Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Retter Group Sibiu, partener în proiectul de execuţie a lucrărilor pe Autostrada A7
Compania sibiană Retter Group şi asociatul Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. au câştigat proiectul de execuţie a lucrărilor de pe Lotul 1 Dumbrava-Mizil, km 0+000 – km 21+000, al Autostrăzii A7 Ploieşti-Buzău. Proiectul este unul complex şi foarte important pentru infrastructura rutieră a României, cu implicaţii tehnice deosebite, compania sibiană confirmând, astfel, parcursul excelent din ultimii ani în domeniul marilor lucrări de construcţii din România.
Prin proiectele încheiate cu succes în perioada trecută, Compania Retter Group Sibiu şi-a câştigat pe deplin, onest şi etic poziţia de lider în domeniul construcţiilor de infrastructură mare din ţara noastră.
Tehnologie invovatoare în România
Compania este unicul antreprenor care a reuşit să revoluţioneze tehnologia de construire a podurilor prin două inovații la nivel european. Astfel, s-a implementat cu succes tehnicile VTR®️ (ger. VerbundTrägerRost) – rețea de grinzi compusă și VFT-WIB®️ (ger. VerbundFertigTeil-Walzträger-In-Beton), împreună cu partenerii SSF Ro și SSF München. Pentru prima dată în România asistăm la o abordare modernă a podurilor prin tehnici de proiectare și execuție inovative și unice la nivel național, dar și european. Astfel, dezvoltarea infrastructurii de autostradă în România a creat contextul perfect pentru proiectarea de poduri/structuri utilizând cele mai moderne soluții pe Autostrada A10, Lot 2 Sebeş-Turda şi pe Autostrada Târgu Mureș – Ungheni, Lot 1, iar cele două proiecte încheiate cu succes în 2021 au dat dovada că Retter Group deţine un know-how care îi face unici pe piaţă.
Know-how şi resursă umană calificată
Compania Retter Group realizează şi proiectul de reabilitare şi modernizare a Podului Minciunilor din Blaj, o construcţie spectaculoasă şi cu soluţii tehnice complexe, prin care pasajul peste o cale ferată electrificată capătă un aspect arhitectural contemporan, dar care respectă arhitectura patrimoniului din zonă.
Compania demonstrează prin proiectele câştigate şi executate cu succes până acum că se poate face performanţă în România, cu capital local, atunci când există know-how şi resursă umană calificată. Motto-ul după care se ghidează compania în activitatea de zi cu zi, la îndemnul CEO-ului, domnul Guido RETTER, este că trebuie să ştim mereu „Cine, ce face, până când ?”.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Programul rabla autoturisme 2025: Cu cât crește valoarea ecotichetului pentru mașinile electrice
Programul rabla autoturisme 2025: Cu cât crește valoarea ecotichetului pentru mașinile electrice În cadrul Programului Rabla, valoarea ecotichetului pentru maşinile electrice creşte în 2025 la 37.000 de lei, aproximativ 7.500 de euro. O altă noutate este bugetul record de 1,43 de miliarde de lei, cu aproape 50% mai mare decât bugetul anului trecut, pe care […]
Vouchere pentru alimente 2025: Ce modificări au intervenit la cardurile sociale În urma modificărilor în Programul „Sprijin pentru România”, în 2025 sunt cu totul alte condiții față de anii anteriori. Mai exact, dacă până acum se dădeau câte 250 de lei o dată la două luni, în 2025 vor fi oferite doar două tranșe. Citește […]
Dragoș Damian: O țară nu poate fi puternică și respectată dacă ea crește din inflație și consum de importuri, imobiliare și divertisment
Dragoș Damian: O țară nu poate fi puternică și respectată dacă ea crește din inflație și consum de importuri, imobiliare și divertisment O țară nu poate fi puternică și respectată dacă ea crește din inflație și consum de importuri, imobiliare și divertisment, afirmă Dragoș Damian, de la Terapia Cluj „În cei 15 ani de când […]