Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.
Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.
Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:
-Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud
-Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
-Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
”Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.
În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.
Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.
Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.
Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.
Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.
Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Comuna Bistra, unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației Intercomunitare „Gestionarea și Protecția Animalelor Alba”: ”Un pas important spre o comunitate mai sănătoasă și mai responsabilă”
Comuna Bistra, unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației Intercomunitare „Gestionarea și Protecția Animalelor Alba”: ”Un pas important spre o comunitate mai sănătoasă și mai responsabilă” În contextul creșterii nevoii de servicii publice eficiente pentru protecția animalelor, comuna Bistra se poziționează ca unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației de Dezvoltare […]
Nunta de aur 2025 la Blaj: Înscrieri pe ultima sută de metri pentru premierea cuplurilor care împlinesc 50 de ani de căsătorie. Când va fi termenul limită
Nunta de aur 2025 la Blaj: Înscrieri pe ultima sută de metri pentru premierea cuplurilor care împlinesc 50 de ani de căsătorie. Când va fi termenul limită Primăria Blaj anunţă că până la data de 8 august 2025 se mai fac înscrieri pentru ceremonia de premiere a cuplurilor din Blaj care împlinesc în acest an […]
FOTO | Loc de joacă ultramodern amenajat la Petrești, vis-a-vis de Casa Fanfarei: În ce interval orar este deschis
Loc de joacă ultramodern amenajat la Petrești, vis-a-vis de Casa Fanfarei: În ce interval orar este deschis Un loc de joacă ultramodern a fost amenajat de Primăria Sebeș la Petrești. Citește și: FOTO | Reabilitarea parcului de joacă dintre Sebeș și Petrești, finalizată: „Viitorul se construiește cu fiecare zâmbet de copil” „Chiar dacă așteptarea a […]