Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.
Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.
Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:
-Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud
-Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
-Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
”Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.
În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.
Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.
Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.
Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.
Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.
Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Lucrări la hala de lactate din piața agroalimentară Teiuș: Se schimbă instalația electrică, se zugrăvește și se montează dotări noi
Lucrări la hala de lactate din piața agroalimentară Teiuș: Se schimbă instalația electrică, se zugrăvește și se montează dotări noi La Teiuș au început lucrările la hala de lactate din piața agroalimentară, au anunțat reprezentanții primăriei. Clădirea va fi reabilitată și dotată cu echipamente noi. Primele lucrări vizează înlocuirea instalației electrice și a ușii de […]
Comunicat de presă Ion Dumitrel, președintele CJ Alba: Vreau să vă mulțumesc pentru votul pe care l-ați acordat lui Nicușor Dan
Ion Dumitrel, președintele CJ Alba: Vreau să vă mulțumesc pentru votul pe care l-ați acordat lui Nicușor Dan ”Este o confirmare a valorilor în care credem cu toții: transparență, administrație eficientă și democrație. Implicarea dumneavoastră civică demonstrează încă odată că locuitorii județului Alba sunt oameni responsabili, care înțeleg importanța participării la vot. Dincolo de rezultatul […]
FOTO | Alegeri prezidențiale 2025, în Alba: Călin Matieș a votat în turul 2 pentru o Românie demnă
Alegeri prezidențiale 2025, în Alba: Călin Matieș a votat în turul 2 pentru o Românie demnă Călin Matieș s-a prezentat în această dimineață la vot, în turul II al alegerilor prezidențiale 2025, pentru a-și alege favoritul în această cursă. ”Am votat pentru păstrarea credinței creștine. Pentru rădăcinile noastre, pentru tradițiile care ne-au ținut uniți ca […]