Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Curier Județean

POSTURI VACANTE în instituții din Alba, la data de 23 decembrie 2017. Condiţiile de înscriere la CONCURS și calendarul examenelor

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Mai multe instituții din Alba primesc dosare de participare la concursuri organizate pentru posturi vacante, în perioada următoare. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante la data de 23 decembrie 2017 şi condiţii de participare la concurs:

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

*Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, Compartiment Resurse Umane.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – Sociologie, specializările: Resurse umane; Sociologie; ramura de ştiinţă – Ştiinţe politice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 09 ianuarie 2018, ora 16: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 05 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

*Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcţiei contractuale de execuție, temporar vacante de asistent medical generalist principal PL la substaţia Blaj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă;
– diplomă de bacalaureat;
– certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi;
– adeverinţă de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.MAM.R.;
– 5 ani vechime ca asistent medical generalist.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 29 decembrie 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 10 ianuarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– 15 ianuarie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 16 ianuarie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

*Colegiul Naţional „Avram Iancu“, Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, str. Oituz nr. 3. judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiiilor contractuale de execuţie vacante, de:
– muncitor calificat – activitate principală – fochist;
– muncitor calificat – activitate principală – instalator apă-canal și electrician întreţinere.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii (obligatoriu) – medii sau şcoală profesională;
– vechime (obligatoriu) – minimum 10 ani.

Calificări:
– certificat şi autorizaţie de fochist, diplomă de tâmplar, atestat de pază pentru activitatea principală fochist:
– studii (obligatoriu) – medii sau şcoală profesională;
– vechime (obligatoriu) – minimum 10 ani.
– certificat instalator apă-canai, certificat electrician exploatare medie şi joasă tensiune, atestat de pază, certificat lăcătuş mecanic, pentru activitatea principală – instalator apă-canal şi electrician întreţinere.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 17 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
– 19 ianuarie 2018, ora 11.00: proba practică;
– 23 ianuarie 2018, ora 11.00: proba interviu

Relaţii suplimentare la sediul colegiului, persoană de contact – Nicoara Elena, secretar colegiu, telefon/fax 0258.771.232.

*Serviciul Public de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție vacante, de îngrijitor la domiciliu -1 post – Centrul de îngrijiri la Domiciliu.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii – minimum 10 clase;
– vechime în muncă – minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 08 ianuarie 2018, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 16 ianuarie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
– 18 ianuarie 2018, ora 11.00: proba concurs.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciul Public de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Aleea Lac nr. 12, județul Alba, telefon 0258/731.007.

*Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi „Amsberg” din Alba lulia;
– 1 post de asistent social principal;
– 1 post de asistent medical.

Centrul de Îngrijire şi Asistenţă din Abrud:
– 2 posturi de paznic.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

*asistent social principal:
– studii superioare de specialitate, absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specializarea asistenţă socială;
aviz de exercitare a profesiei de asistenl social cu treapta de competenţă profesională principal eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România;
carnet de conducere auto categoria B.

*asistent medical;
– studii – diplomă de bacalaureat şi diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu;
certificatul de membru O.A.M.G.M.A.M.R., urmând ca persoana care va ocupa postul, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– minimum 6 luni vechime în profesie;
– carnet de conducere auto categoria B.

*paznic:
– studii generale;
– atestat profesional pentru exercitarea profesiei de agent de pază şi ordine, conform Legii nr. 333/2003, republicată.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 08 ianuarie 2018, ora 16.00, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 16 ianuarie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

*Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor București, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de inginer de sistem din cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul specializării: Matematică – Informatică. Informatică, Calculatoare şi Tehnologia informaţiei. Electronică aplicată;
– vechime minimă în specialitatea studiilor necesare – 4 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 09 ianuarie 2018, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor – la Direcţia Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor Bucureşti, şos. Pipera nr. 49, sectorul 2;
– 06 martie 2018, ora 10.00 – proba scrisă;
– 12 martie 2018, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare privind condiţiile şi bibliografia se pot obţine de la sediul Serviciul Resurse Umane din cadrul Direcţiei Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor, începând cu data de 19.12.2017, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-16.00 sau telefonic la nr. 021.301.95.73, interior 14327.

*Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor București, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de analist programator ajutor din cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii medii(M), absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– vechime minimă în specialitatea studiilor necesare – 0 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 09 ianuarie 2018, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor – la Direcţia Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor Bucureşti, şos. Pipera nr. 49, sectorul 2;
– 06 martie 2018, ora 10.00 – proba scrisă;
– 12 martie 2018, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare privind condiţiile şi bibliografia se pot obţine de la sediul Serviciul Resurse Umane din cadrul Direcţiei Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor, înecând cu data de 19.12.2017, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-16.00 sau telefonic la nr. 021.301.95.73, interior 14327.

*Primăria Comunei Ighiu organizează concurs de ocupare a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector, gradul IA.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechimea în specialitatea studiilor – minimum 6,6 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 05 ianuarie 2018, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 16 ianuarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ighiu, nr. 56, Judeţul Alba, telefon 0258/844.103.

*Primăria Orașului Cugir organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de inspector, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 08 ianuarie 2018: termenul limită pentru depunere a dosarelor;
– 18 ianuarie 2108, ora 11:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

*Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” din Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției contractuale temporar vacante pe perioadă determinată, de şofer profesionist.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii medii, respectiv atestat pentru conducere microbuz şcolar 16+1 locuri.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 07 ianuarie 2018, ora 12:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 08 ianuarie 2018, ora 09:00: proba practică;
– 08 ianuarie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 11, telefon: 0258/811.468.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Angajăm în Alba Iulia bucătar cu experiență și/sau ajutor de bucătar pentru locația noastră din municipiu

Ziarul Unirea

Published

on

Angajăm în Alba Iulia bucătar cu experiență și/sau ajutor de bucătar pentru locația noastră din municipiu Dacă ești pasionat de gătit și îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic, vino să faci parte din echipa noastră! Mai multe detalii se pot afla la numărul de telefon: 0753364475. Cerințe: Bucătar cu Experiență: -Experiență minimă de 2 […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea