sebeş-Turda şi pe Autostrada Târgu Mureș – Ungheni, Lot 1, iar cele două proiecte încheiate cu succes în 2021 au dat dovada că Retter Group deţine un know-how care îi face unici pe piaţă.
Know-how şi resursă umană calificată
Compania Retter Group realizează şi proiectul de reabilitare şi modernizare a Podului Minciunilor din Blaj, o construcţie spectaculoasă şi cu soluţii tehnice complexe, prin care pasajul peste o cale ferată electrificată capătă un aspect arhitectural contemporan, dar care respectă arhitectura patrimoniului din zonă.
Compania demonstrează prin proiectele câştigate şi executate cu succes până acum că se poate face performanţă în România, cu capital local, atunci când există know-how şi resursă umană calificată. Motto-ul după care se ghidează compania în activitatea de zi cu zi, la îndemnul CEO-ului, domnul Guido RETTER, este că trebuie să ştim mereu „Cine, ce face, până când ?”.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Profesorii continuă protestele după boicotul primei zile de școală: „Greva generală nu este exclusă”
Profesorii își continuă protestele după boicotul primei zile de școală: „Greva generală nu este exclusă” Profesorii din întreaga țară au continuat protestele luni, boicotând prima zi de școală, nemulțumiți de modificările recente din sistemul educațional, introduse prin Legea 141. Manifestările au avut loc în Piața Victoriei din București, iar profesorii cer demisia ministrului Educației și […]
VIDEO | Anticipație sociologică: Alin Tomuș spunea încă din iulie 2025 că va deveni necesară creșterea vârstei de pensionare
Anticipație sociologică: Alin Tomuș spunea încă din iulie 2025 că va deveni necesară creșterea vârstei de pensionare Sociologul Alin Tomuș spunea încă din iulie 2025 că va deveni necesară creșterea vârstei de pensionare. El afirma, în 8 iulie 2025, la postul de televiziune Antena 3 Deva, că va deveni necesară creșterea vârstei de pensionare actuale, […]
Cum va fi VREMEA în România până în 6 octombrie 2025: Temperaturi mai mari decât cele obișnuite. Prognoza meteo pentru următoarele patru săptămâni
Cum va fi VREMEA în România până în 6 octombrie 2025: Temperaturi mai mari decât cele obișnuite Administrația Națională de Meteorologie a prezentat prognoza meteo până în 6 octombrie 2025. Conform eestimărilor meteorologilor, temperaturile în următoarele patru săptămâni vor fi pestee cele obișnuite ale perioadei. Săptămâna 08.09.2025 – 15.09.2025 Valorile termice vor fi mai ridicate […]