Primăria Aiud organizează concurs pentru două posturi de polițist local. Înscrieri până în 21 martie
Primăria municipiului Aiud organizează concurs, la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, pentru ocuparea a două posturi de polițist local. Dosarele de înscriere se depun până în data de 21 martie 2016, iar concursul se va desfășura în 5 aprilie.
Funcţiile publice de execuție vacante:
– POLIȚIST LOCAL, clasa I, grad profesional debutant – 1 post, Serviciul Poliția Locală – Compartiment Disciplina în construcții și afișajul stradal
Condiţii de participare la concurs:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– aviz psihologic pentru funcția solicitată.
– POLIȚIST LOCAL, clasa I, grad profesional debutant – 1 post, Serviciul Poliția Locală, Biroul Ordinea și liniștea publică, paza bunurilor, protecție civilă, Situații de urgență – Compartiment Ordinea și liniștea publică – Evidența persoanelor
Condiţii de participare la concurs:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– aviz psihologic pentru funcția solicitată.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
– Proba scrisă: 05.04.2016, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției, în perioada 29.02.2016 – 21.03.2016, ora 16:00 (inclusiv).
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 și la nr. telefon 0258 861 310 interior 13.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României”
Premierul Ilie Bolojan, despre plata impozitului local de persoanele cu dizabilități: ,,Este fairplay faţă de toţi şi corect faţă de toţi cetăţenii României” Premierul Ilie Bolojan a declarat că persoanele cu dizabilități trebuie să plătească impozit local deoarece așa este ,,fairplay” față de toți cetățenii care contribuie la bugetul statului. Prim-ministrul a adăugat că aceștia […]
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei
Florin Roman: ,,Bonificație de 3% pentru firmele bune platnice, care și-au plătit birurile către stat la timp”. Peste 150 de mii de firme care primesc 160 milioane de lei Florin Roman a anunțat că Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, pune în aplicare un amendament care privește firmele bune platnice. Mai exact, potrivit deputatului, firmele bune platnice […]
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public
„Crăciun ca-n Alba” – echipe din întreg județul se întrec în prepararea tradițională a porcului de Crăciun. Bucatele vor fi degustate gratuit de public Echipe de măcelari, bucătari și păstrători ai obiceiurilor de Crăciun se întrec, sâmbătă, la Alba Iulia într-un eveniment inedit care promovează gastronomia și tradițiile românești specifice sărbătorii Crăciunului. Evenimentul „Crăciun ca-n […]