Rămâi conectat

Cultură Educație

Programul „Școală după școală” derulat la Cugir a intrat în competiția celor mai bune modele de bună practică în educație

Unirea Ziarul

Publicat

în

Programul „Școală după școală” derulat la Cugir a intrat în competiția celor mai bune modele de bună practică în educație.

Programul „Școală după școală”, derulat în cadrul proiectului „INCLUZIV – investiţie europeană pentru dezvoltarea socială în Cugir” a intrat într-o competiție națională privind cele mai bune modele de bună practică din învățământul primar și gimnazial românesc. Directorului Școlii Gimnaziale „Singidava”, Floare Vlasea a avut inițiativa înscrierii instituției în conscursul „Creatori de educație”, lansat de către Ministerul Educației, din dorința de a promova eforturile și rezultatele dascălilor și elevilor implicați în programul „Școală după școală”.

Acest program destinat elevilor proveniți din familii defavorizate poate fi votat ca model de bună practică în educație, accesând linkul: https://www.creatorideeducatie.ro/concurs/cuvinte-magice/.

Prin intermediul programului, elevii, majoritatea de etnie romă, sunt beneficiarii unor activități de supraveghere şi îndrumare în efectuarea temelor, de recuperare la Lb. Română și Matematică, precum și a unor activităţi recreative și interactive pe componența antidiscriminare.

În prezent, în program sunt implicați aproximativ 120 de copii de la Școala Gimnazială „Singidava” și Școală Gimnazială „Iosif Pervain”, a căror evoluție după un an de zile este mai mult decât evidentă: majoritatea au rezultate școlare mai bune, cei mai mulți dintre ei au depășit riscul abandonului școlar și au un absenteism mult redus. Eforturile depuse de copii și dascăli, impresile acestora, a părinților și a altor profesori au fost surprinse de către experții implicați în program într-o revistă numită „Magic Words”.

„Este produsul final al primului an de proiect și am intitulat-o „Magic Words” deoarece ne-am ghidat în toate activitățile derulate cu elevii și comunitatea pe cuvinte magice: SPERANȚĂ, ÎNCREDERE, MOTIVARE, PERSEVERENȚĂ, SUCCES. Chiar succesiunea acestor cuvinte ne duc cu gândul la etapele formării copiilor intrați în program.” a precizat Directorul Școlii Gimnaziale „Singidava”, Floare Vlasea.

„Programul școală după școală” derulat la Cugir are șansă să fie promovat ca model de bună practică, cu sprijinul și votul publicului. Votarea la concursul național „Creatori în educație” lansat de MEC se va realiza doar după autentificarea prin intermediul contului personal de Google sau Facebook..

„Programul școală după școală” este derulat în cadrul proiectului european „INCLUZIV – investiţie europeană pentru dezvoltarea socială în Cugir”, finanțat prin POCU 2014-2010, Apel de proiecte 3- “Dezvoltare Locală Integrată (DLI 360°) în comunităţile marginalizate ”;Axa Prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”. Proiectul este derulat de Parimaria Cugir, Serviciul de Asistență Socială Cugir, Școlile Gimnaziale „Singidava” și „Iosif Pervain” și ONG-urile- Asociația „Alternative Sociale Millenium” și Asociația Centrul de Resurse și Formare în Profesiuni Sociale „Pro Vocație”. (C.P.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Cultură Educație

Cultură Educație

Crăciunul, furat de criză? Alin Tomuș, sociolog: „Nimic din ceea ce contează cu adevărat pentru dvs. nu poate fi luat de lumea exterioară!”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Crăciunul, furat de criză? Alin Tomuș, sociolog: „Nimic din ceea ce contează cu adevărat pentru dvs. nu poate fi luat de lumea exterioară!” În prag de Sărbători, sociologul albaiulian Alin Tomuș a fost prezent la Unirea FM la o emisiune, realzată de Simona Lodroman, care și-a propus să răspundă la întrebările: Crăciunul a fost furat […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea