Rămâi conectat

Politică Administrație

Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații

Ioana Oprean

Publicat

în

Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații

Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.

Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.

Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:

-Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.

Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

-Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.

Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

-Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.

Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

”Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.

În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.

Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.

Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.

Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.

Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.

Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

FOTO | Contractul de execuție a lucrărilor de amenajare a lacului Chereteu din Blaj a fost semnat: Investiție de peste 27,000,000 lei

Bogdan Ilea

Publicat

în

FOTO | Contractul de execuție a lucrărilor de amenajare a zonei lacului Chereteu a fost semnat: Investiție de peste 27,000,000 lei Contractul de execuție a lucrărilor de amenajare a zonei lacului Chereteu a fost semnat astăzi, 20 noiembrie. Proiectul are o valoare de 27.035.729,33 lei.  Poriectul ,,Reconversia funcțională a zonei Lacului Chereteu”are o valoare totală […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Comunicat de presă | PSD Alba: Administrații social-democrate eficiente: Investiții importante la Gârda de Sus, Poșaga de Jos și Albac după un an de mandat

Ioana Oprean

Publicat

în

PSD Alba: Administrații social-democrate eficiente: Investiții importante la Gârda de Sus, Poșaga de Jos și Albac după un an de mandat La un an de la preluarea mandatului, administrațiile locale din Gârda de Sus, Poșaga de Jos și Albac, conduse de primari social-democrați aflați la primul lor mandat, derulează o serie de proiecte de investiții […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Vești bune pentru elevii Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni: Investiție de aproape 300.000 lei în echipamente și materiale didactice

Bogdan Ilea

Publicat

în

Vești bune pentru elevii Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni: Investiție de aproape 300.000 lei în echipamente și materiale didactice Primăria din Câmpeni urmează să achiziționeze materiale și echipamente didactice pentru dotarea atelierului de practică pentru Liceul Tehnologic Silvic Câmpeni. Licitația are valoarea de 298.165.65 de lei, finanțare făcută prin PNRR. Obiectul achiziției este achiziția de material […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea