Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea postului de asistent medical grad principal din cadrul Direcției de Asistență Socială, Compartiment Creșă. Condiții de participare
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, JUDEŢUL ALBA, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs în vederea ocupării, pe durată determinată, a postului contractual de execuție temporar vacant, cu normă întreagă, de asistent medical grad principal din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Aiud, Compartiment Creșă, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.
Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
-diplomă de absolvire școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
-certificatul de membru și adeverința pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
-adeverință/certificat promovare examen grad principal;
-autorizație de liberă practică, implicit asigurare de răspundere civilă valabilă în anul 2020.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual temporar vacant, prevăzute la art. 3 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
Condiții de desfășurare a concursului:
Proba scrisă: 15.12.2020, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Brătianu;
Interviul: 18.12.2020, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până în data de 04.12.2020, ora 14:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: [email protected], precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Bărbat de 25 de ani din Aiud, REȚINUT pentru conducere sub influența alcoolului. Ce alcoolemie avea
Bărbat de 25 de ani din Aiud, REȚINUT pentru conducere sub influența alcoolului. Ce alcoolemie avea Un bărbat de 25 de ani, din municipiul Aiud, județul Alba, a fost depistat, în timp ce conducea autotutrismul sub influența alcoolului. Citește și: ACCIDENT rutier cu pagube materiale în Blaj: Un bărbat de 70 de ani, „mort de […]
Tineri bătuți în plină stradă, în Alba Iulia: Agresorii au fost reținuți de polițiști pentru 24 de ore după un conflict violent
Tineri bătuți în plină stradă, în Alba Iulia: Agresorii au fost reținuți de polițiști pentru 24 de ore după un conflict violent Doi bărbați din Alba Iulia, în vârstă de 26 și 35 de ani, au fost reținuți de polițiști, după ce ar fi agresat violent, cu obiecte contondente, doi tineri pe o stradă din oraș. […]
ITM Alba: Opt persoane depistate că munceau „la negru” și amenzi de 239.000 lei. Ce alte nereguli au depistat inspectorii
ITM Alba: Opt persoane depistate că munceau „la negru” și amenzi de 239.000 lei. Ce alte nereguli au depistat inspectorii Inspectorii ITM Alba au depistat 8 persoane fără forme legale de angajare, în urma controalelor din perioada 30 iunie – 4 iulie 2025. Au fost aplicate amenzi în valoare de 239.000 de lei și 17 […]