Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.
Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.
Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:
-Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud
-Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

-Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
”Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.
În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.
Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.
Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.
Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.
Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.
Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Fosta consilieră USR Carmen Spătăcean obține în justiție suspendarea ordinului de prefect prin care a fost demisă din Consiliul Local Blaj. Femeia a fost exclusă din partid după un conflict cu conducerea organizației USR Alba
Fosta consilieră USR Carmen Spătăcean obține în justiție suspendarea ordinului de prefect prin care a fost demisă din Consiliul Local Blaj. Femeia a fost exclusă din partid după un conflict cu conducerea organizației USR Alba Fosta consilieră USR din Consiliul Local Blaj, Carmen Spătăcean, a obținut în justiție suspendarea ordinului emis de prefectul județului Alba, […]
FOTO | Un sat din comuna Sântimbru, în continuă dezvoltare: Mai multe străduțe, modernizate. Primar: ,,Pentru noi, fiecare gospodărie este importantă”
Un sat din comuna Sântimbru, în continuă dezvoltare: Mai multe străduțe, modernizate. Primar: ,,Pentru noi, fiecare gospodărie este importantă” Localitatea Coșlariu din comuna Sântimbru se bucură de o serie de modernizări la mai multe străduțe. Anunțul a fost făcut de primarul comunei. Astfel, drumurile din zona terenului de fotbal, stația de euprare și ieșirea înspre […]
FOTO | Liceul Tehnologic „Țara Moților” Albac, dotat cu mobilier și tehnică de ultimă generație: De unde au provenit fondurile
Liceul Tehnologic „Țara Moților” Albac, dotat cu mobilier și tehnică de ultimă generație: De unde au provenit fondurile În 2025, printr-un proiect PNRR, Primăria Albac a reușit să obțină fondurile necesare pentru dotarea Liceului Tehnologic „Țara Moților” cu mobilier și tehnică de ultimă generație. Astfel, fiecare sală de grădiniță și fiecare sală de clasă au […]