Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Reorganizare la Primăria municipiului Aiud: Trei posturi au fost desființate. Ce se întâmplă cu angajații
Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.
Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.
Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:
-Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud
-Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.
Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

-Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
”Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.
În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.
Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.
Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.
Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.
Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.
Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României”
Premierul Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României” Premierul Ilie Bolojan a declarat că persoanele cu dizabilități trebuie să plătească impozit local deoarece așa este ,,fairplay” față de toți cetățenii care contribuie la bugetul statului. Prim-ministrul a adăugat că aceștia […]
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei Florin Roman a anunțat că Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, pune în aplicare un amendament care privește firmele bune platnice. Mai exact, potrivit deputatului, firmele bune platnice […]
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public Echipe de măcelari, bucătari și păstrători ai obiceiurilor de Crăciun se întrec, sâmbătă, la Alba Iulia într-un eveniment inedit care promovează gastronomia și tradițiile românești specifice sărbătorii Crăciunului. Evenimentul „Crăciun ca-n […]